Gootti.net

tyttö vai poika?

Kirjoittanut: Ayuku (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.04.2011 17:48
Nainen niin testin mukaan kuin oikeastikin. Testin tulosta tosin kummastelen, koska koen olevani aika poikatyttö luonteeltani
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.06.2011 11:22
Naisellisuuspisteesi: 10
Miehekkyyspisteesi: -24

Ihan tyttö
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.06.2011 14:18
Heh. Tein itsekkin testin näin työpäivän lopuksi...

Tulos:
Naisellisuuspisteesi: -6
Miehekkyyspisteesi: -14
Eli olen sukupuolineutraali
Kirjoittanut: CantorOfDeath (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 27.06.2011 20:37
Vaihtoehdoista nainen, mies, androgyyni ja sukupuolineutraali,
SINÄ OLET ANDROGYYNI
Kuvauksesi
Sinussa on paljon sekä feminiinistä naista että maskuliinista miestä - vielä enemmän miestä kuin naista. Sinulla on paljon sekä miehekkäitä että naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä.

Olet sukupuolisesti harmoninen. Mieheytesi ja naiseutesi ovat tasapainossa keskenään, eikä kumpikaan puolesi hallitse persoonaasi toisen kustannuksella. Olet sukupuolen suhteen itsevarma.

Olet sukupuolishoppailija! Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon, sukupuoliroolit ja odotukset - kriittisestikin. Et välitä näihin odotuksiin vastaamisesta, vaan teet mitä haluat ja käyttäydyt sukupuolivapaasti. Sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten ja naisellisten puoliesi kautta. Haluatkin toteuttaa itseäsi sukupuolisesti, koska sinua kiinnostaa ja innostaa sukupuolisuus, itsessäsi ja toisissa. Olet hyvin sukupuolinen, sukupuolisempi kuin ihmiset yleensä - sukupuolesta innostunut sukupuolikokeilija ja seikkailija.

Viihdyt sukupuolessasi - niissä kaikissa. Sinua kiinnostaa ja innostaa sukupuolisuus, itsessäsi ja toisissa ihmisissä. Voit olla jopa sukupuolimaaninen tai yliherkistynyt sukupuolelle.

Tuloksesi on merkitty ruudukossa tällä värillä.
Naisellisuuspisteesi: 4
Miehekkyyspisteesi: 18

--
kelpaa oikein hyvin tämä. En halua olla oikein kumpaakaan.
Kirjoittanut: Chiyori (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 28.06.2011 20:50
Tyttönen =)
Kirjoittanut: Hilja (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.07.2011 12:29
Olen tyttö. Testin mukaan sukupuolineutraali (jos väite "kykenen abstraktiin ajatteluun" tekee minusta miehisemmän, niin mikäs siinä sitten).
Kirjoittanut: Seikra (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.07.2011 21:25
Naisellisuuspisteesi: -16
Miehekkyyspisteesi: 2

Miehekäs mies :P No en tietääkseni oo ihme maskuliini kalle joka kiinnostunut maskuliinisesta itsestään. No joo mies kummiski olen ainakin kun viimeksi katsoin.
Kirjoittanut: Nikkisuicide (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.08.2011 18:45
Miespuolinen, vaikka islaminuskoiset karvakädet toisin usein luulevat.
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.09.2011 23:13
Oon tyttö. Aika tylsä aihe sinänsä et ei oo kirjotettavvaa ko oma sukupuoli.
Kirjoittanut: NemuritorNoapte (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.12.2011 17:17
Miespuolinen oon.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit