Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kaikilla on se oma tila mikä vie pois arjesta... mikä on sinun?

Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.04.2009 22:55
Olen huomannut, että paras keino nollata itsensä, on seuraava sarja toimia:
1. Perus päiväsi (minulla koulua) jälkeen menet urheilukentälle ja revität siellä itsesi hikiseksi ja paskaiseksi.
2. Tulet suihkuun, ja syöt salaattilautasellisen jäätelöä.
3. Kirjoitat päivän tympeistä tapahtumista jonnekin, mistä muutkin voivat niitä lukea
4. Juttelet kaverille esim. puhelimessa jostain mikä painaa
Jos ei tuo helpota on myös nopeampi, jokseenkin oikoinen tapa rentoutua:
Eurokossu-pullon kun kietaisee huiviin, niin varmasti rentoutuu. Seuraavana päivänä saat sitä tarvitsemaasi lepoa ja aikaa palautua, koska et pystyisi muutenkaan mihinkään jumalattomassa jysärissä (voi se olla jumalallinenkin, en ota kantaa).
Rauhallisissa merkeissä vietetyn välipäivän jälkeen onkin sitten helppo palata ankeaan arkeen rentona ja levänneenä
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.04.2009 07:45

Lainaus: gothicknight

Eurokossu-pullon kun kietaisee huiviin, niin varmasti rentoutuu.

Jep, jossain vaiheessa kyllä kun tarpeeksi on ilolientä napaansa vetäny, ellei sitä ennen iske karmea laskuhumala. Ja aamulla kankkusta kärsiessä onkin kiva morkkis päällä koko ajan.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 17.04.2009 11:06

Lainaus: gothicknight

Rauhallisissa merkeissä vietetyn välipäivän jälkeen onkin sitten helppo palata ankeaan arkeen rentona ja levänneenä

Paitsi että krapulassa kroppa nimenomaan ei lepää, vaan koettaa toipua vakavasta myrkytystilasta...
Kirjoittanut: Tristessa (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.04.2009 14:27
Minustakin tuntuu että se mun tila, joka vie pois arjesta, on melko tarkkaan puolen litran vetoinen ja täynnä mallasjuomaa...
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.04.2009 22:45
Kyyllä se lepää, kunhan vaan pitää päänsä kiltisti tyynyssä. Sitä paitsi krapulaa ei tule, jos
1. Juot oikein
2. Syöt joko samalla kun juot tai reilusti sen jälkeen
3. Krapula ei ole myrkytystila, vaan lievä ryssiminen hauskanpidossa (ainakin näillä markeilla)
Juomalla oikein, tarkoitan sitä, että kuuntele kroppaasi kun se sanoo esim. : "Älä juo enää yhtään"
Jos oksettaa, niin oksenna. Tahti saa olla, muttei liian luja, hilijaa saa hyvän nousupöhnän, eikä sellaasta perinteistä kränkky känniä.
Syö ennen kännäämistä, sillä ei tartte juoda jos ei mahdu. Palaa samalla muutakin kuin alkoholia.
Kankkunen ei mua koskaan vaivaa, korjaus sarjaa saa naattia, jos pitää olla "asiallisesti" jossain edustavassa tilanteessa.
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.05.2009 21:53
Otsikko jäi vaivaamaan hmm. En ole kai koskaan tullut ajatelleeksi mikä olisi minun oma tilani, joka veisi arjesta, onko sitä olemassakaan? Kuningas alkoholi se ei ole, eikä yksinäisyys, omassa rauhassa olo, sillä sehän on sinällään jo arkea jota vaalin ja jota pitää olla. Vaikea tuohon on muuta lisätä kuin eräänlaisen saavutuksen ja kiireettömyyden yhteisvaikutus, ajankohdan ollessa vapaapäivä.
Kirjoittanut: Zenren (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.05.2009 20:13
Kun asun täällä avokkini kanssa varsin ahtaasti pienessä kerrostalokämpässä, ei omaa tilaa oikein ole... Siksipä olen joskus vanhempieni luona yötä, ja on ihanaa kun saa nukkua omassa sängyssä ilman, että toinen meuhkaa (=kääntää kylkeä) vieressä.

Vanha huoneeni on niin iso ja avara, ja sinne ei paista öisin katulamput, toisin kuin nykyiseen kämppääni. Nukkumaan meneminen on vanhassa huoneessani nautinto, kun on ihanan pimeää ja ainut kuuluva ääni on kellon raksutus.
Kirjoittanut: mrpsychopatic (Nimetön)
  • • Muokkasi: mrpsychopatic
  • Lähetetty: 16.05.2009 15:09

Lainaus: rumanaama

Kävelylle lähtö on parasta terapiaa jos v-käyrä hipoo miljoonaa. Täällä riittää korpea silmän kantamattomiin.

näin teen minäkin,tosin tänään se oli erityisen paska idea,kaiken vitutuksen lisäksi kärsin allergia oireista keväisin kävelyn jälkeen kaaduin pehkuihin niiskuttamaan entistä kärttysempänä .kiitos tämän aiheen minua hieman jo hymyilyttää koko asia
Kirjoittanut: Graveyard poet (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Graveyard poet
  • Lähetetty: 05.06.2009 22:26
Mun "oma tila" on mun synkiö-mielentila, se osa mun olemustani johon kellään muulla ei ole mitään asiaa, ei ainakaan lupaa kysymättä. Olen löytänyt tämän mielentilan vasta reilusti päälle kolmekymppisenä mutta nytpä se onkin sitten mukana aina, arjenkin keskellä niin että mun ei tarvi arkea oikeastaan ikinä mihinkään konkreettisesti lähteä karkuun kun se pakotie on oman pään sisään ja sisässä. Käytännössä ruokin sisäistä synkiötäni kirjallisuudella, musiikilla ja elokuvilla eli näillä tavallaan "lataan" voimaa siihen omaan tilaani jotta on sitten tilaa minne mennä.

Niin ja kyllä se pään täyteen vetäminenkin on joskus ihan paikallaan.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.07.2012 23:43
no..meditoidessa oon omissa "maailmoissa"
ja tietty koneella ollessa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit