Gootti.net

20.6.2014: Foorumin ohjelmisto ja Kuuttinetin ulkoasu vaihdettiin. Ainakin tuoreiden viestien toiminto on kosahtanut. Tule, näe ja koe.

Lemmikkien nimet

Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 09.04.2007 13:43
Koiran nimi on Ninni. Sitä sanotaan nipeksi, nipaksi, nipeliksi yms. ja sit pekuna tuli kissa, Alisa. Tai Alice The Cat, niin ku mie sanon
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.04.2007 17:51
Omia ei pahemmin ole ollut, isovanhemmilla sitten on/oli elikoita, joita usein käyn ruokkimassa. Tässäpä pläjäys kissojen nimistä: Aatu, Alma, Jooseppi, Kisi, Meetu, Miitu, Miuku, Mörrimöykky, Niilo, Sirius. Tässäpä näitä, yli puolet jo kuolleita aikaa sitten. Lisäksi on ollut koira, Nixu, sekä kala, Jötkäle. Älkää minuu näistä nimistä sitten syyttäkö, riippumaton olin niitä valittaessa.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.04.2007 14:12
Mulla ei oo lemmikkiä, eikä tule olemaankaan, mutta kävin lauantaina frendini luona ja sen koiranpentu oli Goebbels. Melkein nauratti. Nooh, kavereiden kesken se on vaan Köpi.
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.04.2007 23:14
Mie oon pyrkiny aina antamaan kissoilleni nimeksi jonkun "kuuluisan" kissan nimen. On ollu mm. Sylvesteri ja Ulla. Nyt ei oo ollu kissaa moneen vuoteen, mutta hankinnassa olisi. Nimeksi tulee sitten Pekka, sukupuolesta riippumatta.
Kirjoittanut: Iliah Nostradamus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.04.2007 20:14
Kotosalla meillä on maatiaiskissa nimeltä Ilpo ja koira Aladdin "Allu". Kaverin perhe omistaa huskytarhan, jossa on nyt koiria myynnissä. Lutuisia, hiukan säikkyjä. N. 70 huskyä. Niiden nimiä esim. Dash, Mosku, Amu, Lucius, Haldir, Sherlock, Lesta, Precious, Bume, Lucifer, Gimli, Turo, Speedy, Filos, Shantos, Juno, Mickey, Iku, Jayar, Novak, Kaylee, Chool, Jeni, Kirke, Dixie, Romy, Nippie, Widowmaker "Winter", Tagi, ja Risku. Ennen oli myös kaks ihanaa valkoista ja helevetin hyvää vetokoiraa nimiltä Unalak ja Usvan. Myös yksi loistavimpia oli seropi Julma, snautseri-kettuterrieri. (jotenkin nimi osui koiran luonteeseen)
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.04.2007 22:07
Oma koirani on Frodo Baggins.
Olen omistanut myös kilpikonnan jonka nimi oli Esko Aho, kissan jonka nimi oli Charza Mora Kind of Magic, sekä hevoset Diamond in the Dark, Lex Utopia ja Agrafee.
Kirjoittanut: Nina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.04.2007 21:36
Taistelukalan nimi oli Otto Lonkero ja kissan nimi on Kissa. Olen aika kekseliäs mitä nimiin tulee.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.04.2007 23:06

Lainaus: Nina

Taistelukalan nimi oli Otto Lonkero ja kissan nimi on Kissa. Olen aika kekseliäs mitä nimiin tulee.

Ihanat nimet!
Kirjoittanut: helvetinkoira (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 19.04.2007 00:49
Koiran nimi on Möykky. Nimi ei ole itse keksimä. Oli valmiina kun koira otettiin olikos se 1,2 vuotiaana.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.04.2007 14:51
Omat kissat nimetty Rasseliksi ja Saastamoiseksi. Poikaystävän katti nimeltää Riesa, ja nimensä arvoinen onkin. ;D Ja lempiniminä näillä elukoilla on Kisu, Pentu ja Riepu.

Pikkusiskolla on kaksi gerbiiliä, Matti ja Ville. Nimetty Mike Monroen ja Ville Valon mukaan. Eikä tasan ole minun nimeämiäni...

Ja hännän huippuna vielä lapinkoira Ciasman Hilirimpsis, aka. Hili.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 12.03.2013 05:55, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 194 henkeä!