Gootti.net

Aprillipäivä

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 01.04.2007 15:09
Olin ilkeä Dragulalle :/ Hää pelasi viereisessä huoneessa pleikkarilla, lähetin hänelle tekstiviestin jossa sanoin, etten kestä häntä enää ja käskin korjata luunsa täältä. Pistin piiitkän välin tekstiviestiin ja sitten "aprillia!" Dragula-raukka säikähti kunnolla... :< kjeh
Kirjoittanut: amy (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.04.2007 15:16
Iiriva: Olitpas ilkeä, hyi sua
Kirjoittanut: Heyni (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Heyni
  • Lähetetty: 01.04.2007 17:00

Lainaus: Kuunsilta

tuo menee jo vähän liiaksi, tunteilla ei saa leikkiä aprillipäivänäkään

Tuttuja jätkiä kaikki, varsinni toi mesetyyppi, eikä ne mitään tyhmiä oo edes 19v ja 21v jätkät harvemmin varmaan uskoo jos likka alkaa galleriassa julkisesti vuodattaa rakkauttaan ykskaks aprilliyönä <3 Ja juju siis nimenomaan on tossa julkisesti tekemisessä, siinä menee saletisti joku sivustaseuraaja lankaan vaikka miten selvään näkis että ite kohde nauraa tai lähtee leikkiin mukaan :P

Yhtälailla tyhmää ois tolla kaavalla mennä lastenlasta toivovalle/kauhulla odottavalle äidille sanomaan että "oon raskaana". Tunteilla leikkimistä seki on, kuten loppujenlopuks kaikki perinteiset aprillipilat raskaudesta eroon :P
Kirjoittanut: Tundrah (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 01.04.2007 19:30
Isäni soitti minulle aamulla ja sanoi että kilpikonna on karannut. Minä olin unenpöpperössä enkä kunnolla tajunnut mistä oli kyse. Kun aloin sitten ihmettelemään että miten se on mahdollista, niin toinen hihkaisee että APRILLIA. Olipas hauskaa. Olisi voinut edes odottaa että olisin herännyt ensin.

Minä en yleensä ikinä keksi mitään piloja. En viitsi keksiä mitään isompaa ja sellaiset "kato, pihassa on hirvi"-jutut ovat mielestäni aika tylsiä. Onhan sitä kuitenkin mukavaa lukea toisten keksimistä piloista jos ne oikeasti ovat hyviä.
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 01.04.2007 20:03
Huusin vain pääsiäisnoidille postiluukusta kun tulivat rimpauttelemaan "APRILLIA!". Ei näkyny sen jälkeen.

Ei kehdannut paljaalle perseelle ottaa piiskaa, oisivat voineet tykätäkin siitä.
Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.04.2007 23:25
Kaveri lähetti mulle eilen aamulla semmosen viestin, että ois parempi jos ei enää oltais kavereita ku oon muka puhunu siitä ****** selän takana. Vähän säikähin, mut sit luin sen viestin loppuun ja siinä luki et: "Ps. Hyvää aprillipäivää! : D"

Mä ja yks kaveri oltii vähä ilkeitä ku lähetettii viesti yhelle toiselle kaverille, että se kaveri jonka kanssa olin, on joutunu autokolariin ja ei ehkä selviä siitä. Se otti sen iha tosissaan. O.o Olin sillee voi ei mitä tuli tehtyä. xD Mut sit sanoin et: "APRILLIA! : D"
Eipä tuo sit suuttunu siitä onneksi. :> Se lupas kostaa meille joku päivä.
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.04.2007 01:00

Lainaus: FilthyMannequin

Kaveri lähetti mulle eilen aamulla semmosen viestin, että ois parempi jos ei enää oltais kavereita ku oon muka puhunu siitä ****** selän takana. Vähän säikähin, mut sit luin sen viestin loppuun ja siinä luki et: "Ps. Hyvää aprillipäivää! : D"

Ihan helmi Täytyy muistaa vuoden päästä.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 03.04.2007 06:49
Oltiin kavereiden kanssa bilettämässä mökillä lauantaina ja kaikki olivat vähemmän tai enemmän tuubassa sinä iltana.
Sitten sunnuntai aamuna sain puhelun armaalta kaveripojaltani, joka kuulosti puhelimessa erittäin hätäiseltä ja kertoi, että sieltä mökiltä on löytynyt jonkun ruumis eikä se tiedä, että mistä se on sinne tullut tai kuka se on.

Minä tietenkin menin sitten aivan paniikkiin kun aloin ajattelemaan juttua enkä mitään edellis illasta muistanut ja olin ihan hädissäni ainakin kymmenisen minuuttia ennen kuin tämä herra päättää soittaa uudestaan ja sanoa, "että hyvää aprillipäivää, sainpas sinut lankaan". 0.o

Ei tosissaan ollut mitenkään erikoisen hauska juttu tuo.
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.04.2007 07:42
Kaverini taas ilmoitti minulle, että joutuu selkäleikkaukseen. Kuulosti ihan uskottavalta, kun hänellä on todellakin selkänsä kanssa ongelmia. Mutta äitini valisti hieman, että "lapsille" ei tehdä selkäleikkauksia, paitsi jos on todella vakava tapaus kyseessä. Joten ei mennyt läpi
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 03.04.2007 10:41
huijasin pikkuveljeäni että olen raskaana. meni niin täydellisesti läpi että alkoi melkein säälittämään että tuli valehdeltua. piti sitten kauan aikaa veliselle selittää että en sitten todellakaan ole oikeasti paksuna
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit