Gootti.net

Rakkain asia

Kirjoittanut: Fereyja (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.03.2007 00:36
Mikä on teille se asia, jota rakastatte eniten? Voi olla mikä tahansa, olemassa oleva tai menetetty, ihminen, esine tai asia.

Erittäin rakas gerbiilini kuoli viikonloppuna ja odotan aina kuulevani gerbiilin pientä rapistelua selkäni takana ja en kuulekaan sitä enää... Haluaisin tietää miten teillä muilla on näitä rakkaita asioita olemassa ja löytää itselleni samalla muutaman syyn jatkaa samanlaisten asioiden pohjalta.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 07.03.2007 00:50
Mulla on tasan kaksi asiaa, joilla on jotain merkitystä:

1) Isosiskoni
2) Kaksossiskoni

Melkein jo sanoin pitkän miettimisen jälkeen, ettei mulla oo näköjään tässä maailmassa mitään asiaa, josta saisin jotain kiksejä. No ok, en mä mun systereistä sentään kiksejä saa, mutta niiden menettämistä en kestäisi. Heidän vuokseen täällä vielä pihistään.

Ja nyt tämä modernin evoluution riemuvoitto ja keskustelufoorumien ilopilleri lähtee nukkumaan tyytyväisenä siitä, että on sittenkin syy herätä.
Kirjoittanut: seidar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.03.2007 03:12
Perhe on minulle äärimmäisen tärkeä, tarkemmin määriteltynä kaksi siskoani ja äiti. Ilman heidän tukeaan, en luultavasti olisi tässä.
Jaetulla kakkos-sijalla Ystävät ja kirjoittaminen.

Toki on paljon muitakin asioita, jotka saavat jaksamaan kun tuntuu ettei enää jaksaisi, mutta eivätköhän nuo ole tärkeimmät.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 07.03.2007 08:10
Perhe ja suku, niin iso kuin se onkin. Lasken perheeseen myös poikaystäväni, koirani jne. Ystävät. Piirtäminen.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.03.2007 10:18
Sama kuten monilla muilla, eli perhe ja suku kaikessa raivostuttavuudessaankin. Varsinkin isän vanhempiin minulla on todella lämpimät välit enkä tiedä miten tulen kestämään sitten kun heistäkin aika jättää. Myös pari ystävää ovat minulle todella tärkeitä.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.03.2007 10:38
Kaikki ne joita rakastan.
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.03.2007 11:06
Hmm...Tuo on vaikea kysymys,ja voin vaikuttaa varsin tunteettomalta sanoessani että perhe ja suku eivät merkitse minulle paljoakaan. En vain voi sille mitään,vaikka kuinka haluasinkin välittää heistä enemmän niin...En vain osaa. Poikkeuksena taitavat olla molemmat isoäitini,joista toista tosin näen vain kovin harvoin. ja toisen luona nyt olenkin jatkuvasti,varsinkin kun tilanne kotona on sietämätön.

Mutta asioita jotka ovat minulle rakkaita...Piirtäminen/taide,kirjoittaminen,lukemi nen,jotkin harvat ja valitut ihmiset joista osaa voisin nimittää ystävikseni ja osaa taas...En,vaikka he tietämättään merkitsevätkin minulle kovin paljon.
Ja tietysti koirani ja kissani,ehkä ainoat elävät olennot joiden seurassa osaan olla täysin luonteva.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.03.2007 11:14
Mun kissa on mulle rakkain Ja tietysti läheiset ystävät ja sukulaiset, tai ainakin osa niistä.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 07.03.2007 12:59
Hohhoi, voisin vissii sanoa etten ainakaan suvun takia hengissä ole... Tunnen kai pari henkilöä koko suvusta, ja muut ovat (puheiden perusteella) aika anaalista.

Perhe ? En osaa sanoa mitä perhe merkitsee minulle. Se on vain väliaikainen 'lauma' jos niin voi sanoa. Toki se sattuu kun joutuu kuopata jonkun rakastamansa ihmisen. But eventually youll get over it...

Mitä siis rakastan tässä maailmassa ? En osaa sanoa tähän mitään.

Tässä tää mun ympäripyöree vastaus kokonaisuudessa... :E
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Cata
  • Lähetetty: 07.03.2007 14:06
Aika osuvasti.
juuri tänä aamuna tulin (entisen) parhaan ystäväni kanssa yhteisymmärrykseen, että yhteydenpitoa on turha jatkaa... se olis käynyt varmaan muutenkin ajan myötä katoamaan, mutta olipa helpompi kun asian saattoi päättää keskustelemalla.

Kundin tyttöystävä, joka muutti tuossa jouluna hänen luokseen, on niin pirun mustasukkainen että turha kuvitellakaan että tapaamiset onnistuisivat kun tekstiviestitkin saa poistaa heti luettuaan. Sähköpostiviestit ja msn-logit muija oli jo lukenut ja sen takia suhtautuukin juuri minuun aika vihamielisesti.

Mutta ihania ja kamalia muistoja jäi paljon. upein ihminen jonka oon koskaan tuntenut.

no, sinne meni sitten.
kieltämättä olen aika helvetin surullinen.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit