Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Suosikkipahiksenne?

Kirjoittanut: Akhkharu (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.09.2007 20:28

Lainaus: Moruganna

Pokemon-leffoista Rakettiryhmä (Jessie, James ja Meowth) koska ne ovat niin koomisia, ja se runo jonka ne lausuu aina, on ihan loistava

Jhuuu! Miehän olin jo melkein unohtanut Jessien ja Jamesin! Kunnon sitkeitä pahiksia. Ala-asteella kaverin kanssa leikittiin usein rakettiryhmää ja mie olin James. "Meitä on kaksi, kammottavaksi. Me tähtäämme vasamat taivaisiin, astu alas, tai tartumme aseisiin!" tjnt... D aijai, kuika sitä tunteekaan itsensä taas nerokkaaksi... Mistä johtuu, että olen äärettömän hajamielinen ja unohtelen elintärkeitä asioita, kun silti muistan edelleen 200 pokemonin nimet? Älkää ampuko...
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.09.2007 20:42

Lainaus: Akhkharu

Jhuuu! Miehän olin jo melkein unohtanut Jessien ja Jamesin! Kunnon sitkeitä pahiksia. Ala-asteella kaverin kanssa leikittiin usein rakettiryhmää ja mie olin James. "Meitä on kaksi, kammottavaksi. Me tähtäämme vasamat taivaisiin, astu alas, tai tartumme aseisiin!" tjnt...

Meitä on kaksi, kammottavaksi. On kansamme julma, sielultaan musta xD
öhömm.. niin nyt pidän turpani kiinni tästä lähtien. Oli vaan pakko tulla aukomaa
  • Lähetetty: 23.09.2007 20:48

Lainaus: nocturnal_chimaira

On kansamme julma, sielultaan musta

Ainiin, tuollanenkin säe siinä oli.. ;D
  • Lähetetty: 23.09.2007 20:50

Ainiin, tuollanenkin säe siinä oli.. ;D

juu
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.09.2007 20:54
Alien tai Predator.... en osaa päättää. Facehuggerit on niin söpöjä... ;D
  • Lähetetty: 23.09.2007 21:00
Nyt kerran aloin taas pohtimaan näitä pahisjuttuja.. Niin Cthulhukin on aika hieno. Häntä ei vissiin ole kukaan muu vielä ketjussa maininnut..? Hankin tuossa jokunen aika sitten pienen Cthulhun, se vartioi meidän kaksiota ja käyttää ravinnokseen epämieluisat vieraat.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.09.2007 21:01

Lainaus: Vampira_666

Kyllä se muumien mörkö on pahin kaikista ilkeistä hepuista!

Ei mörkö ole paha =(
  • Lähetetty: 23.09.2007 21:04

Hankin tuossa jokunen aika sitten pienen Cthulhun, se vartioi meidän kaksiota ja käyttää ravinnokseen epämieluisat vieraat.

Mun on tuutumassa vielä oma :P
sitten kun se herää ni se syö koko maapallon
  • Lähetetty: 23.09.2007 21:08

Lainaus: nocturnal_chimaira

Mun on tuutumassa vielä oma :P
sitten kun se herää ni se syö koko maapallon

Ilmoita sitten ennen kuin laitat herätyskellon soimaan, niin me liittoudutaan teidän kanssa. Voidaan sitten muuttaa kuuhun kun maapallo on tuhottu. Tunnen sieltä pari Moonbeastia.
  • • Muokkasi: nocturnal_chimaira
  • Lähetetty: 23.09.2007 21:09

Lainaus: DeadlyNightshade

Ei mörkö ole paha =(

ON SE !
offia tulee nyt tiuhaan tahtiin mutta...
(hikipediaa)
Mörkö on Ruotsissa kehitetty tohvelieläin (lue joukkotuhoase), joka jäädyttää lähes kaiken mihin koskee. Mörön idioottimainen mörinä saattaakin pimeällä kuulostaa aika pelottavalta ja hän on todella julma ja paha. Ehkä Mörkö mörisee pahuuttaan tai muuten vaan tappaa aikaa. Mörköä kannattaa siis pelätä,koska kukaan ei ole hänen luota ehjin nahoin palannut, koska hän raatelee sinut suurilla hampaillaan. Jotkut väittävät, että Mörkö olisi naispuolinen. Älä kuitenkaan menetä tämän tiedon takia seksihalujasi tai rupea pelkäämään kaikkia naisia, koska totuushan on, että kyseisellä örisijällä on yhtä paljon tekemistä naisten kanssa, kuin sialla ja satelliiteilla on keskenään. Möröllä ei ole jalkoja, se ei kävele, vaan ikään kuin lipuu omassa homeisessa limassaan. Muumimörön lipumisääni muistuttaa lähinnä ukkosen jyrinää tai piereskelyä Japanin malliin.
Jostain syystä Mörkö mahtuu Muumitalon kuistille, vaikka kuisti on paljon pienempi ja matalampi, kuin Mörkö itse.
Mörkö tykkää pummata muumeilta rumia näkinkenkiä ja jäädyttää niitä.
Mörkö vaikuttaa myös Saatanan luottomiehenä ja oikeana kätenä peitenimellä Viikatemies.
Mörkö vaikuttaa black metal -yhtye Veristen Kivesten solistina, sanoittajana ja pelottavana keulahahmona.
Mörkö on myöntänyt mediassa kytkentänsä Saatanan kanssa.
Mörkö soittaa rumpuja ja rääkyy taustalauluja Röllin bändissä
Möröllä ei ole sydäntä. Se jäätyi ajat sitten.
Mörön lähietäisyyden tunnistaa kuihtuneista kukista, pakastuneesta säästä sekä salamyhkäisestä musiikista.
Mörön päihittämiseksi tarvitaan rautakuulia ampuva tussari. Yksi kuuluisa omistaja on Muumipappa.
Mörkö osaa muuttaa väriään, kuten tämän artikkelin kuvista näkyy.
Mörön ainainen örinä kaikuu Yksinäisiltä vuorilta Muumilaaksoon ja se on jo alkanut käydä muumien hermoille.
Mörön voi nähdä lipuvan pitkin Yksinäisiä vuoria. Mörön voi nähdä lipuvan myös pitkin Muumitalon kattoa.
akhkharu
sopii kernaasti
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit