Gootti.net

Lempijuomat?

Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.01.2012 23:26
^ Mmm.. true that. Itellä se missä syödään jne. on aina riippunut enemmänkin matkaseurasta. Ne kun ovat aina sattuneet olemaan vähän turhankin määrätietoisia tapauksia.

Ei sillä, kyllä toi Cafe Amaricanakin menisi. Tulevalla reissulla asun brittipariskunnan helmoissa ja heillä ei ole edes kahvinkeitintä. Teetä siis.. ._.

Ja offi kiinni.
Kirjoittanut: NemuritorNoapte (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.01.2012 01:06
Tee, vesi.
Kirjoittanut: Ayuku (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.01.2012 11:16
Alkoholittomista tee ja vesi. Muuta oikestaan arkisin tule juotuakaan. Alkoholillisista punaviini, absintti, karpalolonkero ja kuivat siiderit.
Kirjoittanut: Reflection (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.02.2012 12:25
Raaka viina.
Kirjoittanut: abraxas (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 08.02.2012 12:39
pepsi max!
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.02.2012 13:00
Nonniin ja sitten taas yritetään tuottaa sellaisia KESKUSTELUA HERÄTTÄVIÄ kommentteja... Miksi jokin asia on lempparia, mistä taas ette suurin surminkaan pidä, mikä ehkä herättää muistoja tai mistä juomasta muisti menee ihan suorilta.

Toisin sanoen, EI onelinereita, kiitos.
Kirjoittanut: DarkSoul (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.02.2012 16:02
Alkoholijuomista parhaiten alas menee raaka viina.. Ja yli-imelät liköörit..

Muuten tykkään juoda teetä, kaakaota jne.
Kirjoittanut: HNC (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.02.2012 00:57
Tarkoittaako raaka viina jotain perus kuraa esm. kossu, tapio, leijona, viru valge ym vaiko kenties vähän laadukkaampaa tavaraa esm ruski standard platinum? vaiko yleisesti vahvoja alkoholijuomia?
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.02.2012 15:22
Olen kyllä aina ihmetellyt, miten noilla raaoilla peruskirkkaillakin on jotain "laatuluokituksia" ja niistä seulotaan kraka kaulassa jotain makuvivahteita. Tiukat maistuvat desinfiointiaineelta ja haisevat samaten, hinnasta ja merkistä viis, eikä niistä ole muuta hupia kuin tuoda voltteja lantrinkiin.

Eri mieltä saa toki olla ja ehkä jopa yrittää selittää meikäläiselle että mikä siinä kirkkaiden "viininmaistelussa" on ideana, minä en vain ihan rehellisesti sanoen ymmärrä koska jo viinejäkin maistellessa meikäläisen makunystyröihin kolahtaa ensimmäisenä ne alkoholihuurut ja kaikki alkoholihuurut maistuvat enempi vähempi samalta.
Kirjoittanut: Aralynia (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.02.2012 21:39
Tällä hetkellä ehdoton lempijuomani taitaa olla piimä jota olen kitannut jo luvattoman monta purkkia tälle viikolle, taidan olla pahemman kerran koukussa. Kahvia ei minun mahani kestä joten sen sijaan tulee juotua mustaa teetä. Pepsi Maxia menee viikonloppuisin jonkun verran ja jos nyt sitten alkoholia juon, parhaiten uppoaa punaviinit ja päärynäsiiderit. Vettä ei juuri tule juotua vaikka pitäisi kyllä...

Elovenan kaurakaakao on muuten kokeilemisen arvoinen elämys, vaikka minulla oli aluksi omat epäilykseni moisesta litkusta.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit