Gootti.net

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Känni idiotien topik

Täällä valvovat: Iiriva, Chrystalis, poison, emanon, Funereal Soul

• Vastaa

Lainaus: Ximmo

Kesä ei tee hyvää mun maksalle.

Haima pettää ennen maksaa. Trust me, I know this.

Okei. Kesä ei tää hyvää mun haimalle. Ei se kyllä kuulosta yhtä hyvältä. Miten olis, kesä ei tee hyvää mun sisäelimille.

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

Jei! Nyt on tiistai ja alkaa olla meikäläinen taas siinä vaiheessa iltaa, että passaa kirjoitella tänne. Pitäis kyl lähtee jo kohti jotain, eli keskustaa ja sitä kautta kohti keikkoja, mutta eipä tässä kai hätä. Tai no onpa. Joo. Tukka on melkein hyvin, on vaan hiton kuuma vieläkin. Klo 21.39 ja mun parvekkeella on 24 astetta, vaikka ei ees aurinko paista. EI HAITTAA ON LOMAA! Kjäh kjäh!

Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.

Kahden päivän juopottelun tulos: ihan törkeän paha olo.

Noh, pitänee olla tänään katkolla, jotta huomenna taas jaksaa, kun viikonloppukin alkaa.

Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.

• Vastaa
Eilen piti mennä vain kauppoja kiertelemään, mutta päädyttiin sitten baariin sen jälkeen. Ei todellakaan ollut mikään maailman paras ilta. -_-
  • Vastaa
Ei tyhmä sentään. Huomasin juuri, että join Konemetsärahastoni tyhjiin tässä muutaman päivän aikana. Nyt kyrsii. Huomisen krapulan lisäksi.

Sure man. Fingerpainting's cool.

• Vastaa
^ tervehenkistä suomalaista menoa.

Minä tässä tissuttelen eilisen punaviinin jämiä

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

ja vitut minä mikään absolutisti oon enään ollut pariin kuukauteen. saatanan saatana. kerran ku alkoholin makuun on päässy ni se siitä. ***** mie haluun itelleni miehen, mulla oli yks 33vee mut se lähti jo kotii. moi
  • Vastaa
tää on stnan epäreilua! mun hihhuliserkku mua nuorempi ja kaikkee. löytää elämänsä rakkauden ja mä kärsin eräst urpost kenest ei oo kuulunu mtn ny 3 PÄIVÄÄ!! nooh ainakin mul on seuranani aina mun ikioma sielukumppanini v*tututus! plääh hermoromahdus. sain 95 euroo selvitääkseen neljä päivää yksin koton ja kaikki meni jo alhokoliin! ihanaa!!!! enkä tietenkää häis osannu hienosti käyttäytyy join liikaa, nostin hamettani jatkuvasti ja näytin rintoja ja huusin kaikkee tyhmää! hyvä minä.

Ääretön turhuus ei ole turha

• Vastaa
Mua alkoi viirottaa. Kuten kaverilleni DeathMAskillekin totesin, että viirotus on kai suoraan verrainnollinen juomani viinin määrään, joka myöskin poistaa tylsistymistä. Laajojen kenttätutkimusteni perusteella viinillä, laululla ja naisilla, joissakin tapauksiss myös miehillä on tallainen vaikutus. Joten siis lisää viinaa, silmät liikkuu.

• Vastaa
hahhaaa tulipa riita eksän kaa ei äijän ego kestäny sitä etten kaipaa sitä takas voi että ja nyt se sit suuttu mulle kelle mä nyt puhun mun tyhmiä turhia juttuja?

Ääretön turhuus ei ole turha

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 12.03.2013 05:55, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 194 henkeä!