Gootti.net

Suosikkipahiksenne?

Kirjoittanut: Akhkharu (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.07.2007 16:43

Lainaus: Ukuli

Leipäjuusto prätkähiiristä

haha On se kyllä aika pahis kieltämättä ;D
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.07.2007 17:49
tykkään kaikista pahiksista(tai melkein kaikista) mutta yli muiden on kuitenkin kaikki sarjamurhaajat ja prinsessa ruususen pahatar.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.07.2007 22:16
on kyllä ximmolla suosikit... mutta ovat kylläkin huomattavia pahiksia nuokin.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.07.2007 16:58
Koska minä olen ehdoton sarjakuvanörtti, niin oma ehdoton suosikkipahikseni on Hämähäkkimiehen Carnage.
Olen kovin kiinnostunut myös tosielämän sarjamurhaajista, joista yksi mielenkiintoisimmista oli Jeffrey Dahmer.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.07.2007 19:12
Minä tykkään (melkein) kaikista leffojen/kirjojen/pelien pahiksista (tai vielä parempi: puolipahiksista tai epäselvistä tapauksista), mutta tässä nyt ne mitkä heti muistan:

Severus Snape (Pottereista), vaikka epäselvää vielä onkin, onko se true pahis vai ei.. mutta siitä huolimatta käyttäytyy pahiksen tavoin ja on muutenkin paras hahmo minkä tiedän.

Dracula ym. kivat vampyyrimiehet...

Jason Isaacsin esittämät miehet (lähes kaikki pahiksia, esim. Potterien Lucius ja Patriotin pahis)

Gary Oldmanin pahikset (myös se Dracula)

Alan Rickmanin esittämä pahis Die Hard 1:sessä

Disneyn piirrettyjen pahikset (Herkuleksen Hades ja Ötökän elämän Hopper listan kärjessä)

DragonQuest-pelin Angelon veli (en muista nyt nimeä), sekin itse asiassa puolipahis...

Laitan lisää jos tulee mieleen.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 19.07.2007 21:03
Parhaat pahikset löytyvät ehdottomasti Leijonakuninkaista. Eli Scar ja Zira. Jotenkin vain ne ovat iskeneet ja kunnolla.
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.07.2007 14:47
Akakabuto Hopeanuolesta...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 20.07.2007 20:50

Lainaus: Felicia

Jason Isaac

Hänellä on jännä tapa puhua. En tiedä, johtuuko se siitä, että hän pukuu englantia harvinaisen soinnukkaasti. Pidän siitä.

Patriotissa hän oli parempi kuin Pottereissa.
Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.07.2007 19:37
Minulla on ehdottomasti Kuja pelistä Final Fantasy IX (9).

Onpa herra kyllä oikein komeakin.
Kirjoittanut: Yasha (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.09.2007 14:27
No jostain kumman syystä olen syvästi rakastunut erääseen hahmoon nimeltä: Banshee
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit