Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ulkomaiden mustahuulet

Kirjoittanut: suden lumo (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.04.2007 21:34
Tällä foorumilla ei tainnut (toivottavasti) olla tämänlaista aihetta,
joka olisi suden lumolla mielessä.
Elikkäs, taannoisella Espanjan reissulla eksyin baariin nimeltä Turbo Pub,
siis pubiin jossa musiikkigenre käsittää vain raskaamman musiikin!
Haltioissani kuuntelin espanjalaista metallia, toivoin omia suosikkeja ja tutustuin paikallisiin synkemmän musiikin ystäviin.
Sattuipas niin, että susi löysi aivan ihanan miespuolisen espanjalaisen, jonka kanssa tuli sitten ilta vietettyä. Nyt kylmässä kotosuomessa tulee väkisinkin mieleen kuinka sitä kaipaakaan Espanjan lämpöön ja Turbon hämärään. Nyt haluaisin kysellä kuinka moni teistä on yllättynyt löytämällä itsensä omanlaisestaan paikasta, sellaisessa tilanteessa missä ei voisi kuvitellakaan olevan samankaltaisia ihmisiä? (kysymys liittyköön nyt siis ulkomaihin sekä siellä eläviin, mutta toki voi muitakin tapahtumia kertoa!)

Sen verran vielä sanon että kyllä se espanjalaisuus luo oman eksoottisen vivahteensa tähän tummaan kulttuuriin.
Mainittakoon vielä espanjalaisbändi Warcry, jota minulle suositeltiin (ja jota kuuntelen kieleen rakastuneena)
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.04.2007 21:43
Mä oon aina ulkomailla toivonu pääseväni johonki tommoseen kivaan paikkaan ja löytää jotain samanlaisia ihmisiä. Yleensä missä olen ollut niin kaikki ovat katsoneet ihan oudosti tai jotenki. Turkissa ainakin, että kuinka ihmeessä tuo tyttö pukeutuu tuolla lailla, kaikkia pääkalloja ja mustaa ihmetelty silmät pyöreinä.
Ehkä joskus kun tulen vanhemmaksi ja voin ilman perhettä lähteä johonkin niin etsin jonkun kivan paikan. Tuo Turbo Pub kuulostaa mielenkiintoiselta ainakin
Kirjoittanut: suden lumo (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.04.2007 21:50
Heh, en minäkään tainnut mennä ihan normaalista teinituristista korsetissani sun muissa epävärikkäissä vaatteissani.
Mutta Turbo on kyllä kokemisen arvoinen, vaikka pieni paikka onkin
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 09.04.2007 21:50
Thaimaassa matkalla ollessani yritin epätoivoisesti löytää ympäriltäni jotakin edes vähän goottikulttuuriin viittaavaa tai synkiötyyliin mieltyneitä ihmisiä. Eipä hirveästi löytynyt ainakaan niitä gootti-ihmisiä, ei ainakaan sieltä missä satuin itse olemaan. Taisivat paikalliset ihmetellä, mikä tällainen mustiinpukeutuja oikein on. Se kuuma ilmasto rajoittaa kyllä jonkin verran vaatetusta ja meikkaamista, että eipä ollut kovin tr00 minunkaan olemukseni. (Onko se koskaan muutenkaan?)

Lopulta aloin fanittaa paikallisessa baarissa esintyvää rokkibändiä, jonka kahdella miespuolisella jäsenellä sattui olemaan hienot pitkät mustat hiukset. Hahaa. No, olisi siellä ollut jokin oikea raskaamman musiikin baarikin, mutta enpä sinne päässyt lähtemään. Voi olla, että siellä musiikkitarjonta olisi kyllä ollut jotain muuta kuin minun suurimpia suosikkejani, mutta anyways.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Melia
  • Lähetetty: 09.04.2007 23:51
Njaa... no ei ehkä ulkomailla, jos oon omanlaisten (= samanlaisesta musiikista/pirskeistä pitävien)ihmisten pariin eksynyt niin se on ollut ihan suunniteltua. Tai en mä muutenkaan yleensä paljon lomamatkoilla ryyppää, paitsi noilla Lontoon reissuilla joissa se yleensä on yksi pääjutuista.

Mutta saksassa väki kummasteli kovasti, että onko Suomessa ihan normaalia pukeutua kokonaan mustiin. Minun lisäkseni tuolla oli toinen suomalainen tyttö (hevihenkinen sellainen) sekä yksi suomalainen professori (ei mikään synkiö ), kaikki viihdyimme tummissa asusteissa. Täällähän tuota mustaa sakkia tulee kadulla vastaan ihan jatkuvasti (ihan tavalliset naapurin mammatkin vetää välillä kokomustassa), mutta tuolla tuli nähtyä synkiöitä lähinnä gootti/metallimussiikin klubien läheisyydessä.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.04.2007 06:39
Saksassa kun asuin,niin siellä missä asuin (Stadthagen),oli muutama gootti. Oli siellä ihan goottibaarikin, jossa tuli visiteerattua turhankin usein Norjassa taas kaikki olivat vain jtn metelistejä, kyselivät poltetaanko me kirkkoja ja tapetaanko vauvoja.. Siis ihan tosissaan. Kyllähän siinä "hieman" järkyttyi, kun kivan näköiset pojat rupesi tuollaisia kyselemään... Gootteja ei sitten Norjassa näkynytkään... Ja paikalliset luulivat meitäkin kirkonpolttaja-saatananpalvojiksi. Sitten kun sanoimme,ettemme ole,niin heti tuli toinen kysymys perään,että mikäs uskonto sitten on kyseessä? Huoh noita ihmisiä -..-
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 10.04.2007 10:10
Norjalaiset on totista porukkaa.. ^ ^

Briteis ei hirveästi tullut vastaan mustiinpukeutuvaa populaa. Emoja kylläkin, joo-o. Ihan mukavia tyyppejä nekin olivat.

Frendin kanssa tietty Lontoossa kierrettiin klubeja & baareja, London Stone oli tosi tyylikäs baari. Pieni paikka mutta ihana sisustus. (+mukava portsari!) Musiikkia soitettiin Sisters of Mercysta Metallicaan.
Bar Monsta oli sit Candem Townissa hieno paikka. eksyäkään ei voinut kun oli just metroasemaa vastapäätä. flaijerissa luki "satan worshipping strictly by appointment only."

Harmittaa kyl että Chelsean alue jäi kokonaan tsekkaamatta.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.04.2007 10:22

Lainaus: Melia

Täällähän tuota mustaa sakkia tulee kadulla vastaan ihan jatkuvasti (ihan tavalliset naapurin mammatkin vetää välillä kokomustassa), mutta tuolla tuli nähtyä synkiöitä lähinnä gootti/metallimussiikin klubien läheisyydessä.

Jepjep, taidettiin ***** ****** kanssa olla nähtävyyksiä siinä missä joku tuomiokirkkokin

Ylläpito muokkasi: Viestiä sensuroitu viestin lähettäjän pyynnöstä.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.04.2007 10:31
mä en koskaan oo näitä pitkätukkia nähnyt ulkomailla, siellä on se surullisenkuuluisa Crap soinut vain lujaa kaduilla ja korvani hajonneet kuten päänikin...
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.04.2007 11:35
Ainiin ja Venäjällä meille tultiin kertomaan osanottoja Tosin, oli sielläkin muutama hassu gootti, mutta ei yhtään niin tyylikkäitä, kuin Suomessa. Virossa taas meitä luultiin huoriksi... -.- Tanskassa ja Ruotsissa tyypit on vaan kattonu aina kieroon :S
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit