Gootti.net

Krapula-apu (ruoka, juoma, jne.)

Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.10.2007 04:33
Vettä
Suihku
Banaani
Seksi
Yrttitee
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.10.2007 13:07
Minä en suihkuun uskalla mennä krapulassa ku on nii heikko olo ja muutenki pyörryn aina helposti. Mutta kun pesee hampaat aamulla nii kummasti raikastaa ja parantaa oloa :P Sen teen aina ekaks.
Kirjoittanut: Ratatosk (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.10.2007 14:04
Tämän päivän ennustettu krapula jäi tulematta, kun oli eilen illalla niin väsynyt, että jäin kavereiden houkutteluista huolimatta kotiin nukkumaan.

Mutta hyvä krapulajuoma on kyllä Valion hedelmämaito.
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.03.2009 19:32
Nämä on mulle toimineet mainiosti:

Herättyä:
-Lasillinen hedelmätuoremehua
-Suihku
-Toinen lasillinen mehua.
-Vettä ja e -vitamiinitabu
-Lepohetki märkä pyyhe kasvoilla

Kun nälättää:
-Suklaata tai muuta sokeripitoista
-Illemmalla suolaista/ ateria.
Kirjoittanut: SnowWhite- (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.03.2009 20:17
Näin vanhempana olen huomannut, että ei auta mikään, jos krapula on tullakseen. Lisäksi krapulat on pahentunu tässä vuoden aikana, melkein jokaisen ryyppyillan jälkeen joutuu halaamaan pönttöä vähintään iltapäivään asti ja mitään ei kyllä voi laittaa suuhun. Unelmoin sairaalassa käytetystä pahoinvointilääkkeestä..Sitä+buranaa+vettä ennen nukkumaanmenoa, ei kuulemma tulee pahaa oloa.
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.03.2009 20:49
Jysärin saa parhaiten katoamaan kun ottaa korjaus-sarjaa oikein urakalla. Sitten nukkuu kuin karhu 12 tuntia, niin mitään ei ole jäljellä. Ei edes fyrkaa
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: SeKukaVaaniiSängynAlla
  • Lähetetty: 12.03.2009 21:42
Mulla on semmoi hassu juttu että vaikka aina juon samaa tavaraa (viina+lantrinki) niin välillä ei oo krapulaa ollenkaan ja välillä oon ihan kuollu ja ravaan puklailemassa. Tietty vaikuttaa päivällä syömiset ja juomiset, mutta ei niissäkään mitään hirmu eroja oo... Se on kyllä maailman pahinta kun oksetusolo ei mene ohi, ei niin millään, vaikka maha on jo tyhjä. Yäh. "Mä en juo enää ikinä." Nii nii.

Aijoo, tosiaan jos vaikka vastais itse aiheeseenkin
Minulla toimii vanha kunnon vesi. Sitten kun se pysyy sisällä.
Kirjoittanut: Bloody Count (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.03.2009 22:47
Miulla toimii parhaiten kylmä maito. Sit kun alkaa pikku hiljaa elpyä niin kasa Saariosten jarrulevy-pizzoja naamaan. Ja runsaasti unta.
Toisaalta jos juo pelkästään vaikka Bloody Maryja tai valkovenäläisiä niin sittenhän sitä kunnon krapulaa ei edes pääse tulemaan. Niistä saa vissiin niin pirusti jotain ihme ravinteita että ne vaikuttaa koko yön ja aamulla on taas pirteä kuin peipponen.
Kirjoittanut: Sanctus Sanctorum (Biomechanoid)
  • Lähetetty: 12.03.2009 23:48

Lainaus: gothicknight

Jysärin saa parhaiten katoamaan kun ottaa korjaus-sarjaa oikein urakalla. Sitten nukkuu kuin karhu 12 tuntia, niin mitään ei ole jäljellä. Ei edes fyrkaa

Pakko sanoa, että tyrskähdin nauruun luettuani tuon. "Ei edes fyrkkaa" ...ei junalauta
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.03.2009 00:07
Ai niin.. ja jos menee känässä nukkumaan, niin hyvä muistaa syödä ruokalusikallinen hunajaa. Se polttaa elimistöön jääneen alkoholin, ja lieventää tulevaa darraa.
Hampaat on myös hyvä pestä, tai tulee NallePuh-darra ;D
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit