Gootti.net

Mitä pelaatte?

Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 28.08.2011 13:30

Lainaus: Embize

Itse en pelaa koskaan oikein mitään, mutta jokin aika sitten innostuin Alice: Madness Returns pelistä. Ajattelin ostaa sen mahdollisesti omaksi. En tiedä mikä siinä innosti, mutta jotenkin se vaan innosti
En kyllä sitten tiedä onko oikeasti edes hyvä peli, mutta olen kuullut joidenkin tykkäävän pelistä.

Noh eka Alicen osahan on täyttä parhautta, miinus pönttö ohjaussysteemi ja putkijuoksu. Madness returnssia en ole päässyt kokeilemaan vielä, jahka hieman halventuisi niin voisin ostamista harkita...
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.08.2011 13:51
Tällä hetkellä kulutuksessa vuorotellen Terraria ja Prototype. Steamin alennukset on ihania.
Kirjoittanut: Nikkisuicide (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.08.2011 18:18
Hmm... No, nytkun TES V: Skyrim on tulossa niin on sen suhteen todella suuret odotukset. Pidän yleensä RPG-peleistä, kuten kyseinen sarja. Myös diggailen TPS- ja FPS-peleistä. Tekkenit on myös olleet suuri intohimo aikanaan.
Kirjoittanut: Sarutor (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.08.2011 20:30
Tällä hetkellä pelaan Far Cry 2 (xbox 360) ja PS3 välillä jotain.
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.09.2011 02:05
EVE Onlinea, WoWia ja Fallout kolmosta tullut väännettyä viimeaikoina, jahka taas tulee tili niin ehkäpä ostan Deus Ex: Human Revolutionin, koska olen kuullut siitä lähinnä vain positiivista juttua.
Kirjoittanut: Hiilipallero666 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.09.2011 01:18
Hellgate: London majaili jo useamman vuoden hyllyssä käyttämättömänä. Päätin kokeilla miltä tuntuu ja eipä tuo hassummalta vaikutakaan, evoker on hahmona ja viihdyttävää on Kohta taas pelaamaan... Muitakin pelejä on vielä joko kokonaan aloittamatta tai pahasti kesken kiinnostuksen puutteen vuoksi koska elokuvien ja tv-sarjojen katselu on vienyt pelaamiselta sijaa. Uusin hankita FEAR 3 tai F3EAR on jo kuitenkin asennettu, myöhemmin sitten sen kimppuun. Pikapeleinä menee Nintendo DS:n pelikokoelma 42 All time classics, joitakin korttipelejä tulee pelailtua muun mietiskelyn ohella. Mitä tulee PC-peleihin niin Dungeon Keeper on yksi josta soisin vielä toisenkin jatko-osan, edes pelkkänä grafiikkapäivityksenä.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 03.09.2011 19:04
Vajaan parin viikon päästä pelaan vihdoin Red Orchestra 2: Heroes of Stalingradia. Vihdoin ja viimein. Sen jälkeen tämä ns. ylläpitäminen jää nykyistäkin vähemmälle, kun siirryn itärintaman tunnelmiin.

You're not going anywhere, bolshevik
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 03.09.2011 23:05
Nyt kun talossa asustaa ps2:sen lisäksi myös versio nro 3, olen alkanut hakata Star wars: Force unleashed-peliä. Kyllä on hienoa olla kerrankin sith!
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.09.2011 09:19
Pelaan aika vähän, mutta hetki sitten löysin (uudelleen) suosikkipelin. Munchkin. Hairahduin jopa itse hankkimaan sen Booty-pakan. Mahdikasta seuraa oleva peliporukkakin on, vielä kun paranisi tästä prkl:n flunssasta niin pääsis testaamaan omaa pakkaansa.
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.09.2011 11:41

Lainaus: Abigor

ehkäpä ostan Deus Ex: Human Revolutionin

Osta. Tee se. Heti.
Itsellä oli hurjat ennakko-odotukset jumalaisen ykkösosan jälkeen, ja mitä Human Revolutioniin tulee, niin olin aivan myyty jo ekan puolituntisen jälkeen.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit