Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mielipiteesi edellisestä?

Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • • Muokkasi: Gothica
  • Lähetetty: 18.06.2009 11:59
SinofSatan, viestejäsi on aina mukavaa lukea ja niissä on aina hyvin asiaa, ei mitään turhia kirjoituksia. Kirjoitusvirheitäkään en ole havainnut . Ja avatarisi on söpö yksinkertaisuudessaan.

Edit: Ja nyt kun oot laittanut kuvia, niin huomaan, että olet tosi nätti!
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.07.2009 18:51
Gothica

Säähän olet sellainen pikku kakara. Ei, mutta yllätyin ,että olit niin nuori. Meinaan tulee fiksua tekstiä teitiltä. Yksinkertainen avatar. Mitään marisemista ei ole..viestisi ovat helposti luettavia ja tunnut mukavalta ihmeiseltä!
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.08.2009 21:16
Kakara nimeltä FilthyVictorian, kaunis nimi. Pidän erityisesti helposti avautuvasta ja ennustettavasta kirjoitusasusta, siitä ettei karkeita asia tai kirjoitusvirheitä tule havaituksi ja tietynlainen solidaarisuus kanssa ihmisiä kohtaan. Täten katson että te FilthyVictorian, läpäisette minun vaativan arvosteluseulan, kaikkea muuta kuin mitäänsanomattomasti. Harmittelen kuvan puutetta profiilissa, sekä aiempaa pääsemättömyyttänne Tampereen miittiin.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: groomeri
  • Lähetetty: 31.08.2009 21:27
SIKKE!! Joo.. krhm. Mitä mieltä olen siis signumista?

Mukava herrasmies Miiteissä on varmaan enemmän sinusta kuultu kuin täällä foorumilla. Alkuun hieman hiljainen, mutta melko sukkelaan kuoriutuu sulava puhua pulputtava ihminen. Useimmiten huumorinpitoista ja joskus jopa fiksuakin läppää heittelet niin miiteissä kuin täällä laudallakin (nyt kun olet meille täällä netin ihmemaassakin avannut sanaisen arkkusi). Ja hieman väsyneenä kyseenalaistan edellisen sanonnan sisällöm ja sen järkevyyden. Mutta all in all, mukava huumorin padassa keitetty miekkonen tämä signum
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Jenaldo
  • Lähetetty: 31.08.2009 21:28
Signum
Hyvä, asiallinen kirjoitusasu josta ehdotonta plussaa. (Tuntuu nimittäin aika monella foorumilaisella jäävän pisteet ja isot alkukirjaimet pois joten hyvä kun osa panostaa. )
Sinulla ei ole avataria mitä arvostella mutta profiilin kuvat ovat mukavia ja hienoja. Olet muutenkin Suomenlinnamiitin perusteella todella hauska heppu, empä keksi sinusta mitään pahaa sanottavaa. (Ja vielä xtra-plussa siitä että et viljele hymiöitä.)

EDIT: Ai oho kerkesit ensin!
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 26.11.2010 18:57
Jenaldo

Ei ole hirveästi näkynyt. Tai sitten olen silmät kierossa. Tekstisi ovat helppolukuisia blaa blaa (tuntuu että aina sanon tuon mutta minkäs voi jos on.) mutta en ole oikein kuvaa saanut sinusta. fuuuu
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.11.2010 19:55
FilthyVictorian

Nikkisi miellyttää minua suuresti, se on jotenkin...tuhma. O.o Ilmeisen paljon pidät Emilystä. Yhtään en osaa sanoa ikääsi, veikkaisin jotain 17-20:n kieppeillä?

Teksteistä... Ei tule mitään huonoa juttua mieleen. Et spämmäile turhia, kirjoitat asiasi selkeästi. Olet melko aktiivinen foorumilla mikä on kiva juttu.

*peukkua* kaikenkaikkiaan
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 26.11.2010 21:39
SeKukaVaaniiSängynAlla

Ihastuttava nimimerkki! Olet aktiivinen foorumilla, ja kirjoitusasusi on selkeää. Avatarisi on myös hieno, omakuva vissiin. Silloin tällöin tulee myös bongattua sinut Ääs-marketissa hommissa, vaikka useammin olet tainnut itse huomata minut kuin minä sinut, kun olen vain pöölöillyt sinne tänne kuin sokea rotta.

Way to go, keep up the good work.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2010 21:59
Iiriva

Hankala nimimerkki, josta ei voi ikinä olla varma alkaako se pienellä L:llä vai isolla I:llä. ilmeisesti aika rohkea hyppäämään suuriinkin haasteisiin ja elämänmuutoksiin Kirjoittaa hyvää ja selkeää tekstiä sekä tarjoaa hyviä ja perusteltuja kommentteja vakavampiinkin keskusteluihin.
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 27.11.2010 17:56

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Yhtään en osaa sanoa ikääsi, veikkaisin jotain 17-20:n kieppeillä?

1800w WanHA.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit