Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mielipiteesi edellisestä?

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.02.2009 18:55

Lainaus: Vampira_666

mulla ei näy siellä vaikka lähetin jo viestin ylläpitäjälle.

Pitäisi näkyä. Ottaisiko aikansa päivittyä tjtn?
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.02.2009 16:47

Lainaus: BronzeRain

Pitäisi näkyä. Ottaisiko aikansa päivittyä tjtn

Ne viestit ei mene vaan perille. Onkohan mulla jotain vikaa tossa,vai teenkö jotain väärin?!
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.02.2009 17:05
Ihmiset hei! Nyt on jo aika pitkään mennyt Offiksi tämäkin aihe. Tuosta kannattaa Vampiran ottaa yhteyttä herra kuopassa herraan. Kiitos!
Ja nyt takaisin aiheeseen eli mielipidettä henkilöstä : Groomeri.
Kirjoittanut: helmeri (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.02.2009 19:10
jos mä nyt jotenki tätä systeemiä jatkaisin?

öö,eli groomeri, tykkään nimimerkistäsi!
en sua kovinkaa hyvin,niinku en oikee ketää muutakaa täältä,
kun oon viel niin uusi, mut oli kiva tutustua
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.02.2009 19:49
helmeri

Uutta verta. Meinaan hirveästi en ole viestejäsi nähnyt-tai sitten minä en taaskaan muista kunnolla. Tykkään kyllä allekirjoituksestasi. Muuta kummempaa sanottavaa ei ole,eikä kyllä mitään negatiivistakaan.
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.02.2009 19:57
FilthyVictorian
Tykkään uudesta nimimerkistäsi tosi paljon. Avatar on kyllä kanssa kiva.
Kirjoitat järkevää tekstiä ja osaat kyllä (ilmeisesti ) olla huumorintajuinenkin.
Eipä mitään negatiivistä sanottavaa kyllä ole.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.02.2009 16:51
Jenaldo
Avatarisi on jotenkin kiva, tykkään.
Mitä olen lukenut, niin tekstisi on asiallista ja selkeää luettavaa.
Vaikutat muutenkin ihan mielenkiintoiselta ihmiseltä
Kirjoittanut: BlackLotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.03.2009 14:36
Tyhjäpää
Ensikerran ku näin nicin, mietin piitkään monia syitä miksi juuri Tyhjäpää :p //ei sillä että kukaan ymmärtäisi//
Noh, juttusi niin irl kuin netissäkin on järkeviä. Ajattelet ja sulla on mielipiteet. Oot huumorintajuinen, mielikuvituksekas, asiallinen, ystävällinen. Ja tuleva juristini
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.03.2009 20:14
BlackLotus
En hirveesti osaa sanoa mitään muuta kuin että ihana nick sulla
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 09.03.2009 20:45
Tifa

Olet ollut muutaman kuukauden (?) ajan foorumilla, ja kirjoitat hyvin lyhyitä viestejä, joista päättelen iäksesi melko pienen numeron. Vaikutat hilpeältä ja luovalta, mutta vähän add:ltä, kuten useat varsin nuoret henkilöt tuppaavat olemaankin. Sinusta en toistaiseksi ole mitään ihmeellisempää kuvaa muodostanut, mutta kannustaisin lisäämään reippaasti sisältöä viesteihisi, niin sinusta saa muutakin infoa kuin mitä muutamasta hassusta sanasta saa irti.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit