Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Känni idiotien topik

Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.09.2007 14:09
eilen täytin 18 ja nyt hapottaa. tai ei oikeastaan. en juonu paljoakaan. enkä juo.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.09.2007 14:11

Lainaus: jeeves

n täytin 18 ja nyt hapottaa. tai ei oikeastaan. en juonu paljoakaan. enkä juo.

Minä olin aika huonossa hapessa seuraavan aamun. Ja kaikkein hauskinta oli, että mulla oli bileet kotona ja niitten jälkiä piti kankkusessa siivota, että kehtas päästää kummit sisään. Ja serkkulikka totes heti ekaks ku menin avaan ovet, että "ONKO SULLA KANKKUNEN?" Meikä siihen sitte vaan, että näkyykö se niin hyvin mun päältäni.

Mutta sen siitä saa ku juo lähestulkoon litran Giniä yksin ja lisäks vielä kossua ja rommia... Kuinka tyhmä voi ihminen ollakaan. Vieläkin hävettää vaikka tapauksesta on 4 vuotta.
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.09.2007 17:34
hoh moltiin baarissa vaan eikä oo kauhee krapula, vähän kyl väsyttää ja heikottaa.. aamulla tuli huono olo mut sit en jaksanu antaa ylen vaan kävin nukkuu.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 02.09.2007 09:17
Eilen taas baarissa... tylsää kun kaveri tuli vasta 1,5 tuntia ennen baarin sulkeutumista, joten en jaksanut odottaa ja painuin miehekkeeni kanssa sitten kotia. Hänenkin kaverit jutteli sitten keskenään. En paljoa ottanut... väsyttää ja nuha ei kadonnut minnekään.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.09.2007 20:12
Kaverin synttäreille piti mennä, mutta tuli nukkumatti äsken. No, jatkanpa tässä ennen päikkäreitä korkkaamani lonkeron nautiskelua. Kylläpä tää juopottelu voikin olla uuvuttavaa.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.09.2007 12:01
En ole pitkään aikaan ehtinyt / jaksanut viihteelle. Tänään, kun pääsen töistä, niin suunnistan suoraan baariin ja loput tiedättekin.. Tahtoo viinaa! Täytyy päästää höyryjä ulos oikein kunnolla, töissä on kaikki mennyt niin p*rsiilleen. Voin sitten aamuyöstä ryömiä tyytyväisenä kotiin.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.09.2007 22:41
Lauantaina kaverin kanssa soittelemaan levyja baariin jonka jälkeen varmaan aika hitonmoiset jatkot luvassa. Aika isot menohalut olis jo huomiselle perjantaille mutta pakko jäädä silloin kämpille.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.09.2007 23:13
Niin menohalut kovat kun ollu flunssa koko viikon ja katellu vaan kämpillä leffoja, kuunnellu musaa, lukenu ja pelannu. Kyllähän mä muutenkin vietän paljon aikaani niin mutta joku kumma juttu siinä on että kun on PAKKO olla kotona (tai ainakin parasta) niin sitten ei viihdykään ja ahdistaa. Onneksi kaapin perukoille oli jäänyt yksi punkkupullo Join eilen puolet ja äsken loput. En tiedä onko se sitten hyvää flunssalääkettä. Mua tuntuu jeesaavan.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.09.2007 14:12
Lähtisikkö vai ei... ka siinä pulma.
Kaveri kun ei ole maisemissa viikonloppuna.
Kirjoittanut: Liisa Peililasimaassa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.09.2007 22:40
Bump when high!

Bump

Bump

Bump

Bump

Bump

Bump
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit