Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Känni idiotien topik

Kirjoittanut: Xarvos (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.04.2008 23:38
taas tulee juotuu kaljaa ku parikoppaa tuli jätettyy viikonlopunlaiva reissulta niin pakkohan ne pois on juoda hyvää viettää iltaa mesetellessä ja kuunnelessa hyvää musaa huomen aurajoenrantaan jatkamaan
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.04.2008 13:36
Minä juon vain harvoin ja silloin pitäisi sitten saada vedettyä pää niin täyteen, että melkein tippuu, mutta paha se on kun ei oo kamuja ja yksin en viitti...
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 30.04.2008 14:53
Vähän sellainen aavistus, että tänään tulee juotua hieman liikaakin.
Käyn niin harvoin ulkona tuulettumassa ja nyt, kun sellainen tilaisuus koitti, niin voipi olla että olen ihan tiutiu.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.05.2008 22:13

Lainaus: DeathOfYourLife

Lainaus: nocturnal_chimaira

mie en aio tuhota omaa maksaani..

kannattais, ei tässä maailmassa kestä koko elinikää selvänä...

Kannattaa kuitenkin vähän miettiä ettei ihan nuorena.
Yksi kavereristana joutui kerran sairaalaan koska maksa meinasi pettää ja oksenteli verta.. ikää hänellä silloin oli 15 vuotta, nykyään 17 ja nykyään monta kertaa viikossa kännissä, johon joko kerta tarvii ainakin kaks mäyräkoiraa tai viina pulloa
Kirjoittanut: Rigis (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.05.2008 02:07
Lähin yhdelle. Arvatkaa vaa jäikö sitte siihe. Javasta sivistyneesti lähti ja AnnaK-hon päädyin. Lauloin vielä karaokea- Britney Spearsin OOPs I didn't Again- Häpeälle ei oo rajaa.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.05.2008 00:33
Mä pelkään perhosia... siis kelatkaa... perhosia. Ei prkl.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.05.2008 00:40

Lainaus: Rigis

Lauloin vielä karaokea- Britney Spearsin OOPs I didn't Again- Häpeälle ei oo rajaa.

Oi-olisinpa ollut kuulemassa
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.05.2008 01:26

Lainaus: poison

Lainaus: Rigis

Lauloin vielä karaokea- Britney Spearsin OOPs I didn't Again- Häpeälle ei oo rajaa.

Oi-olisinpa ollut kuulemassa

Heheeeh, Jos lauluääni on yhtä hyvä kun mun, niin kiitän luojaani etten ole ollut kuulemassa.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.05.2008 22:03
Kossukolaa. Omalla reseptillä Lidlin kolaan silmimittaisesti 50% kossua. Ah. Miten sen humahtaakin päähän vähällä, kun juo tyylii kerran kaksi vuodessa. Humala on ystävä. Mutta mulla se pitää vetää kirkkailla, koska miedot tekee oksettavan olon. Lisäks hentoisuus ja keveys innoittaa vielä enemmän.
Hmm. On aina vaikee muistaa millasta on olla humalassa, kun niin harvoin juo. Mä oon vähä sellainen, että ku se alkaa tuntuu, ni sitte mennää. On jotenkin vähä tyhmä olo, vaikka luulis, että tossa jo 0,8 promillessa oisin ollut tiltissä. Ei, olo oli nii selvä. Nyt humisee jo hyvin eikä kirjoituskaa onnistu ilman jatkuvia virheenkorjaulija. HIHIH
Kirjoittanut: bjorkmus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.05.2008 23:37
Onpas Ximmo aloittanut hienon topikin joskus aikoinaan! Marry me! Juu, on taas känni-idiootilla tilitettävää (eikä asuinkumppanin viinat ole vielä edes kaikki juotu...)

Niin. Olen siis taas humalatiloissa antanut kännykkäni kaiken kansan varastettavaksi, eikä mulla ole noin kuukauteen ollut kenenkään tutun numeroita. Joten yhteyttä saa ottaa kaikki, jotka kokevat tuttuihini kuuluvansa. (Tai tahtovat... onhan se aina mukava saada myös uusia tuttuja).

Nimim. Puh. nro. käyttäjätiedoissa olis kiva.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit