Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Känni idiotien topik

Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 30.07.2007 17:46
Ja vaihteeksi taas diamond vetää kalsari kännit, maanantain kunniaks ja ihan vain siksi, että minä voin. Olen vapaa, vapaa.

Päässä surisee ja jalat alkaa turtua. Kirjoituksesta saa oletettavasti vielä selvän... tosin ei ehkä muutaman tunnin päästä enää. Hihihiii.
Suattaapi olla, että illan mittaan tulen päivittelemään tätäkin juttua, ja heittämään huonoa herjaa. Bottoms up darlings.

Ja kyllä tajusin täysin, että tuon edellisen voi käsittää monella tavalla.
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.07.2007 19:02
Kalsarit jalassa yksinään täälläkin olutta juodaan ja musaa luukutetaan, tosin jäänee muutamaan kun on niin kova lääkitys alla

Harmi kun ircissäkin on niin hiljaista. Kaipais juttuseuraa.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.07.2007 19:07
Tuli ehkä 30min sit kotiin ja oon juonu jo kuus marianne drinkkiä Seuraavaksi vois siirtyä noihin siidereihin...
  • Lähetetty: 30.07.2007 19:16
Sidukat on kitattu jo...nyt litkitään viiniä
  • Lähetetty: 05.08.2007 02:22
Mityen voi olla että kääliö topik ei ole sen oikealla paikkal elikkäs ensimmäisenä....? Kerpeleesti on tullu nautittuva voimajuomaa tänään. kolme taikkas neljä snakebiteakin... hihii... bileet pystyyn ja congo line valmiuteen.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.08.2007 12:36
Huippaa... 5 aikaan käveltiin kotia 6 kilsaa... äijän kaverin synttärit oli eilen ja tänää... Olutta + siideriä ja kapakissa lisää olutta... näin pitkästä aikaa ystävääni, jonka kanssa tuli välirikko ja sovittiin... jaj tutustuin ihanaan ihmseen... This might be begging of the beautiful friendship.. en tiiä menikö oikein muttei nyt väliä.. öäöäöäöä...
  • Lähetetty: 18.08.2007 10:03
Toisen kaverin synttärit oli keskiviikkona, joten juomaan ja nyt viikoloppunakin sitten tuulettumaan ensimmäisestä viikosta. Olen varmaan vieläkin hyvin pienessä sievässä. Myöhään meni. Tänään vielä jotkut kakkukaffet,joten saa nähdä edistytäänkö baariin. Pitää hillitä, kohta tuhlaan kaikki rahani.
Kirjoittanut: HerGhost (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.08.2007 00:03
dgvohvbojhfknbfknbkjdfnbaåäfodbnåäadofkjnbadåäfobn perkele
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 19.08.2007 03:24
Känni päällä perkele, edelleen. Just tulin kotia mieheni kanssa. Olipa kivaa... sosial life. jeeh

Sovin kauan riidoissa olleen kaverin kanssa ja olen muutamana kertana käynnyt hänen kanssaan baarissa. Kivaa saada myös uusia kavereita.

Edelleen humalassa, joten kirjoittamisessakin menee oma aikansa.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.08.2007 17:18
....Jos viime viikonlopun voisi vaan unohtaa.. On se kumma kun muisti on huono mut jos kännissä kämmää niin Sellaista ei saa edes pyyhittyä muistista! ..Kele!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit