Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mielipiteesi edellisestä?

Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lacy gloom
  • Lähetetty: 07.02.2009 23:28
die winterreise
Tiivistettynä: syvällinen talvifriikki. Ja friikki siis todellakin positiivisessa mielessä!
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.02.2009 01:24
Lacy gloom
Huono sanoa kun ei varsin henkilöä tunne, mutta vaikuttaisi olevan jalat maassa ja järkikin mukana siinä mitä tekee ja sanoo.
Kirjoittanut: Sanctus Sanctorum (Biomechanoid)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.02.2009 09:28
mlrd
Elämänarvot kohdallaan pitävä luomugootti joka ei kuvia kumartele, hän osaa myös bilettää kun sille päälle sattuu. Ruman luonteen omaava luontoesteetti jollaisia tässä maailmassa saisi olla enemmänkin. Mielenkiintoinen tyyppi.
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.02.2009 17:01
Sanctus Sanctorum

Haa...Avataristasi tulee mieleen Haisuli, varmaan tyypin nenän takia. Olet vissiin aika uusi?(vai?*köh*) Mitään negatiivista sanottavaa ei ole, ja vaikutat mukavalta immeiseltä.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.02.2009 17:40
Vampira_666
Kaunis avatar, nimimerkki tosin saa minut ainakin kavahtamaan takajaloilleni. 666 on niin kulunut ja teiniperkele -piireissä paljon käytetty symboli, että mieluummin olisin käyttämättä. Itselläni ainakin ensimmäinen mielleyhtymä syntyy sen ja "olen niin pirun huomion kipeä kakara" -ihmisten välille. Teksteistä ei tosin voi sanoa samaa itse olen lukenut henkilöltä hyviä perusteluita mielipiteisiinsä ja muutamia hyviä neuvojakin hän on kertonut. Kaiken kaikkiaan rakentava keskustelija.
  • Lähetetty: 12.02.2009 18:32

Lainaus: groomeri

666 on niin kulunut ja teiniperkele -piireissä paljon käytetty symboli, että mieluummin olisin käyttämättä. Itselläni ainakin ensimmäinen mielleyhtymä syntyy sen ja "olen niin pirun huomion kipeä kakara"

Juu, nimimerkkiä en parempaa silloin keksinyt. :P *aivosulku* Jos saisi vaihtaa, niin olisin vaihtanut jo.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.02.2009 18:35

Lainaus: Vampira_666

Jos saisi vaihtaa, niin olisin vaihtanut jo.

Sitähän saa! Ei kun viestiä herralle ylläpitäjälle.
  • Lähetetty: 12.02.2009 18:37

Lainaus: BronzeRain

Sitähän saa! Ei kun viestiä herralle ylläpitäjälle.

Saako!? En ole edes tienny..olinpa hölmö. Jes, viisastuin taas.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.02.2009 18:40
Siitähän on aivan oma threadinsa tuolla tiedotteissa ja ohjeissa.
  • Lähetetty: 12.02.2009 18:46

Lainaus: BronzeRain

Siitähän on aivan oma threadinsa tuolla tiedotteissa ja ohjeissa

Kun tuon yksityisviestin lähettää,niin tuleeko se sinne "lähetetyt viestit" paikkaan sen jälkeen? mulla ei näy siellä vaikka lähetin jo viestin ylläpitäjälle.

Offia, sori..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit