Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Krapula-apu (ruoka, juoma, jne.)

Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 19.03.2007 17:02
Tuli tuossa mieleen, että onko teillä ns. reseptejä millä hoidatte liian mukavaksi meneen illan tuloksia aamulla. Krapulalääkeenä siis. Itsellä limpparia ja jotain raskaampaa ruokaa, eli pyttipannu, lihapiirakka, jne. vaikka muuten syön aika kevyesti mutta silloin tuntuu, että pitää saada jotain tuhtia tavaraa, että olo korjaantuu. Jotkuthan taas ei kärsi krapulasta ollenkaan tai on osannut ottaa juuri sopivasti.

Joku kertoi, että hän hoitaa krapulaansa irtokarkeilla mutta nimenomaan verensokeri on alhainen ja keho kärsii nestahukasta niin ei taida olla kuitenkaan limpparin voittanutta?

Jossain lehdessä myös kehoitettiin, että katso leffa, jossa ihmisillä on pahempi olo kuin sinulla...
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.03.2007 17:24
Järjen jättiläisissä tuli vähän aikaa sitte tälläinen krapulalääke homma. Siinä oli kolme vertailuryhmää, joille annettiin erillaiset lääkkeet. Ryhmä1 sai kunnon amerikkalaisen aamiaisen. Ryhmä2 sai jotain ihme litkuja(muistaakseni), jotka kulkivat "krapulalääke" nimellä ja ryhmä3 joivat krapularyypyt. Kaikkein parhain olo oli ryhmällä nro1
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.03.2007 17:49
Mitään en yleensä pysty syömään, mutta vesi auttaa aina Juon muutenki aina nii paljo vettä ni se tekee sitten niinä pahoina aamuinaki hyvää Ja aika monella minun kavereista krapularuokana on raejuusto Ja mikropitsa tietysti x)
Kirjoittanut: LilyWampire (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.03.2007 18:02
Itselläni on vain sellainen vinkki että silloin iltasella juomisen yhteydessä kannattaa muistaa juoda vettä ja syödä jotain pientä, niin aamulla pahaa krapulaa ei edes tule
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.03.2007 18:02
Battery...

Se toimii mulla..
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.03.2007 19:27
Kännit, krapulat ja niistä toipumiset menee aina aivan omia latujaan. Hauskin (ja kallein) keino on tietenkin jatkaa juomista, ei tuu krapulaa.

Mulla se krapula on suurimmaksi osaksi röökinsavun hengittämisen seurausta. Jos olen jossain mökillä (tai vaikkapa festareilla) tenuttamassa, niin harvemmin siellä on minkään sortin krapulaa, kenties hieman väsyttää vaan.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.03.2007 20:07
Mehujää. Se vie krapulan heti pois. Toiminu aina ja varmasti.
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.03.2007 23:22

Lainaus: Ximmo

Mulla se krapula on suurimmaksi osaksi röökinsavun hengittämisen seurausta. Jos olen jossain mökillä (tai vaikkapa festareilla) tenuttamassa, niin harvemmin siellä on minkään sortin krapulaa, kenties hieman väsyttää vaan.

Huomannu saman jutun. Baari-iltojen jälkeen on melkestä aina pasma olo, mut esim. puistokeitottamisen jälkeen ei mitään. Kyllä se johtuu aivan taatusti röökistä, jolta baarissa ei voi välttyä.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 19.03.2007 23:32
Mulla yleensä toimii se, että yritän juoda lasillisen vettä jokaista alkoholiannosta kohti tai viimeistään ennen nukkumaan menoa joku litra-pari vettä naamariin. Myös se auttaa, ettei mene nälkäisenä nukkumaan ja syö tukevasti myös dagen-efterinä.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.03.2007 01:03
kylmää olutta, jos sisällä pysyy ja aikaa on.

on kuin pikku taivaaseen pääsis, kun muutaman korjaavan imuroi...
pitää vaan varoa ettei karkaa uudestaan huikoittamisen puolelle, käy aika herkästi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit