Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Känni idiotien topik

Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.09.2007 01:10
No perskeles. Seuraava kulaus on sun kunniakses Ximmo. Olethan vielä kauan seuranamme, niin ärsyttäjänä kuin naurattajanakin. Cheers.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.09.2007 11:47
Myöhäiset onnittelut Ximmolle minunkin puolestani.
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.09.2007 16:09

Lainaus: Swanette

Myöhäiset onnittelut Ximmolle minunkin puolestani.

Kuin myös täältäkin.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.09.2007 21:41
Kerrankin olen kännissä koneen äärellä.. Vielä ei olla turvat, mutta kohta ollaan. Seura on aivan mahtavaa!!!
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.10.2007 22:25
Kävipä taas kuten vähän liian monesti käy, eli töiden jälkeen suoraan kaljalle baariin istuskelemaan ihan vaan siksi kun ei huvittanut mennä kotiin. Kun tuntuu ettei siellä kämpillä ole oikein mitään ja joskus vaan välttelee sitä kotiinmenoa kun se ahdistaa. No viidennen tuopin jälkeen onneksi älysin lähteä.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 02.10.2007 22:28
Myöhästyneet onnittelut Ximmolle täältäkin.

Itse olen alaikäinen enkä siksi ole hirveästi juopotellut :>
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 05.10.2007 21:36
Uujeh, viimein pääsee tuhoamaan maks...ei kun tätä threadia lisäämällä oman kontribuutionsa. Kyllä, suomen kieli on erittäin kaunista, kun sinne lisää muka hienolta kuulostavia sivistyssanoja, jotka on käännetty englannista, ja joille oikeastaan olisi vallan sopiva käännös ihan kotikielessä. Salmari on, btw, aika jees.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.10.2007 21:48
hmm.... lasketaanko pullo Malgran viiniä.... ei millainen olo x) jos olisin humallassa en löytäisi koneelle
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.10.2007 22:53
Känninen idiootti minä.. en ehkä tänään, mutta sattuipa tuossa viime kaupunkikierroksella; Kun tuli aika lähteä kotiin. Siinä vaiheessa on muuten hyvä poistua baarista kun ei tiedä missä on ja toivoo että ovikin vielä löytyy.. No ulkona Oli tilattu taxi odottamassa ja kaveri sielä valmiina, mut olinpas sitten päättänyt (en muistamiksi) että haluan kävellä kotiin. Siinä sit jokusen kilometrin autotietä ja ojia kulkiessa tulin hautausmaalle ja ajattelin fiksuna et "hei, tännehän on hyvä jäädä nukkumaan"! Rauhallista ja kaikkee. *huokaus*.. No onneksi kuitenkin jossain välissä havahduin ja tajusin et pakkohan mun on kotiin mennä. Että tällee.. Se alkoholi ei vaan sovi kaikille. -> menis hakeen lisää
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 05.10.2007 23:03
On ehkä vähän kornia istua PVC-kuteissa ja jossain hiuslisäkkeissä, kun oli tarkoitus lähteä baariin, ja nyt ei tiedä mikä meininki täällä on. No, ainakin on kauniita naisia - mm. tämänkin foorumin Piiskansiima on täällä, jee!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit