Gootti.net

Känni idiotien topik

Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.07.2013 14:01
Joku osa musta on aina hirvittävän selvänä ja se ei välttämättä ole aina eduksi. En tarkoita sitä pientä ukkoa joka varmaan lähes jokaisella aina valvoo aivoissa vaan ihan perustavanlaatuista valppautta jossain niin krusiaalin tärkeässä osassa ettei sitä vaan voi jättää huomiotta. Mä haluaisin että nyt alkais pari aihetta vaikuttamaan etäisiltä mutta eipä se taida onnistua. Tänäänkään.
Mun oli aamulla tarkoitus lukea Nalle Puh-lehtiä ja siihen varmaan ryhdyn aivan pian. Täytyy ensin kuivata naamalta merivedet koska en halua selittää kenellekään, että juu, ainoat ongelmat elämässäni johtuvat JUURI SINUSTA. Älkää vaatiko ihmisiltä ehdotonta rehellisyyttä. Sellaiset odotukset luovat valheellisuutta. Mutta selvittyäni vaateluolaan asti teen sen mitä aion ja revitalisoidun parhaasta lastenkulttuurista ikinä. Minkään muun asian ajattelu ei nyt tuo samanlaista pyyteetöntä lämpöä.

Kap Hornin kiertäminen ei tule helpoksi. Äsken se änkesi tuohon viereen kyselemään onko nälkä ja vaihdoin välilehden. Hyvää hyvyyttään tietenkin. Eikä huomannut mitään, ei musta huomaa silloin kun olen oikeasti juonut.
Helvetti minne voin mennä itkemään kännissä ilman että kukaan tulee kyselemään. Luola ei kelpaa koska tuo seinä on sellaista pahvia että tumputuskin kuuluu ongelmitta läpi.
Kai tää kohta alkaa helpottaa. On vaan niin vitun maanpakolainen olo taaskin. Kun ei saa olla kunnolla rauhassa.
Tai onhan tässä lähellä eräs mäki jos mä näillä jaloilla selviän sinne asti. Askel kerrallaan ensin aion selvitä pahviseen luolaani.
Kun tunnistan kadunnimet, olen jo ollut täällä liian pitkään.
Rommi ei ole vielä lopussa. Kapteeni kuittaa.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.07.2013 23:37
Piti tämäkin päivä nähdä että vedän yksin kännit kämpillä, ja vielä maanantaina. Hommahan on nyt niin, että minulle maanantai on tämän kesän ajan uusi lauantai, kiitos työaikojeni. Jostain syystä ryyppykaveria ei tahdo maanantaisin löytyä, eikä kyllä baareissakaan meinaa olla meininkejä. Niin että päädyin surulliseen valintaan tyhjentää yksin viinipullon ja katsoa True Bloodin vanhoja kausia. Uudet jaksot tulevat niin kiduttavan hitaasti. Olen kyllä samaa mieltä suuren yleisön kanssa, vitos kausi oli hirveää kuraa. Tämä uusi nyt sentään on osoittanut joitain toivon merkkejä. Sarjan alkupään raakaa seksikkyyttä kyllä edelleen kaipailen tähän kutoskaudelle. Jotenkin on ollut päälleliimattua. No joo, mutta en halua spoilata keneltäkään joka odottaa jaksojaan kiltisti warettamatta.

Mies on yövuorossa, mietin tässä että viitsiikö häntä häiritä. Periaatteessahan työ on vaan monitoreiden valvomista, mutta kuitenkin. Ehkä on parempi että jätän olematta känniääliö.
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.07.2013 03:51
Tämä hiiri ei toimi ja näppäimistö puhuu vierasta kieltä . Nyt kronologisessa sikäli erittäin mundaanissa mielessä olen niin lähellä nukkumaanmenoa etten vain jaksa käydä jokaista saamarin typoa korjaamaan. Mutta joo.
Mahdoton on tapahtunut. Se pieni osakaan ei enää häiritse, olen viimeinkin saavuttanut ikään kuin onnellisen päihtymystilan, ja koskapa aina olen kokenut tiettyä erillisyyttä tästä fyysisestä olemuksestani, ei kehonkontrollin menetys ole asia eikä miään.Hyvää yötä, ja minut tuntien tiedätte että korjaamattomat typot ovat tosiaankin radikaalia teidän omalta kapteeniltanne. Ja lisäksi suuret onnittelut kaikille tielle joilla on kirkas pää. Jos nyt yhtään tiedätte mitä meinaan.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.07.2013 19:59
Pakko rakastaa näitä kaikkia kännijuttuja täällä! Itse olen viime aikoina ollut yllättävän vähän känni idioti - sikäli kun olenkin, olen aina ollut jossain hyvin kaukana tietokoneesta. Meinasin tänään ostaa pullon viiniä huomisen vapaan kunniaksi, mutta taidan olla jo myöhässä. Jos jollain on punkkua, tervetuloa meille.
  • Lähetetty: 02.09.2013 03:02
JAAHAS. Sunnuntau ja vapaat jamit. Lohikäärmehumala, joka on yllättävän mieto. Enkä edes juonut kuin kolme lasia viiniä ja hämmentävän, laimennetun oluen. Tuskastuttavaa kun mukava kapakka menee kiinni ja se yökerho, jossa kolmen minuutin ajan pyörähdin, on iha yhtä hanurista kuin ennenkin sunnuntaisin, jos ei ole ihan pelti kiinni eik' kuulemma enää ehdi laulaa karajonkkaa. Mnää. Onpahan ruokaa ja koto, mutta juttuseura puuttuu!
  • Lähetetty: 31.10.2013 00:44
Jaahas. Minä nostan tätä palstaa aina uudestaan. En kyllä ole kovinkaan humalassa. Mutta sain esseet kirjoitettua ja palautettua, kiskaisin vikkelästi yhden siiderin huiviini ja tulin hieman hiprakkaan. Nyt pohdin sitä, että sinkkuna oleminen on ihan perseestä ja sitä, että miksi mulla ei ole viinipulloa kaapissa. Jos olisin terve, enkä v**ullisessa kurkkukivussa, nykäisisin kaavut niskaan ja lähtisin vaeltamaan kohti kaupunkia ja viiniä tarjoilevaa kapakkaa. Sen sijaan menen nukkumaan kurkkukipuni ja pikkuhumalani viereen. Kylläpä kyrsii.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 31.10.2013 15:27
Tätä ketjua kun lukee, saattaa Marraskuusta saada jonkinlaisen vaikutelman.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.10.2013 19:51
ei vielä, mutta kohta... Kunhan saan sikarin poltettua ja ton jämäkän viskipaukun särvittyä alkaa olemaan jo paljon lähempänä navakkaa sivutuulta. Huomenna tulee sitte arki vastaan jo iltapäivästä joten ei tässä nyt ihan ylivetoja voi ottaa, eihän...
  • Lähetetty: 01.11.2013 09:18

Lainaus: kuopassa

Tätä ketjua kun lukee, saattaa Marraskuusta saada jonkinlaisen vaikutelman.

Hehz.
Kirjoittanut: misner (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.11.2013 23:39
Nyt näin kännissä on pakko avautua, koska känni-idioottien topik.
Tänään töissä törmäsin perus it-jamppaan jonka jutut olivat tasoa syvä autismi. Laukussa herralla killui muutama ihq my little pony-pinssi, fedora löytyi ja cargo-shortsit. Myös neckbeard sekä lievä eau de viikon pesemättömyys kielivät herran ihmisyyden tasosta. Vierustoverilleen selitti tohkeissaan kuinka oli juuri tilannut "life-size versio tyynyn" jostain vitun ponista mitä vittua. Ensin olin et "ei vittu mutta sitten että ei saatana".

PS. joku kaverinsa on kuulemma suunnittelemassa kihlajaisia jonkun animesarjasta kotoisin olevan tytön kanssa. Aion kiskoa kunnon kännit näidenkin miespolojen vuoksi.

PPS. Lasketaanko ahdistuslääkkeen aiheuttama "humala" oikeaksi humalaksi vai ei? Tämä asia on mua jo jonkun aikaa vaivannut. *vetää lisää breezeriä koska aito viina on liian pahaa*
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit