Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Arkisto: Goottikahvila #10

Elikkäs tämä on alustavasti sovittu (saan varmistuksen ehkä maanantaina) päivälle 9.10. torstaina. Aika olisi taas 17-20. Saapukaahan taas nauttimaan hyvästä seurasta, ja kahvilan valikoimista
Uusille: osoite ja kahvilan tiedot löytyy:
www.soihtu.org

pimeys=hulluus

Näillä näkymin tulossa ollaan.. Tai ainakin päivä on sille varattu. Mutta toivottavasti pääsisi siellä sitten näkemään ja tutustumaan foorumin porukoihin.
Joo voishan sitä itekki saapua paikalle!

"Boikotoidaan, Mellakoidaan, Sabotoidaan, Vastustetaan!"

• Muokkasi: poison
Jep. Mä ilmoitttelen sit heti kun vahvistus tulee. Varauksessa oli tällä kertaa vähän sähläystä

Eli, tämä on nyt sitten varmistunut !!!!
Sinne sitten mukaan uudet ja vanhat foorumilaiset.
Paikalle löytää helposti, koska se on Eläinmuseon takana

pimeys=hulluus

Enköhäön minäkin sinne taas hiippaile.

Yes, I do believe in love that lasts forever. But how long does forever last? That's another story...

Voi hitsi, kun tulen Hesaan vasta sunnuntaina D: En ikinä onnistu ajoittamaan tulojani niin, että pääsisi tapaamaan goottinettiläisiä yhtään missään tapahtumissa/miiteissä//

The pain that you feel, it only can heal by living.

No juuri näin. Enhän minä näemmä pääse Soihtuilemaan enää ollenkaan, taas töissä klo 20 asti Näemmä sopivasti aina silloin, kun minulla on sulkuviikko...

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

Lainaus: Iiriva

Näemmä sopivasti aina silloin, kun minulla on sulkuviikko...

No mutta nyt tämä on vähän eri aikaan kuusta kuin normaalisti. Yleensähän on ollut viimeisellä vikolla. Sulla vain aina sattuu huonosti noi työviikot

pimeys=hulluus

• Muokkasi: neo_shaman
Voisihan sitä tulla tälläkin kertaa käymään, viime kerralla oli niin rento meininki. Toivottavasti ei satu kokeita tuohon lähipäiville.
// taidankin ennättää paikalle vasta siinä puoli seitsemän maissa, sillä torstaisin sattuu olemaan terapia istuntoni Erottajalla... No, koitetaan kumminkin

se on neo. || I'm so modern that everything is pointless. ~Nicky Wire

Voisko porukat ketä täällä ilmoittaa tulevansa kertoa samalla ikänsä niin sais vähän käsitystä että minkäikäistä porukkaa siellä oikein liikkuu? Ot. sori.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 9 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (Silence, groomeri, Mortica). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!