Gootti.net

Lempijuomat?

Kirjoittanut: Jade (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.03.2012 22:21
Alaikäisenä en ole alkoholia juonut, eikä kiinnosta edes maistaa. Coca cola on suosikeissa ja myös maitokaakao.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.04.2012 23:51

Lainaus: Gorgane

Kahvinjuontia olen yrittänyt vähentää

Pakko mainita OT että yrittänyt kans vähentää kahvinjuontia (huonoin tuloksin) sillä lääkärit määräsi sydämen takia vähennettäväksi, mutta nyt kun tuli oireita alhaisesta verenpaineesta, käskivät ne juoda sitä enemmän! : DDDD mikäs siinä, kelpaa! Mutta tosiaan kahvi on ehdottomasti lempijuomia tosin joskus sitä tulee juotua toooooooosi monta (kymmentä) kuppia päivässä ja sitten alkaa jo sattumaan masuun niin yritän pysyä korkeintaan 6 kupissa.

Mutta kuten olen varmaan aiemminkin maininnut, lemppareihin kuuluu myös viinit, niin valkkarit kuin punkutkin. Valkoviiniä juon nykyään yleensä vain ryyppäysreissuilla jos viiniä juon, punaviini on enemmän sellaista maistelua juuston kanssa arki-iltana. Mutta ikinä en osta yli 10 euron viinejä, mielestäni ovat jopa paremman makuisia ne 6 €:n ja 8€:n viinit. Punaviineistä lemppari on D'aragon mutta ikävä kyllä sitä ei saa enää, ainakaan täältä seinäjoki-vaasa -väliltä. Valkoviineissä olen vaihtanut puolikuivasta puolimakeaan! En muista nimeä sille valkkarille, mitä yleensä juon, mutta muistan että se maksaa jotain 8 €. Viinit on ihania!
Kirjoittanut: Nylon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.05.2012 00:02
Viinakset kuuluvat lempijuomiini, vodka ja viski muun muassa. Voisi sanoa että rakastan etenkin tujuja paukkuja. harvemmin lantraan erityisesti. Joskus lorautan vähän jotakin makua antamaan, mutta se vähän häiritsee alkoholin omaa pikanttia makua. Jos alkoholia ei lasketa niin vesi on lempijuomani.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.05.2012 02:33

Lainaus: Nylon

viski muun muassa

Mä en ikinä ole viskistä tykännyt, mutta tässä joku aika sitten kun kärsin järjettömästä kurkkukivusta niin yritin juoda vähäsen jos vaikka kurkkukipu helpottaisi. Yhtäkkiä totuin siihen parin illan aikana ja kyllä mä nykyään viskiä pystyn ihan hyvin juomaan Ei nyt ihan lempijuomiin ole vielä päässyt mutta katsotaan mihin tää mun ja viskin suhde etenee
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit