Gootti.net

tyttö vai poika?

Kirjoittanut: RaveRipuli (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.12.2011 01:51
En tiedä
Kirjoittanut: Usvatuuli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.12.2011 16:56
Vanha kiukkunen noita-akka useimmiten peilistä katsoo joten naiseksi sitä itsensä luokittelee, eikä muillakaan ihmisillä ole tästä asiasta mitään harhakuvia koskaan ollut. Testikin totesi minun olevan naispuoleinen, tosin täppä oli todella lähellä ruudukon keskipistettä.
Kirjoittanut: BLaCKIE1990 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.12.2011 10:48
Tein kans ton testin ja vastaukseks tuli:
"SINÄ OLET ANDROGYYNI !
Sinussa on melko paljon sekä feminiinistä naista että maskuliinista miestä. Olet sukupuolisesti hyvin harmoninen. Mieheytesi ja naiseutesi ovat tasapainossa keskenään, eikä kumpikaan puolesi hallitse persoonaasi toisen kustannuksella.

Olet sukupuolishoppailija! Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon, sukupuoliroolit ja odotukset kriittisestikin. Et juurikaan välitä näihin odotuksiin vastaamisesta, vaan käyttäydyt melko sukupuolivapaasti. . Olet sukupuolen suhteen melko itsevarma. Sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten että naisellisten puoliesi kautta.

Tulet hyvin toimeen miesten, naisten ja sukupuolineutraalienkin kanssa, koska et itsekään ole niin kaukana näistä muista sukupuoliryhmistä.

Naisellisuuspisteesi: 2
Miehekkyyspisteesi: 12"

Voin kuitenkin sanoa että lääketiede määrittelee minut ruumiillisesti kuitenkin naiseksi. Että tällai, itse kyllä usein määrittelen itseni androgyyniksi
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.12.2011 11:46
olen naaras mutta haluaisin aina melkein olla uros.
kuvitelkaa, millaiset ulkonäköpaineet, perheenperustamiset ja pärjäämiset kasataan tyttöjen selkään? Vastuu annetaan naisille aina. Jos tulee teiniraskaaksi, haukutaan typeräksi hupakoksi vaikka vastuu on pojalla ihan yhtä paljon kuin tytölläkin. Sitten vielä kuukautiset ja synnyttämiset ja vaihdevuosivaivat, hyvä ihme!
Ja silti on kivaa olla tyttö, koska me joka tapauksessa hallitsemme maailmaa. Gaddafinkin takana seisoo nainen.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.12.2011 15:40

Lainaus: Sad Angel

Gaddafinkin takana seisoo nainen.

Hivenen kyseenalainen saavutus kenties, sanon ma.

Lainaus: Sad Angel

kuvitelkaa, millaiset ulkonäköpaineet, perheenperustamiset ja pärjäämiset kasataan tyttöjen selkään?

Ei sillä etteikö sitä olisi näin naaraspuolisena ottanut aivoon naisten asema useammassakin eri otteessa, mutta aika usein unohdetaan ne miehiin kohdistuvat odotukset. Ylipäätään miehiin kohdistuvasta syrjinnästä ja paineista puhutaan todella vähän. Yhtälailla miesten pitäisi olla pitkiä ja komeita. Pitäisi olla kova äijä, tunteet on nysvöille ja ei voi sattuu kun ei vertakaan näy. Kaksi kolmasosaa Suomessa viime vuonna itsemurhan tehneistä on miehiä ja muutenkin miehet kuolevat nuorempina.

En sano etteikö sukupuolilla ole tai saisi olla väliä, mutta toisinaan olisi parempi määritellä muut ihmiset ihan muiden kriteerien kuin heidän lisääntymiselimiensä kautta.
Kirjoittanut: Ankh (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 26.12.2011 19:35

Lainaus: Giffirt

En sano etteikö sukupuolilla ole tai saisi olla väliä, mutta toisinaan olisi parempi määritellä muut ihmiset ihan muiden kriteerien kuin heidän lisääntymiselimiensä kautta.

Tuohan on tosipuhetta, mutta on kai se aikojen alusta ollut niin, ettei miehillä ole läheskään niin paljon ulkonäköpaineita kuin naisilla. Ainakaan itselläni ei ole juurikaan. Uroshan minä muuten.
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.01.2012 12:42
Minulle sanottiin perjantaina että olen kuulemma ihana ja normaali nainen,enkä mikään *****. Eli siis olen normaali naaras. Näin on todettu Mitäpä se normaali siinä sitten tarkoittaakaan..?
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.02.2012 14:45

Lainaus: Giffirt

Ei sillä etteikö sitä olisi näin naaraspuolisena ottanut aivoon naisten asema useammassakin eri otteessa, mutta aika usein unohdetaan ne miehiin kohdistuvat odotukset. Ylipäätään miehiin kohdistuvasta syrjinnästä ja paineista puhutaan todella vähän. Yhtälailla miesten pitäisi olla pitkiä ja komeita. Pitäisi olla kova äijä, tunteet on nysvöille ja ei voi sattuu kun ei vertakaan näy. Kaksi kolmasosaa Suomessa viime vuonna itsemurhan tehneistä on miehiä ja muutenkin miehet kuolevat nuorempina.

kauheeta kun katsoin mitä olin tänne kauan aikaa sitten kirjoitellut... jossain huuruissa olen ollut ja feminististen ajatusten valtaama- joo kyllä ymmärrän kaikki ne paineet miestenkin niskoilla. ylipäätään kaikkien nuorten ja vanhojenkin ihmisten niskoilla. kamalaa kun ihmisiltä odotetaan niin paljon. mutta tosiaan unohtakaa nuo mun hölinäni tuolla aiemmin.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.08.2012 22:32
I'm a bitch.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.08.2012 22:43
Ilman meikkiä näytän kuulemma Hynysen Jounilta ja jonkun random netistälöytyneen testin perusteella olen 78% mies.
Silti.
Olen kyllä ihan tyttö.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit