Gootti.net

Känni idiotien topik

Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Dragonfly
  • Lähetetty: 23.01.2010 19:15
Joo, kaipa sitä täytyy tännekkin kirjoitella joskus, ja etenkin vaikkapa nytten heti tänään
Muutama otettu, ja kello ei ole vielä mtn!
Kavereiden kanssa pitii lähteä ulkoilemaan, mutta "siellä on niin kylmä, ei jaksa lähteä" blaa blaa seibeä. Ollaan sitä niin aikuisia taasen että... !!
No, nuudelit... siis nugetit uuniin ja känni päälle kotosalla siis! Tämä naaras tietää mitä tekee!!!
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 01.02.2010 22:59

Lainaus: Scarlet Widow

Keskustelun onnetonta otsikkoa vain ihmettelen. Ehkä se on tarkoituksenmukainen.

Kyllä uskon sen varmasti olevan. Sen verran hyvä oikeinkirjoitustaito ketjun aloittajalla on ollut.
Kirjoittanut: Gallante (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Gallante
  • Lähetetty: 03.02.2010 18:24
Topicin luonteesta huolimatta otan vapauden julkasta yhen tajunnanvirrallisen teoksen, joka synty tietynlaisissa tavallisesta mielentilasta poikkeevissa olosuhteissa:

Lainaus: Gallante

todelisuus kääntyyb saölgi sit6ynä tunbskmisn en näe vai kulviteöm tialla ne sanoisivat vaikka olen muual lavasytuzsytajamasas rakasrkeimpiin haasv cmöä'hhaasteteisiin "kohoa" mutta mite voii sssiluettini n olla ymoelpäjå ikinä imllinkaan?

ääni tunnen sn oven tunnen sen todeelisuden se mistä se tulee tunnn mihin sen menee... tällä kertaa se jää ja menemisrn kuolettaaa olematoomaan. viua uneen uneen semiramis, Patiareh! su.liuseen sen valtyaa minut vielä sinut joennen kauan olen iuneton, sinä unsta herääväinn se kotrastinkostttyaajtu samakalk mefikalisatisella somniferumiella imeltkää bnernfsodiaepmiimi,,,, miimi kko istun rraajaton herouseessa samassa poyösiuräöbniu ääressö halaya, palata siihen miksiu tä tilaiksi juurti mimnu lle e tu bourgou litytle opioum soighnner pou.r lle petit papaveriis?"

Mmik.si minun SANS VALEURR pitäiisi tätä miksi rhdsfen halua aolla mitnä haluan olla tnä tila joka olen uusi /// elgnelegantt siemen sadakseni mielen épanouir luovan bgdu´sia todehllii suusksia tavallla,, jolla se kauskoisti ku vaopnauteni lositi kirkakauvsdessaan? luisant uuudwen annoksen se on porta bvikoni ikoni? inspirationi ikoni? uuden vain vcapauttetaatres? difilicites piur m eje suis trés fatique donc

vain vapautteaakse k sen kaiken, mistä hlauan näihin kiurjoihin yl-s kirjaytansillä olen DJAMI, ka usko nelä,mään mipream z pm syy elon

Jos joku muu saa tosta yhtään mitään selvää, valaiskaa toki muakin.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.02.2010 07:46

Lainaus: Gallante

Jos joku muu saa tosta yhtään mitään selvää, valaiskaa toki muakin

Veikkaisin absinttia.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.02.2010 00:54
Löysin asian joka on jopa kipeämpi kuin esinahan jääminen vetskarin väliin.

Älkää ikinä yrittäkö roikuttaa 25- grammaista tavaraa nenän väliseinässä kemiteroitetulla koukulla. Käsi ei pysy vakaana kun koukku ottaa kiinni. Ei pysy vaikka kuinka yrittäisi.
Kirjoittanut: Euronymous (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.02.2010 20:37
Parhaat taitavat sattua samalle illalle, juotiin kaverin kanssa Tequilaa sitten kävimme rannalla (joka täynnä nuorisoa koska koulut loppuivat samana päivänä) alasti uimassa. ja myöhemmin hypimme pikkipuskien läpi.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.02.2010 20:59
Eipä viime viikonloppuna oikein pelannut elektorniikan alkolukko.. aamulla katselin että lähetettyjä viestejä oli tullut, soitettuja puheluita, facebook tilapäivityksiä ja galleriaan blogimerkintöjä
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.02.2010 21:36
Kun koneeni oli käyttökelvottomana jokin aika sitten minulle iski joka kerran kun tuli pulloa kallisteltua himo tehdä jotain tervehenkistä. Siispä huomasin käsin ommelleeni kuntoon pari korjaamista odottavaa takkia ja jumppaavani (!) ryyppyjen välillä.

Nyt taas olen tehnyt "Hehän ovat kuin kaksi marjaa" -havaintoja. Viime viikolla , ei, viime viikonloppuna tajusin, että My dying briden entinen viulisti Martin Powell on viisitoits vuotta sitten ollut pitkätukkainen ja ruma viiksinen doppelgänger eräästä miehestä, jonka nykuisin tunnen. Ihan samanlaiset silmät ja kulmakarvat. Äsken mietin jälleen kerran, että samaa näköä ov myös avatarini neiti (no...) Cahunissa ja Sopor aeternuksen Anna Varneyssä. Innovatiiviseksi tekee tämä juopottelu, näemmä.
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • • Muokkasi: Kreivi Arvet
  • Lähetetty: 20.05.2010 19:28
Mulla tulee lauantaina 22.5 2010 6 vuotta siitä että oon viimeksi ollut humalassa. Oonki itsekseni vitsaillut että laitampa lauantaina ison vaihteen silimään ja annan mennä täyttä laukkaa
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.06.2010 21:15
Dear god. Ehkä olisi oikeasti korkea aika hankkia ystäviä. Käväisin tuossa Alkossa ja jäin taas juttusille Alkon tädin kanssa. En vain voinut olla sanomatta mitään, kun takahuoneesta soi vaimeasti Mustan kissan tango... Mutta mukavaa henkilökuntaa paikallisessa yksikössä. Ehkä vähän liiankin. Jotenkin aina vähän pelottaa tuo asiointi siellä.

Mutta aika lailla hiljaiseloa on viettänyt tämä ketju viimeaikoina. Mitä tästä tulisi päätellä? Onko äkkiraitistuminen kohdannut kanssasynkiöitä?
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit