Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Vappen

Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 25.04.2007 18:20
Elikäs millaisia vappusuunnitelmia teillä on? Ankaraa rellestämistä kaupungilla vaiko simaa ja tippaleipää neljän seinän sisällä?

Itse olen todennäiköisesti menossa tuonne Järvenpään suuntaan juhlistamaan mikäli suunnitelmat pitävät kutinsa. Ja olisihan sitä varmaan ihan hauska Helsingissäkin pyörähtää juhlahumua seuraamassa
Kirjoittanut: Pic (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.04.2007 18:24
Turmion Kätilöiden keikalle Nivalan Puustelliin, todennäköisesti.
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.04.2007 18:44
Kahden kaverin (tai ehkä neljän ei ole vielä varmistusta haluaako herrat tulla) kanssa meillä... Katsotaan elokuvia ja jotain mässytetään liikaa ja tylistytään, lähdetään kävelylle taas vaihteeksi ja pelotellaan naapurin kissaa...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 25.04.2007 19:06
Saapas näkee mitä kenkä tekee. Mitään tarkkoja suunnitelmia Dragulan kanssa ei vielä ole, onko paikkana sitten Järvenpää, Helsinki vai joku muu.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.04.2007 19:18
eipä mitään erityisiä suunnitelmia vielä ole, vaikkei tuohon nii kauan aikaakaan ole.. vapunaatto vaan sattuu tyhmästi olemaan maanantai, ei mikään paras juhlinta päivä.
Mutta eiköhän sitä silti tule juhlistettua jollain vähän isommilla juomingeilla.
Kirjoittanut: Vade Horrorcraft (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.04.2007 19:21
Perus epäteinivappu. Simaa, munkkeja, kavereita + sauna & Veren vangit.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.04.2007 19:45
MAHO NEITSYT Tampereen Vastavirralla. Ei oo mahdollisuutta missata. Kerran oon nähny livenä ja se on ikimuistoinen ilta. <3

Itse vappu kiinnostaa yhtä paljon kuin ämpärillinen syfilistä. Tippaleipä on persiist, munkkeja en syö, simaa ei näy, haalariopiskelijat oksettaa ja ylenpalttinen tungos joka mestassa v*tuttaa.

(Moi oon kiva.)
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 25.04.2007 19:46
No munkit on ihan kamalia x/
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.04.2007 19:50

Lainaus: Iiriva

No munkit on ihan kamalia x/

Entäs nunnat?
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.04.2007 19:51
Mä olen ******** kuten *******. Samassa osoitteessa vielä

Ylläpito muokkasi: Viestiä sensuroitu viestin lähettäjän pyynnöstä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit