Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mielipiteesi edellisestä?

Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.03.2008 19:00
BronzeRain:
Ihailtavan aktiivinen ihminen Juttua löytyy joka asiaan, asiallisuudesta tinkimättä. Eipä tässä kai muuta voi sanoa kuin jatka samaan malliin. Miumau.
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.03.2008 19:44
DeadlyNightshade
mukavan oloinen tapaus,kirjoittaa loistavia runoja.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.04.2008 21:10
No en hirveesti oo kiinnittänyt huomiota (?) Mutta ihan okein tuntunen ihminen, kai.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.04.2008 21:16
SirMarylee: Enpä ole kamalasti seurannut kirjoituksia foorumilla, mutta uskon että ihan mukava ja asiallinen ihminen on kyseessä.
Allekirjoitus muuten pistää ainakin minut miettimään.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 29.04.2008 21:23
Elegia

Uudehko jäsen, joka kirjoittelee kuitenkin suhteellisen aktiivisesti. Avatar erottuu muista. Allekirjoitus on ajatuksia herättävä, mistä se on vaiko itse keksit?

Jatka ihmeessä samaan malliin
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.04.2008 22:27

Lainaus: Iiriva

mistä se on vaiko itse keksit?

Allekirjoitus on peräisin Bram Stokerin Dracula kirjasta
Itse en sitä valitettavasti siis keksinyt.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.04.2008 11:59
Iiriva

Mitä sinusta nyt enää voi sanoa kun kaikki on jo sanottu... Ihailtavan aktiivinen foorumilainen, miiteissäkin näyt hyppäävän keskivertoa aktiivisemmin. Ja kaunis tyttö, ei ihan turhaa ole Miss Halloween. Mitä allekirjoituksessa sanotaan, kiinnostaa tietää?
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.04.2008 12:01
Bronzerainin haluaisin kyllä tavata elävässä elämässä, hän vaikuttaa sellaiselta ihmiseltä johon kannattaa tutustua!
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.04.2008 12:02
Vau, olen imarreltu!
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Nocturne
  • Lähetetty: 30.04.2008 13:26
Piiskansiima kommentoi joskus nimensä veroisesti, yhtä terävästi kuin piiskan sivallus. Puhuu asiaa vaikka asian vierestä. Mukavan tuntuinen ja mielenkiintoinen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit