Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Rakkain asia

Kirjoittanut: Fereyja (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.03.2007 13:28
Voisin sanoa että sieltä on todennäköisesti tulossa siamese tai nutmegin värisiä gerbiilin poikasia

URL

Tuolta löytyy kyseiset värit, saattaa mahdollisuus olla tietysti mustaankin tai smoken värisiin poikasten emon ja isän suvussa on monenlaista väriä, joten sattumat on mahdollisia

Mahtaisikohan ylläpito olla mitä mieltä tällaisesta aiheesta, jos tekisin nimistä uusille gerbiileille jotain?
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.03.2007 18:31
Minulle rakkainta on poikaystävä ja Molly! ..Ja okei muu perhe myös. Nyt vaa ei oo helppoo ku minun toisen rakkaimman ihmisen (Mollyn) elämään tuli poikaystävä! mur!
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.05.2007 17:55
oishan se tyttöystävä. Jos olis
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.05.2007 18:31
Riikka ja Christopher.
Ilman niitä ei olis mitään.
Kirjoittanut: harakka (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.05.2007 18:55
Tyttöystävähän tua.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.05.2007 19:19
Doomeri, pikkusisko, hyvät ystävät, kitara ja musiikki. : D
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.05.2007 20:08
Voisin lisätä myös Micron listaan
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.05.2007 21:19
lisäänpäs minä tämän älytoosan ja sitte vielä ton mun kiipparin
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.05.2007 01:37
varmaan musiikki... ja paras kaveri... vähä niiko sielunkumppanuss tai jotai... se on ollu mun tukena niin monessa vaikeudessa ja surussa ja toisin päin(kuulemma)
Kirjoittanut: Halfheart (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.11.2007 04:39
Minulle rakkain esine on pehmoinen Tumppu nalleni. Sain sen joululahjaksi exältäni vuosia sitten. Ihmisistä rakkain/tärkein on edelleen kyseisen nallen antanut henkilö.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit