Gootti.net

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Känni idiotien topik

Täällä valvovat: Iiriva, Chrystalis, poison, emanon, Funereal Soul

Lainaus: raavittu

Mä kuolen. En juo enää ikinä flunsassa.

ai hitto, olin kerran (tai useammankin kerran) viikon 40 asteen kuumes ja ajattelin helpottaa oloa rommilla. ei hirveästi helpottanut...
mut tuon mokan tein vain kerran.
butanolia.
  • Vastaa

Lainaus: darkAngel

saanko liittyä seuraan?

tervetuloa vaan, jos et aijo estää vajoamistani. Lämmin siideri on muuten ihan hirveetä....

Ihmiselle on enemmän etua siitä, että kukin saa elää mielensä mukaan kuin että hänet pakotettaisiin elämään niin kuin kaikista muista näyttäisi parhaalta. - J. S. Mill

• Vastaa
Ach,angstia <2 Viskiä on tarpeeksi,mutta parhaat juomat loppui :S

Pääsisinpä niin pitkälle, että voisi vielä kerran alkaa kokonaan alusta. (Jouko Tyyri)

• Vastaa
*angst angst*

Ihmiselle on enemmän etua siitä, että kukin saa elää mielensä mukaan kuin että hänet pakotettaisiin elämään niin kuin kaikista muista näyttäisi parhaalta. - J. S. Mill

• Vastaa
Taas täällä tissuttelen. Ehkä ei ole ihan viisasta. Aikainen herätys edessä ja päivä särkänniemessä. Ehkä juuri siksi minä juon. Tai sitte kalja vaan maistuu hyvälle.

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

• Vastaa

Lainaus: TheSecret

tervetuloa vaan, jos et aijo estää vajoamistani

ei ku ajattelin vajota seurana...

Why don´t you ask me what it feels like to be a freak?

• Vastaa
*laulaa* anna mun vajota pohjaan, Mariaanien hautaaaaan.

Luoja, että on tylsää.

*meditoi* Oi iso karhu, suo minulle hyvä humala... *huoh*

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

• Vastaa
Leikin kääliötä kolmatta päivää. Kesä ei tee hyvää mun maksalle.

Lainaus: diamond_385

Kesä ei tee hyvää mun maksalle.

Haima pettää ennen maksaa. Trust me, I know this.

Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.

• Vastaa
Olutta, voisinpa riipaista kivan humalatilan tänään. Kaikki nakertaa.

"Studid, eh? Yeah, I'm stupid! Stupid like a fox!"

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 12.03.2013 05:55, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 194 henkeä!