Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Aprillipäivä

Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 01.04.2007 12:49
minäkin viime vuonna sanoin liittyneeni kommunisteihin (luin silloin kirjaa che guevarasta) vanhemmat säikähti
Kirjoittanut: Fereyja (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.04.2007 13:11
menin pari vuotta sitten levittämään liimaa kämmenselkää ja rytistin ihon haavamaisen näköiseksi ja levitin vedellä ohennettua tummanpunaista väriainetta siihen hieman ja menin sanomaan äidille, että leikkasin käteeni veitsellä vahingossa ja tietysti hysteerisenä äiti yritti viedä lääkäriin minua kunnes sanoin ettei se mikään oikea ole. Jäi aprillipilat siihen
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.04.2007 13:17
hyvä idea muute
Kirjoittanut: Heyni (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Heyni
  • Lähetetty: 01.04.2007 13:21
Aamulla viiden aikaan sain isän kattomaan taivaalle, kuollu lokki oli siellä.

Galleriassa kesti hetken tajuta mitä hittoa tapahtu ku jonku sarjan yhteisöön mennessä muuttu kaikki ruottalaiseks, mut etusivulle mennessä jo sit välähti että nythä onki aprilli. Ei tätä koskaan etukäteen muista

Kolmelle jätkälle oon sanonu että moon rakastunuihastunutykästyny niihin, galleriassa tottakai ja yhelle meses. Toi yks on meses mut ei sano mitää ja kahdesta ei oo kuulunu mitään galleriassakaan.
Yhelle kaverille sitten sanoin että oon ihastunu yhteiseen tuttuun (jätkä toki) ja katkerana selitin "privassa" (joka tarkotuksella jäi näkyväks jos vaikka muitaki yhteisiä tuttuja tarttus onkeen ) miten se jätkä on pinkit lasit päällä ja näkee vaan kihlattunsa jne. Ite jätkä tosta tietää, koska mä en kerenny sitä jymättäyttämään niin yritän jymäyttää sit toista sen kustannuksella. Nih.

Eräällä foorumilla hehkutin miten tän vuoden makaroonisato on hyvä joten makaroonien hinnat laskee entisestään. Kukaa ei oo tainnu tarttua syöttiin :/
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 01.04.2007 13:26

Lainaus: Heyni

Kolmelle jätkälle oon sanonu että moon rakastunuihastunutykästyny niihin, galleriassa tottakai ja yhelle meses.

tuo menee jo vähän liiaksi, tunteilla ei saa leikkiä aprillipäivänäkään
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.04.2007 14:10

Lainaus: Kuunsilta

tunteilla ei saa leikkiä aprillipäivänäkään

Ei niin. Se on kamalaa. Sen takia en aprillipäivästä kamalasti tykkää, kun jotkut menee aivan liian pitkälle.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.04.2007 14:16
ajattelin ettei kukaan onnistu tänään huijaamaan minua, kun muistin päivän jo aamulla, mutta... tietenkin menin äsken irc-galleriaan ja meinasin poistaa itseni sieltä suutuksissani, uskoin ihan täysillä, ennen kuin luin muiden kommentteja siitä. Ei näin.
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.04.2007 14:17
On muuten aika hassua et aprillipäivä ja palmusunnuntai on samana päivänä.(en tosin tiedä mikä siin on niin hassua) Harmi ettei meille oo tullu yhtää virpojaa jota vois vähä narrata, tosin jostain kumman syystä ne ei uskalla tulla meille. Tosin mä kyllä harvemmin harrastan mitään aprillipiloja kun ei mua kuitenkaan uskottais.
Kirjoittanut: amy (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.04.2007 14:48
Meilläkää ei oo käyny yhtää virpojaa Mutta ei meillä kyllä olis niille mitään antaakkaan. Mä en karkkipussistani luovu!
Kirjoittanut: Jensu (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.04.2007 14:53
Kukaan ei ole vielä meikäläistä huijannu, enkä ite jaksa mitään yrittää
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit