Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kirppikset

Kirjoittanut: Zanette (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.05.2009 17:36
Löysin mun ekan nahkatakin kirppikseltä(n.1v sitte),oli hyvä löytö,käytän vieläki sitä
ja halpa oli...5e
Kirjoittanut: Nekropolis (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Nekropolis
  • Lähetetty: 09.05.2009 20:44
Parhaat löydöt lähes poikkeuksetta kirppiksiltä.
Molemmat nahkatakkini yht. about kakskymppiä, paitapuseroita, aito nahkainen harley davidson pikkulaukku kympillä (se on heino ), paljon käytössä olevat mustat samettijakut ym.
Tänään löyty ihanasti istuva korsettitoppi ja musta (teko)turkis keeppi/viitta, joka on tosin todella lämmin..
Ja paaljon koruja!
Kirpparit on ihania ja onneksi äitini on aivan kirppisfriikki, joten eipä tarvitse yksin niitä kierrellä.
Kirjoittanut: kannuskäsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.05.2009 22:46

Lainaus: P-M

olen turhautunut siihen, etten melkein ikinä löydä mitään ja ylihinnoitteluun

Juuri näin!
Täältä Rovaniemeltä ei ainakaan löydy kirppiksiltä koskaan mitään. Kateellisena saa lukea mitä kaikkea olette löytäneet ja edulliseen hintaan.
Viimeaikoina on tullut kierreltyä ja etsittyä nahkatakkia, pari surkeaa takkia on näkynyt ja järkyttävät hinnat. Yleensäkin paljon sellaista tavaraa joka joutaisi suoraan kaatikselle.
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.05.2009 23:22
Mä löysin tänään kirppikselta ihanan ja todella tyylikkään jakun, mustanharmaa joissa erikoiset leikkaussaumat edessä sekä mustaa virkattua pitsiä leikkaussaumoissa sekä hihoissa. Ei varmaan montaa kertaa käytetty (ei ainakaan vikoja löytynyt ja ihan uudenkarhean oloinen), maksoi 7e. Ja sit löysin mustat nahkakengät, joissa about 7-8cm korko takana, edessä sellainen 3cm platformia, ja päällä soljet. Nämäkin hyvässä kunnossa, hinta oli muistaakseni 7e.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.05.2009 14:48

Lainaus: kannuskäsi

Täältä Rovaniemeltä ei ainakaan löydy kirppiksiltä koskaan mitään. Kateellisena saa lukea mitä kaikkea olette löytäneet ja edulliseen hintaan.

Minäpä en yleensä löydä mitään edes pk-seudun kirppiksiltä, olen joko nirso tai minulla on vain huono tuuri.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 11.05.2009 23:47
Kontista tarttui mukaan tänään ihana, valkoinen vintageaamutakki, joka on ohutta, kevyttä kangasta. Malli on pitkä, edestä rintojen alta solmittava 3/4 puhvihihoin. Kerrassaan ihana ja todella vanhaa aikaa henkivä! Voin jo kuvitella itseni se päällä aamukahvia juoden ja tupakkaa holkista poltellen . Hintaa oli huimat 2.30e, eikä vikoja ole edes aamutakin pitseissä!

Toinen löytö samaisesta second hand -liikkeestä oli sinipunainen, vanhanaikainen olkihattu kolmella eurolla, jota aion koristella tylliharsolla sekä höyhenillä tai muulla kivalla, katsoo nyt mitä keksii, jotakin tähän tyyliin.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.05.2009 20:02
Kävin pitkästä aikaa kirppiksellä, ja mukaan tarttui kaksi upeaa polvipituista pliseerattua hametta, turkoosi/vedensininen ja tummansininen, sekä valkoinen ihana viktoriaanishenkinen pusero. Paljon muutakin olisi löytynyt, mutta rahaa ei ollut mukana kuin hiluja taskunpohjalla, ostokset maksoivat 3,50. Huomenna pitää mennä takaisin ja lunastaa ihanat pronssinsävyiset sandaletit ja pari söpöä laukkua, muun muassa.
Kirjoittanut: Belle (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Belle
  • Lähetetty: 22.05.2009 15:52
Löysin tänään kirpparilta pitkän mustan, leveähelmaisen hameen, jonka helmakaistale on rypytetty. Olen suunnitellut sellaisen hameen tekemistä jo pitkään, mutta nyt kun sellainen tuli kirpparilla vastaan, niin ei tarvitse tehdä itse. Jotain puuvillapitsiä voisi ehkä ommella siihen.

Viikko sitten löysin kirpparilta itselleni monta numeroa liian ison mustan hameen, jossa oli oikein mukava liituraitakuviointi. Tykkään kovasti Lip Servicen liituraitaisesta Gangsta Pranksta kynähameesta, joten tein hameesta samanmallisen kuin tuo Lipin hame. Vielä en tosin ole keksinyt miten koristelen sen, mutta jotain pientä yksityiskohtaa olen ajatellut.

Kaikkea kivaa tulee löydettyä lähes joka viikko. Tänään löysin esim. neljä viuhkaa viuhkakokoelmaani
Kirjoittanut: Detteri (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.05.2009 17:00
Tänään oli uuden kaupan avajaiset täällä pikkukylässä.Sen yhteyteen tuli myös kirpputori, jota heti menin penkomaan.Löysin ihanan paidan, ja niin minun tuuriani, että rahaa oli muutama hassu sentti.Harmittaa kyllä vietävästi.Mutta kyllä sinne vielä ehtii tulla uutta hyvää tavaraa, kun kyseinen kirppis sijaitsee melko lähellä kylän keskustaa, joten sinne varmasti kesämökkiläiset tuovat vanhoja vaatteitaan.Toivottavasti.

Editt: Haa, tänään kävin taas siellä kirppiksellä katsomassa, olisiko kyseinen paita vielä siellä ja olihan se!Sen lisäksi mukaani tarttui pinfore-essu.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.05.2009 20:10
Viime viikonloppuna löysin kirppikseltä pitkään himoitsemani sopivasti istuvan, oikean mallisen mustan kauluspaidan (jota on paljon vaikeampi löytää, kuin mitä etukäteen luulisi) ja Hellbunnyn mustan, polvipituisen tyllihameen. Yhteensä nämä maksoivat vain kymmenen euroa. Pitääkin lähteä taas huomenna kiertämään kirppiksiä, jos käteen sattuisi löytymään jotain ihanaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit