Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lempijuomat?

Kirjoittanut: KOJ (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.11.2011 21:33
Viskikola aivan ehdottomasti. Ja viskin oltava four roses. Suurin osa viskeistä hyvää raakanakin mut janojuomana tuo on täydellinen. Ei liian makeakaan ja meikäläisellekkin tarpeeks yksinkertanen
Kirjoittanut: Platinum (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2011 10:41
Kahvi on lähellä sydäntä ja joka päiväinen pakollinen aamun aloittaja. Limsoista en niin pidä eikä mehujakaan pahemmin tule juotua. Vesi on parasta jano juomaa, eikä maksa paljoo! Alkoholillisista sitten ihan yksinkertaisesti olut. Siiderit ja lonkkerot on minulle hyi hyi, en pysty edes yhtä tuopillista juomaan. Yksinkertaisesti turhan makeita minun makuuni. Kerran yritin juoda lonkeroa baarissa kun kaverini vahingossa osti sellaisen minulle enkä tietenkään tarjotusta juomasta viitsinyt alkaa valittaa. No reilun tunnin ja parin hörpyn jälkeen luovutin. Lemppareita erityisesti Karjala, Karhu ja Kozelin tumma olut. Ai että kun olen kulinaristinen
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.11.2011 11:46
... Oon ehkä kirjottanut tähän viestiketjuun, mutten viestiäni nähnyt, joten kirjoitanpa uudestaan ihan huvin vuoksi. En oikein baareissa paljoa käy, tai en ainakaan käy siellä kokeilemassa eri drinkkejä, mutta jos nyt suosikkini tuolta alkoholi-puolelta tässä mainitsen, niin ne ovat ne perus olut (tumma olut erityisesti), viskit, vodka ja punaviini. Valkoviinikin on ihan jees, mutta jostain syystä punaviini maistuu vähän paremmalta. Johtuneekohan lie jonkinlaisesta silmää miellyttävästä värisävystä enemmän kuin mistään muusta Kauheasti en makean makuisesta viinistä tykkää. Kuivempi sen pitää olla. Mitään tiettyjä merkkejä noille edellä mainituille juomille en osaa sanoa. En taida olla tarpeeksi sivistynyt, jotta sillä merkillä olisi suurempaa väliä.
Absinttia tekisi mieleni maistella, jos ikinä sellaiseen olisi varaa.
Jos baareissa käyn, niin yleensä tilaan vain pelkkää olutta. Tai jos rahatilanteeni ei ole hirveän paha niin saatan yhden viskinkin illan aikana juoda.

Siiderit ovat sellainen juoma, josta en ole oikein oppinut pitämään. Samoin suomalaisten omat viinat. Vodkassa on pehmeämpi maku, joten sitä voi juoda raakana, mutta Suomi-viinoihin en mielelläni koske.

Kahvi on sellainen juoma, jolla saan pidettyä elimistöni kasassa (eikä se ole pahan makuistakaan), ja talvisin lämmittäjänä toimivat tee ja glögi. Kaikista makeista mehuista ja limsoista olen yrittänyt luopua toistaiseksi hyvällä menestyksellä. Ja olen yrittänyt korvata mehujen jättämää aukkoa vedellä ja maidolla. Ihan vaan oman terveyden edistämiseksi ja diabeteksen välttämiseksi.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2011 12:42
Siiderinvihaajille yksi kysymys: kun puhutte siidereistä, tarkoitatteko näitä kaupan muovipulloissa myytäviä sokerilimppareita vai ihan kunnon siidereitä? Sillä on nimittäin väliä, onko kyseessä joku vaniljaesanssoitu upcideri vai vaikkapa Old Rosie joka on oikeasti tehty siitä omenasta.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: byron
  • Lähetetty: 26.11.2011 13:54

Lainaus: Piiskansiima

Siiderinvihaajille yksi kysymys: kun puhutte siidereistä, tarkoitatteko näitä kaupan muovipulloissa myytäviä sokerilimppareita vai ihan kunnon siidereitä? Sillä on nimittäin väliä, onko kyseessä joku vaniljaesanssoitu upcideri vai vaikkapa Old Rosie joka on oikeasti tehty siitä omenasta.

Kieltämättä täytyy myöntää, että kaupan siidereitä olen maistellut. Se siiderin sokerisuus ja hiivan maku on ne mitkä saa minut jättämään kyseisen juoman väliin. Voisihan sitä kuitenkin joskus maistella jotain laatusiidereitä jos ne kerta maistuvat niin paljon paremmalle.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.11.2011 08:08

Lainaus: emanon

Jallupiimä ja lapsivesi jäillä.

Sen perusteella miten paljon roudasit Tallinnan Superalkosta juotavaa mä epäilen et sulla on jokunen muukin lempijuoma.... DD
(sorry inside-kommentti)
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.11.2011 10:29
Appelsiinituoremehu.
Voisin juoda useita litroja sitä päivässä.
Kirjoittanut: Platinum (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.11.2011 08:28

Lainaus: Piiskansiima

Siiderinvihaajille yksi kysymys: kun puhutte siidereistä, tarkoitatteko näitä kaupan muovipulloissa myytäviä sokerilimppareita vai ihan kunnon siidereitä?

Ihan sitä kaupan sokerilitkua on tullut vaan maistettua ja varmaan kauheimman kammon on jättänyt ensimmäinen siideri mitä olen ikinä maistanut joskus vuosia sitten: oltiin nykyisen exän perhetuttujen luona kesällä grillaamassa ja minulle annettiin (olettivat että naisena tykkään siideristä) lämmintä lidlin mansikka siideriä, hyi s... Varmasti kunnon siiderit on ihan eri makuisia, mutta tuosta jääneestä siiderikammosta ja oluen hyvästä mausta johtuen ei ole tullut maistettua, ainakaan vielä.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.11.2011 12:29

Lainaus: Platinum

lämmintä lidlin mansikka siideriä

Hui, ei saa pelotella!! :O Tukka nousee pystyyn kun tuollaisia lukee.

Heitin kysymyksen tosiaan ilmoille siksi, että itse rakastan niitä "mädän omenan makuisia" kunnon siidereitä ja inhoan esanssiliemiä. Sitä kun on olemassa siideriä ja siideriä... Baarissa tosin tulee yleensä otettua hinnan takia vain jotain perussidukkaa hanasta, onneksi monissa paikoissa tämä tarkoittaa nykyisin kuivemman sorttisia Crowmooria ja Strongbowta sen iänikuisen päärynän sijaan. Olut tulisi kyllä halvemmaksi, mutta en voi sietää vaaleiden oluiden makua. Tunturiporon lorinaa.
Kirjoittanut: Armida (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.11.2011 14:41
Coca cola

Lumi (valkoisena kitooos)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 24 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit