Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mielipiteesi edellisestä?

Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.09.2007 19:36
Irodorareta
nimimerkki on kaunis ja erottuva... ja vaikea kirjoittaa(hyvällä tavalla). viestit asiallisia ja mielenkiintoisia. yksi foorumin ahkerimmista kävijöistä minun mielestäni. avatar on hieno. allekirjoitusta tulee aina mietittyä että mitähän mahtaapi olla suomeksi. joskus vielä haluisin tietää
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.09.2007 16:41
darkAngel

Pidän nickistäsi! Viestit on hyviä! D Hyvä allekirjoitus.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • • Muokkasi: CybellaTraurig
  • Lähetetty: 13.09.2007 17:48
Vampira_666

En ole paljoa nähnyt viestejäsi, mutta avatar on jäänyt mieleen, houkutteleva;D
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.09.2007 17:59
CybellaTraurig

Asiallinen ja mukava, kauniskin (galleriakyylä minä ), aktiivinen ja omistaa yhden plussan enempi tuolla mahtigootissa ko mie.. Ihana avatar ja persoonallinen nimi.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.09.2007 21:20
AuroraBorealis

Hauska avatar x) En tunne sua, mutta kirjoituksiesi perusteella olet tosi kiva ihminen. Asiallista tekstiä foorumissa. Nätti katoin sun irc-gallerian ..hehhe. Ihana nimi, tosi personaallinen!!
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 14.09.2007 04:55
Amelia De Vlaire

Hmm...en olekkaan sinuun aikaisemmin törmännyt täällä foorumissa Kurkkasin profiilia ja iloiseksi yllätykseksi huomasin että harrastat vatsatanssia...niin minäkin !! Erittäin kaunis ava
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.09.2007 17:05
blackwolver

hööö,en ole nähnyt paljon viestejäsi,mutta avatar on mielenkiintoinen!
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.09.2007 21:39
Vampira_666

Minun nyt paha mennä sanomaan mitään kun olen ollut jonkin aikaa foorumilta pois enkä tunne teitä uusia fordelaisia mutta se on aina mukavaa kun joukkomme tumma kasvaa määrällisesti ja varsinkin, ainakin muistelisin, lukeneeni sinun, Vampira_666 tekstejä jonkin verran ja asialliselta vaikutat. Tosin ottaen huomioon olen ehtinyt lukemaan vasta pari näistä uusista ketjuista niin hankala sanoa. Mutta itse ainakin tiedät oletko omasta mielestäsi asiallinen vai et. (Anteeksi ympäripyöreät ja loukkaavilta kuulostavat lauseeni,en kylläkään tarkoittanut niitä niin.)
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.09.2007 21:48
Pudotus..

Voi juma.. En ole pahemmin nähnyt sinun kirjoituksiasi, mutta uskon niiden olevan asiallista tekstiä!KIva nick Ihana allekirjoitus.Mitäs minä sinusta enään keksisin.? Noh hyvältä tyypiltä vaikutat..
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.09.2007 22:10
Doucat

Anteeksi nyt on pakko valittaa ja tuhota tämä hyvän tyypin vaikutelma.
Vaikutat muuten oikein jees tyypiltä, kirjoitusvirheitä vaan minun silmiini osunut harmillisen usein mutta olenkin pilkunnussija ja kukaan ei varmasti kuole pariin oikeaan kirjaimeen väärässä paikassa.
Korostan kuitenkin että mulla ei ole sua mitään vastaan, sulla on ollu ihan hauskoja tekstejä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit