Gootti.net

Lemmikkien nimet

Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.09.2008 10:16
Jeij, tuli edellispäivänä pieni viljakärmes kotia, nimeksi tuli Briza
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 11.09.2008 10:30
Jahka muutan Kannelmäkeen kahden kaverini kanssa, meille saattaa tulla kissapoika. Nyt kaipaisin hyviä ehdotuksia nimiksi. Ei mitään mallia "Misse" tai "Harmi" tai edes "Legolas", vaan EEPPISIÄ, päheitä nimiä malliin "Dagon", "Gehenna" ja "Harbringer of Doom".

Shoot!
Kirjoittanut: Sarwen (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.09.2008 11:07

Lainaus: Heetteri

edes "Legolas"

Itse annoin poikaystäväni kanssa mustavalkean kissanpennun nimeksi Sauron. Oli ensimmäinen nimi johon molemmat olivat tyytyväisiä. Minä yritin ehdottaa nimeksi Immortalia, koska kisun naama näyttää vähän black metal maskille, mutta poikaystävä ei bläkin kuuntelijana jostain syystä innostunut.

Rakkaalla lapsella on kuitenkin monta nimeä, ja kasvatusperheen nimi kissalle oli Laku. Kun appiukko vielä risti pojan uudelleen Pekaksi ("Eihän se nyt mikään Sauron ole, Pekka se on.") tuli siitä Laku-Pekka. Tai Piuku-Pekka, miukuu, piukuu ja marisee kuitenkin melko paljon.

Ainoa paha puoli tässä on, ettei Sauron vielä tunnista omaa nimeään. Tuntuu hieman tyhmälle huudella Sauronia kun mitään ei tapahdu vaikka vieressä seisoisi.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.09.2008 11:27

Nyt kaipaisin hyviä ehdotuksia nimiksi. Ei mitään mallia "Misse" tai "Harmi" tai edes "Legolas", vaan EEPPISIÄ, päheitä nimiä malliin "Daagon", "Gehenna" ja "Harbringer of Doom".

Jos joskus kissan vielä hommaisin, niin itse nimeisin sen Grimalkiniksi tarujen noitakissan mukaan.
Kirjoittanut: Zenren (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.09.2008 20:05
Mustan kissanpentuni nimi on Meme. Meme on helposti lausuttava ja mukavan kuuloinen, lyhyt ja vähän erikoisempi nimi, vaikka Memestä pitikin alunperin tulla Mesme. Mesme olisi tullut sanasta "mesmerize" eli lumota, mutta on Meme lumoava ilman tuota nimeäkin.

Memestä olisi voinut tulla myös Talamasca tai Broosha, mutta ensimmäisestä luovuin, koska se oli varsin pitkä ja vaikeasti lyhennettävä, ja Broosha on suomalaiselle vaikea artikuloida.

Talamasca-nimen alkuperän kaikki varmaan tuntevatkin - Anne Ricen kirjoissa Talamasca on yliluonnollisia asioita tutkiva järjestö. Broosha taas tulee myytistä, joka kertoo Aatamin ensimmäisestä vaimosta Lilithistä, joka karkotettiin Edenistä, ja josta tuli kissanhahmoinen paholainen El Broosha.

Memeä, Mesmeä, Talamascaa tai Brooshaa ei sitten saa käyttää, koska ne ovat kaikki itse kehittelemiäni tai löytämiäni, enkä pidä siitä, että trademarkkejani varastellaan. : D
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 11.09.2008 20:57

Jahka muutan Kannelmäkeen kahden kaverini kanssa, meille saattaa tulla kissapoika. Nyt kaipaisin hyviä ehdotuksia nimiksi

Olen leikitellyt samanlaisella ajatuksella, ja ajatellutkin välillä, että olisiko kissalle soveliasta antaa nimeksi Koira? Parempaa nimiehdotusta en keksi koska olet masinoimassa elukkarepertuaariisi vain yhden kissan, mutta jos ottaisit kaksi kappaletta niitä niin niitähän voisi kutsua Tuhoksi ja Turmioksi kuten erään methallibändin biisissä.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.09.2008 21:33
Ehdotuksia Heetterin kissalle nimeksi: Udûn, Ruweonor, Krazach. (Anteeksi että ovat huonoja, mutta tarjoavat toivottavasti inspistä.)
Haluan kaksi kissaa, joiden nimiksi pistän Lenin ja Stalin. Rimmaavat niin söpösti.

Legolas on tosiaan hieman pilipalinimi
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.09.2008 23:20

Lainaus: DeadlyNightshade

Legolas on tosiaan hieman pilipalinimi

Eikä, Legolas olisi just söpö nimi... Mutta on mulla ollut myös kissa nimeltä Missekin...
Kirjoittanut: Ardath (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.09.2008 23:37
No meil o kissanpojat perinteisesti Pertsa ja Kilu (jos kukaan muistaa sitä vanhaa lasten tv-sarjaa - nyt saa nauraa). Sitten tua nurkassa makaa musta pupu; The Dark Lord Morko - Destroyer of Worlds (joojoo toi on sen oikea nimi ) joka ennen tunnettiin siskon kämpässä viivinä... kunnnes eräänä päivänä huomattiin että se olikin jannu ja bunnynappasin sen kammiooni.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 12.09.2008 09:31
DeadlyNightshade
Vähän turhan fantsutyylisiä minun makuuni, mutta kiitos kumminkin!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit