Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ulkomaiden mustahuulet

Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.04.2007 22:09
Hmm, Glasgow'ssa tuli hengattua enemmän tuttujen herttaisten älykkörokkareiden kanssa, mutta kyllä sielläkin steissillä näkyi aina iltaa kohden jotain synkiöitä kokoontuvan, ehkä kuitenkin olivat juuri tätä emo ja ernu-osastoa, vanhanaikaisia samettigootteja en nähnyt yhtään koko aikana Ö.ö Tunsin ainakin itseni hyvinpukeutuneeksi siellä kun ihmiset katsoivat pitkään perään ja sain kuulla olevani oikea lady
Ehkä liikuin väärissä paikoissa kun en tuon enempää sikäläiseen goottikulttuuriin päässyt tutustumaan. Iiriva varmaan kertoilee omia kokemuksiaan Skotlannista kunhan kotiutuu
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 10.04.2007 22:37

Lainaus: Sharwynn

Iiriva varmaan kertoilee omia kokemuksiaan Skotlannista kunhan kotiutuu

Kerron kerron! Huomennahan minä sinne sitten lähdenkin ja tulen sunnuntaina takaisin, saa nähdä milloin pääsen sitten taas koneelle. Mutta onhan Edinburghissakin gootti-festareita ja -liikkeitä, joten...
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 11.04.2007 19:09
varmana sielunsiskoja ja veljiä siis löytyy hitsi, jänskättää mun lontoon matka, pitkä viikonloppu camden townissa<3
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.04.2007 17:45

Lainaus: Kuutar

Ranskassa ollessani en törmännyt yhteenkään goottiin, yhtä kaupunginosaa lukuunottamatta ,jossa oli useampikin goottivaateliike ihan lähekkäin.

Missäpäin Ranskaa tämä oli? Minä olen käynyt vain Strasbourgissa, ja se oli ehta muodin pesäke.
Kirjoittanut: Jensu (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.04.2007 12:41

Lainaus: suden lumo

Jensu, tuo Praha kuulostaa ihanalta sudenkin korvissa.

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 15.04.2007 17:01

Lainaus: Kuunsilta

varmana sielunsiskoja ja veljiä siis löytyy

"Goth's dead!" huusi minulle mies kadulla. Jumalattomasti tuijotettiin. Eipä goottikulttuuri näkynyt Edinburghissa yhtään. Löysimmekin vain yhden vaateliikkeen Cockburn streetiltä, mutta senkin vaatteet olivat enemmän rock-painotteisia, myyjistä puhumattakaan. Iltamyöhäänkin näkyi kadulla teinilauma, jonka me perin suvaitsevaiset suomalaiset leimaisimme heti wng-gooteiksi. NBC-t-paidat rulez.

Jos suomessa olisi sellainen baari kuin Jekyll & Hyde, se olisi täynnä gootteja ja hevi-ihmisiä, ei tavallisia pulliaisia. Mutta ei. Minä en tajua, miten sellaisessa kaupungissa kuin Edinburgh ei näkynyt yhtään neljän päivän aikana, vaikka olimme joka päivä ympäri kaupunkia väh. 12 tuntia putkeen. Eipä mustakaapuja näkynyt kuin kummituskierroksella, ja ne oppaatkin ottivat silinterinsä ja korsettinsa toimiston puvustamosta. Mutta upea reissu oli siitä huolimatta.

"Look mommy, a witch!
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 20.04.2007 20:19

Lainaus: raavittu

Ainiin ja Venäjällä meille tultiin kertomaan osanottoja Tosin, oli sielläkin muutama hassu gootti, mutta ei yhtään niin tyylikkäitä, kuin Suomessa. Virossa taas meitä luultiin huoriksi... -.- Tanskassa ja Ruotsissa tyypit on vaan kattonu aina kieroon :S

Venäjällä gootteja? Noh, ehkä ajat ovat muuttuneet mutta poikaystäväni entinen kämppis, joka itse on venäläinen sanoi, ettei siellä varsinaisesti tunneta goottikäsitettä. Katsotaan vaan vinoon ja silloinkin niitä gootteja tai metallisteja pidetään lähinnä ulkonäkönsä puolesta romanialaisina.

Meilläkin naapurina naapurimaasta tulleita ja meitä katsotaan aina joka kerta kieroon ja viedään lapset piiloon ja turvaan. Noh, eip mitään... Varmaan joku korjaa tämän käsitteeni jos väärässä olenkin...
Kirjoittanut: Vade Horrorcraft (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.04.2007 21:20
Parasta on kreikassa kun porukka tulee koskettelemaan ja tuijottamaan.
Sattuipa niin että Katanaa ostaessani tuli lapsilauma seuraamaan minua, kuiskutellen ja täristen.
Saksassa ja Ruotsissa taas olen saanu erityisen hyvää ja vieraanvaraista kontaktia. Tukholmassa vieraillessani, noin 3 tuntia saapumisesta, minut pyydettiin henkilökohtaisesti indrustial/gothic-clubin avajaisiin.
Saksassa ihmiset olivat joko hyvin neutraaleja, tai juoksivat pois "kiireissään"
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.10.2007 20:40
Mie tutustuin tänä kesänä Espanjalaiseen goottiin En jaks anyt alkaa kirjotella mitään pitempiä stooreja mutta mukava oli ja oli mielenkiintoiset aiheet
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.10.2007 18:57

Lainaus: Jensu

Hevareita näkyi ja suomalaisia metallibändejä (mm.Kotipelto)

Sama juttu Irkkulandiassa. Tuli vastaan komeita pitkätukkaisia mieshenkilöitä, joilla oli punaset hiukset Sattuipas meneen ohi Tarotin, Nightwishin ja Children of Bodomin paitoja sekä näin gootti/metallikaupassa HIMin paitoja. Gootteja en minäkään hirveästi bongannut.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit