Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Vappen

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 29.04.2007 14:34
Mie menen näemmä Helsingin kautta Tuusulaan katsomaan kännissä olevaa sukuani
Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.04.2007 14:36
Mä en tiiä vielä yhtään mitä tekis. Huomenna ei oo ollenkaan kouluakaan nii ois aikaa tehä vaikka mitä, mut ku yksillä kavereilla on koulua sillo nii sillee ei päivällä oo ainakaan mitään tekemistä. Kaupungille varmaa huomenna pitäs kaverin kans mennä ja semmosta.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.04.2007 14:42
Oispa mullaki huomen vapaa, mut ei. Pitää mennä kouluu. Ja kaiken lisäks mun kolme kaverii samalt luokalt (parhaat kaverit) lähtee tänää kouluun liittyvää jutus unkarii ja tulee to takas et joudun olee melkee yksin..
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 30.04.2007 07:33
JIHUUU! Pääsen pois täältä haisevasta pikkukaupungista viettämään vappua ystäväni kanssa poriin!!!!!!! Ehdin jo luulla että ois eka vappu ilman kyseistä ystävää, mutta ei onneksi! Siitä sitten en tiedä mitä keksitään. Meillä on koulussa tänään vielä teemapäivä, jolloin pitää pukeutua joksikin, ja kun livahdan koulusta vartin aikasemmin että ehdin bussiin, niin täytyy lähteä naamiaisasussa. Tosin että päätin olla punkkari (olipas keksintö, 80-luvulta ei tullu muuta mieleen ), joten esitän nyt sitten koko vapun punkkaria. x)
Kirjoittanut: Trismagia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.04.2007 09:45
Mulla OLISI ollut tänää töitä mut vasta heräsin...Pitäis alkaa siivoilee ja käydä hakemassa juomingit...Wiiih väsyttää kamalasti ja pitäis jaksaa juhlia >.<
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.04.2007 17:35
Lähden tunnin sisälle kaverini tykö istumaan iltaa (ajattelin olla selvinpäin, rahatilanne ei kestä jokaviikonloppuista biletystä :P) ja sitten varmaan lähdetään kaupungille, täysi-ikäiset baariin ja alaikäiset (sis. minut) muuten vain jonnekin. Kai. En viitsinyt pukeutua miksikään, olen vain hieno normaali itseni Tosin hameen saatan vaihtaa lyhyepään, kuinkahan siellä tulee illemmalla kylmä?
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.04.2007 19:53
Yksinäinen ja tylsähkö, mutta päihteinen, vappu seuran puutteessa :P

Vain yksi juhla muiden joukossa jollon saa yksinään istuu kämpillä koneen ääressä.
Kirjoittanut: Speedymaza (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.04.2007 20:03
Sirpaloidun varmaan kämpälle.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.04.2007 20:14
Mulla olisi ollut juhlat tiedossa, ilmaista ruokaa, juomaa ja muuta oheistoimintaa... Ehkä eniten harmittaa, että nuo on sellasia ihmisiä, joiden kanssa tuo mieheke viettää paljon aikaa, mutta joita mulla ei ole muuten mahdollista kovin usein tavata... ainakaan näin, että koko joukkue samassa paikassa.

Mutta päätin mieluummin maata kuumeessa kotona ja niistää nenäni ruvelle.

Kaikista pahinta on se, että asun tässä ydinkeskustassa ja saan varmaan kuunnella koko illan miten muuta nauravat ja pitävät hauskaa... tanakele.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 30.04.2007 20:30

Lainaus: Kaihomieli

Lainaus: raavittu

Inhoan kaikkia tälläsiä juhlia (vappu,juhannus,uusvuosi)... Ne vaan on niin turhia.

Et ole ainoa joka niitä inhoaa. Minä olen viettänyt joka juhlan nukkuen ja niin varmasti vietän vapunkin.

Juu, sama täällä... simaa naamariin... ja unta kaaliin... ja hyvää ruokaa.

Ei jaksa mennä baariin, ku se on ihan täynnä. Kaikki on tietysti siellä tietyssä baarissa ahtautuneen kuin sardiinit peltipurkissa. Itse ei jaksa selvinpäin niitä muita kännikaloja, eikä ole fiilistäkään ku kipeäksi olen tulossa. Eikä jaksa mennä kaupungille kun sielläkin on kadut täynnä kännisiä suomalaisia. Haastetaan riitaa, ollaan kavereita, hakutaan muita, ollaan lärvit, jne.

Argh! Liikaan viinaa ottaneena älykin sammahtaa ja miehistäkin tulee naisia. Kehtaapa siinä sitten itkevää ja masentunutta miestä kuunnella, eli alkoholistoitunut isäni soitti jälleen kännissä kuin käki. Jee, klara fittan vappen...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit