Gootti.net

Lempijuomat?

Kirjoittanut: HNC (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.02.2012 00:05

Lainaus: Piiskansiima

Tiukat maistuvat desinfiointiaineelta ja haisevat samaten, hinnasta ja merkistä viis, eikä niistä ole muuta hupia kuin tuoda voltteja lantrinkiin.

Oman tietämykseni mukaan desifiointiaineen haju/maku niissä lienee lähinnä isopropanoli, joka on hyvin voimakkaan makuinen ja hajuinen, jonka takia sitä denaturointiaineenakin käytetään. Myös useimmat muut alkoholit, aldehydit ym epäpuhtaudet haittaavat makua ja hajua. Itsessään etanoli ei niin kauheasti millekään haise tai maistu 6,8 mol/dm³ konsentraatiolla eli mitä puhtaampaa etanolia juomassa, sen arvostetumpi/kalliimpi/parempi maku.
Tietenkin toiset haistavat ja maistavat tietyt maut paremmin kuin toiset, minkä takia et Piiskansiima välttämättä niin helposti erota noita toisistaan.

Ja jos joku tykkää blandaa varsinkin 80 vol-% viinoja niin kannattaa pari päivää antaa etanolin diffutoitua muuhun nesteeseen: lieventää makua mukavasti..
Kirjoittanut: Gorgane (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.02.2012 23:06
Alkoholittomista maito, laitticola ja viimeaikaisena pahana addiktiona Vitalin Karpalo-Rypäle mehu. En tajua mikä siinä on niin hyvää, mutta litrakaupalla menee viikossa. Kahvinjuontia olen yrittänyt vähentää ja sen sijaan nukkua enemmän. Vähän paskaa tehdä autonasennushommia, kun kädet tärisee kofeiinista niin, että työkalut, pultit ja mutterit lentelee.

Alkoholista on aina kelvannut aikalailla kaikki. Viimeaikoina ollut taas pelkän kaljankittaamisen sijaan ihme siiderifiilistä liikkeellä. Varsinkin Somersbyn raivostuttavan kalliit siiderit ovat koukuttaneet. Myös Eldoradon halpikset on todettu hyviksi. Pitkästä aikaa tuli punaviiniäkin uskallettua ottaa. Hyväähän se on, mutta kun migreenin reaktiota tanniiniin ei ikinä osaa etukäteen arvata.

Alkaa kyllä alkomahoolin hinta olla taas sillä tasolla tässä maassa, että kevään edetessä voisi ottaa jonkun isommista automobiileista alle ja suunnata kohti Eestinmaan kauniita rantoja. Tulisi halvempi kesä.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.02.2012 23:39
Oon huomannut tykästyneeni Smirnoff Iceen ja Icelandia Iceen. Samoin huomasin maistettuani Giniä. Alkoholittomista juomista kirsikkatee on ollut jo useamman vuoden lemppari, ja nyt joku aika sitten löysin sitä suomesta.
Kirjoittanut: Gorgane (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.02.2012 23:43

Lainaus: Roudatar

Oon huomannut tykästyneeni Smirnoff Iceen ja Icelandia Iceen. Samoin huomasin maistettuani Giniä.

Smirnoff Icea ja Icelandiaa on muuten petollisen helppo juoda senverran paljon, että ei tee vuosiin mieli. Toin Smirnoffia joskus laivalta sixarikaupalla ja vieläkään ei pysty juomaan, vaikka tästä on vuosia. Tiedän, että se on hyvää, mutta sellainen puistatusreaktio tulee aina samalla.
Kirjoittanut: Cruithne (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.02.2012 04:20
^Mua puistattaa ajatuskin mistään Smirreistä.

Ylivoimainen lempijuoma on mulle vesi. Aah. Meidän hanasta tulee tosi hyvää vettä. Virvoitusjuoma-alueella Coca-Cola on voittaja. Jäillä. Alkoholijuomana on mennyt viime aikoina Bacardi Breezerit aika kovaa. Sokerilitkut, oh yeah.
  • • Muokkasi: Roudatar
  • Lähetetty: 26.02.2012 14:08

Lainaus: Gorgane

Tiedän, että se on hyvää, mutta sellainen puistatusreaktio tulee aina samalla.

Hankala köyhänä jouda niin paljon, kun kuitenkin on aika kallista Mulla tuli tuon kaltanen reaktio omenalimsalle joskus kakarana. Mahatautisena join sitä ja kun se sitten purjon mukana tuli ylös, niin vieläkin on sitä kohtaan pienoinen inho.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.02.2012 08:40

Lainaus: Gorgane

Vitalin Karpalo-Rypäle mehu. En tajua mikä siinä on niin hyvää, mutta litrakaupalla menee viikossa.

Olen vakuuttunut siitä, että kyseiseen mehuun lisätään jotain huumeita. En nimittäin juo kauheasti mehuja yleensä, mutta jos erehdyn tuota ostamaan niin se katoaa hetkessä ja koko ajan tekee mieli lisää.

Nyt on kaapissa ollut lähiaikoina kaapissa usein pullollinen Vallis Queyras -punkkua. Kuuden euron viini, ei siis mitään fiinistelyä. Suosittelen niille jotka pitävät makeista punaviineistä. Tämä on nimittäin ihan tosi makea, eli juuri minun makuuni. Myöskin vähätanniininen, mikä on meikäläiselle pakollinen merkintä jos meinaan punkkua juoda edes lasillisen. Tulee nimittäin aika helposti aivan hirveä päänsärky tanniineista.
  • Lähetetty: 27.02.2012 18:04

Lainaus: Giffirt

Vallis Queyras -punkkua. Kuuden euron viini, ei siis mitään fiinistelyä. Suosittelen niille jotka pitävät makeista punaviineistä. Tämä on nimittäin ihan tosi makea, eli juuri minun makuuni.

Kiitti vinkistä. Ite tykkään kans makeista punaviineistä joten taidampa ottaa vinkistä vaarin. Tänhetkinen lempparipunaviini on sen niminen kuin Hannibal, joten saa nähdä vaihtuuko suosikki.
Mehuista puheen ollen.
Miä oon tykästyny Marli Vital multivitamin mehuun. Meni useita litroja viikossa, kunnes rupes olemaan koko ajan maha sekasin, niin oli vähennettävä.
Kirjoittanut: Aqualia (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.02.2012 15:05
Alkoholittomista parhaita on kaikenlaiset mehut ja kivennäisvedet+ cokis.
Alkomahoolista jos aletaan puhumaan niin parasta on varmaan karpalolonkero. Baarissa meneekin sit ties minkälaista drinkkiä
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.03.2012 13:14
olen alaikäinen joten noista alkomahooleista hankalampi sanoo... Muuten sitten coca cola ja appelsiinitee kuuluvat suosikkeihini.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit