Gootti.net

Mitä pelaatte?

Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.09.2011 17:24

Lainaus: Dark Eyes

Osta. Tee se. Heti.

Ostaisin vaikka heti jos olis ylimääräistä rahaa Tili kuitenkin vasta ens keskiviikkona.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.09.2011 22:23
Facebookin

Lainaus: Ratpick

Nyt on menossa Planescape: Torment. Ihan mieletön peli.

Jepa. Olis kiva jos tuohohon tulis jatko-osa tms. tai remake entisestä, mutta tuontyyppiset ropet on nykyään vaan niin epätrendikkäitä että en usko... Siinä on kaikki mitä noissa Biowaren vanhoissa peleissä oli niin mahtavaa eli varsinkin hyvä tarina ja hyvin kirjoitetut hahmot.

Tällä hetkellä pelailut ollu vähissä ainoastaan Facebookin Texas Hold'em pokeria, siis leikkirahapeliä ajanvietteeksi.
Kirjoittanut: Sarutor (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.09.2011 10:48
Red Dead Redemption (ps3)
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.09.2011 06:04
Civilization 4, Minecraft ja Starcraft 2..

Nuita tulee hakattua aika paljo..
Kirjoittanut: winterheart (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.09.2011 16:14
Tällä hetkellä tulee hakattua eniten WoWia, mutta tulee toki tahkottua muitakin pelejä, kuten Witcher 2:ta ja Dragon Age: Originsia edelleen.

Pelasin tuossa kevätpuolella Dragon Age 2:n läpi ja en suosittele sitä, jos on tykästynyt Originsiin vähän liikaakin kuten minä. Suorastaan vitutti DA2:ssa nuo samannäköiset luolastot kun niissä joutui ravaamaan jotain 5335 kertaa ties minkä asian perässä. Lisäksi koko peliin meni vain vaivaiset 30 tuntia, mikä on mielestäni aika vähän Originsiin verrattuna, siihen kun sain uppoamaan sellaiset 70h ilman DLC-packeja.

Mutta joo, näiden lisäksi tahkoan Oblivionia, Fableja ja The Legend of Zeldoja.
Kirjoittanut: Florina (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.09.2011 16:41
Tällä hetkellä seikkailen Shadow Templessä, eli peli jota pelaan on Zelda Ocarina of Time. Yleisesti rakastan kyseisen sarjan pelejä. (ovat vaan niin pirun pitkiä !!) Mutta aina kun ärsyttää ihan ylimaallisesti niin tekee hyvää hakata yksi temple läpi ja kokea voittajafiiliksiä. Lisäksi kesken on Fire Emblem: The Blazing Sword, joka on ihan yybercooli peli. Myös Pokemon Chrystal on kesken meikäläisellä, ehkä siitä syystä, etten jaksa pelata sitä..

Kaveri tarjoutui lainailemaan minulle uusinta heroes might and magic- peliä \o/ Olen ihan heroes fani, mutta oma pöytäkone ei suostu pyörittämään heroes 3:sta... Muuten en muihin peleihin edes vilkaisisi. Pidän myös Spyro- peleistä : ) ne kun ovat niin söpöjä. Olin pienenä varsinainen lohikäärmefani ja sitä kautta löysin tämänkin pienen liilan lohikäärmeen.

En varsinaisesti perusta räiskintä- tai tappelupeleistä, mutta tappelupeleinä menee tekken ja super smash bros (brawl varsinkin.) Tulevina pelihankintoina pidän Kid Icarusta ja paria uutta Fire Emblemiä..
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.09.2011 16:44
Työn alla Dead Island. Tuntuu olevan se peli, milä Left 4 Deadien olisi pitänyt olla. Vähemmän arcaderäiskintää, enemmän brutaalia meleetä ja aivojen käyttämistä.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 18.09.2011 18:35

Lainaus: Doomeri

Civilization 4,

Civilization PSone versio on kauheata. Järkyttävää.
Kirjoittanut: Aralynia (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.09.2011 19:07
Olen kuluneen vuoden aikana suorastaan taantunut pelirintamalla. Lopetin WoWin kun kyllästyin Cataclysmiin ja ainoa peli jonka olen ostanut tänä vuonna on Portal 2, joka on jo puhki pelattu. Onhan noita aiemmin ostettuja pelejä, mutta jotenkin tympii nyt nekin. Olen sitten tehnyt erikoisen ratkaisun ja hakannut jo useita viikkoja Zoo Tycoonia aivot narikassa... Harkinnassa olisi kyllä Fable III pc:lle kun lompakko antaisi myöten. Myös Dead Island kiinnostaa.
Kirjoittanut: Yoa- (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.09.2011 12:32
Meillä on poikaystävän kanssa iso liuta pelejä ja lisää on tulossa kokoajan. Itselläni on mm. Condemned 1 ja 2, Bioshoc 2, Fear 2, the Darkness, Deathsmile, autopelejä ja GH pelejä. Ja paljon muuta. Pikaystävälle on enemmän räiskintä pelejä, itse haalin noita kauhuja ja Gh pelejä. Konsolina on xbox 360. Ennen kun oma koneeni posahti pelasin sillä kaikkia mahdollisia zombi pelejä ja simssiä. Hih. Plants vs zombies oli kovassa huudossa, samoin Left4Dead. Olen myöskin, tai siis olin, kova pelaamaan roolipelejä. Archlord, ennenkuin sen alkuperäiset tekijät lopettivat, wow ja muita pelejä tuli hakattua yötämyöten.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit