Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottimiitit ja tapahtumat: Ninnin miittikuvien linkit

• Vastaa
Aloin tässä laitteleen miittikuvia ihan tuolta 24. miitistä saakka, lisää on koko ajan tulossa, mut nuo mun ja Poisonin synttäribilekuvat ja syyskuun Lost Paradise löytyvät seuraavasta: http://www.flickr.com/photos/22550375@N06/

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
voi kun on paljon kauniita ihmisiä... nyyh. en taida uskaltaa tulla ikinä miitteihin.

archangel, dark angel lend me thy light. through death's veil until we have heaven in sight.

• Vastaa

Lainaus: darkAngel

en taida uskaltaa tulla ikinä miitteihin.

Kyllä sä voit tulla, et oo nähny mua

En Oikein Ymmärrä!

• Vastaa

Lainaus: Suokas

Kyllä sä voit tulla, et oo nähny mua

ookko varma... siusta tais olla kuva yhen miitin yhteydessä

archangel, dark angel lend me thy light. through death's veil until we have heaven in sight.

• Muokkasi: Black angel
  • Vastaa
en taida minäkään tulla miitteihi... tätä menoa ainakaan

mitä mie teen elämälläni?!?

• Vastaa
Wooooot hieno silinteri, Ninni! Mistä ostit? =o Itse haluaisin myös tollasen.

Inno a Satana.

• Vastaa
Mahtavia kuvia. Liian kauniita/komeita ihmisiä niin en varmasti uskalla joukkoon tulla
  • Vastaa

Lainaus: Gothic Flame

Wooooot hieno silinteri, Ninni! Mistä ostit?

Ninnillä ei ole nettiä, joten hän vastailee aina viiveellä

pimeys=hulluus

• Vastaa

Lainaus: poison

Ninnillä ei ole nettiä, joten hän vastailee aina viiveellä

oki kiitos vaan infosta.

Inno a Satana.

• Vastaa
Juuri tuonnnäköisiä silintereitä myy nähtävästi ainakin Punanaamio ja ehkä Pilaulupuotikin
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (pimeyden_hehku, darkAngel, kuopassa). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!