Gootti.net

20.6.2014: Foorumin ohjelmisto ja Kuuttinetin ulkoasu vaihdettiin. Ainakin tuoreiden viestien toiminto on kosahtanut. Tule, näe ja koe.

Känni idiotien topik

Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.06.2007 21:22
Tähän ketjuun ei saa sitte kirjoitella ku kännissä ja valittaa maailman huonoutta ja itkeä, miten on pakko dokaa ku ei oo muutakaan. Gooteillahan ei ole sitä mahdollisuutta, että pidettäis hauskaa, koska eihä se oo goottii!

Mä aloitan:

Toista iltaa yksin himassa dokaan ja ees puhelin ei soi. Tästä tulee hieno juhannus.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.06.2007 21:23
Haha no tulipas angstinen viesti. Juu emmä täällä viiltele tai itke, ainakaan vielä. Ja kävin mä eilen baarissakin, tänäänkin olis sama homma suunnitelmissa, kunhan vaan tästä vähän piristyisin eli heräisin, oli vähän lyhyt viime yö ku piti töissäkin käydä.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.06.2007 23:03
Lasketaanko puoli lasia viiniä humalatilaksi? Ajattelin kyllä hakea lisääkin. Olisin halunnut baariin mennä, mutta en viitsinyt/ jaksanut yksin lähteä. Niinpä hengailen yksinäni. Jee.
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.06.2007 23:18
Mullakin usein noita soolo-bileitä, hehe... Välillä kyllä ei paljoa naurata. Yyh, miks mullekaan ei ole kukaan soittanut?! Kummaa porukkaa...
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 22.06.2007 10:26
Voi minun olisi pitännyt eilen sitten tähän kirjoitella...
No lisää tänään...
Kirjoittanut: Liisa Peililasimaassa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.06.2007 11:53
Eilen otettiin ekat paukut ja nyt jatkuu hyvissä meiningeissä, vaikken nyt varsinaisesti känni-idiootti olekkaan. Devendra Banhart soi niin kovalla että prkl. Pitää vähän juhlistaa uusinta kaverini ja itseni välinen bongi-ostosta.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.06.2007 15:58
Haah. Kerrankin olen epägootein hörhö häröilemässä foorumilla. Kolmas päivä tissuttelua ja hauskaa on.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.06.2007 17:14
Toivottavasti kukaan ei päätä muunnella tämän topicin otsikkoa, se on minusta niin viehättävä ja aihetta kuvaava oletettavasti tahallisine krijootusvirheineen.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.06.2007 18:20
Olutta
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Cata
  • Lähetetty: 23.06.2007 12:02
Onpa tääkin juhannus. istun kotona ja juon valkkaria kahvin kanssa. // hyvää muuten. Mennään Nallikariin häiriköimään turisteja ja teinejä kundin kanssa.
sujuu tää näinki. (:
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 10 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 12.03.2013 05:55, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 194 henkeä!