Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kirppikset

Kirjoittanut: Elisabet Addams (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.09.2013 20:11

Lainaus: Necroerotica

Pääkaupunkiseudun kirpparit on ihan perseestä revittyjä

Aikalailla täysin samaa mieltä! Useilla kirppareilla on niitä uuden tavaran pöytiä ihan hirveät määrät ja sitten selvästi kulutusta kokeneesta tavarasta pyydetään usein ihan tajuttomia hintoja. Pahasti nukkaantuneista, reikäisistä tai tahraisista vaatteista ja lähes rikki kulutetuista kengistä en ainakaan itse olisi valmis maksamaan sellaisia summia... kiinnostaisi tietää mitä ne myyjät ovat oikein kuvitelleet tuotteita hinnoitellessaan...
Kirjoittanut: Mirilla (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.10.2013 20:22
Kiertelen kirppiksiä säännöllisesti, kerran olen omaa pöytääkin pitänyt ja sain voittoa sen neljäkymppiä. Olen löytänyt kirppiksiltä kaikki (kaksi) remmipöksyni tai mitä ne ovatkaan, toisessa on nyöritykset takamuksesta polviin asti kummassakin sivussa. Myös yksi ihastuttava Dark Starin röyhelöhame (30€) ja Living Dead Soulsin takki (3€) on hypännyt matkaan kirppikseltä. Koulumatkani varrella on pieni syrjäinen kirppis, josta löysin tänä vuonna päheän vampyyripaidan. Verenimijän pärstä sekä etu- että selkäpuolella, silmät ja hampaat punaisina muuten mustavalkoisessa kuvassa. Ostelen kirppiksiltä myös koruja silloin tällöin. Säästää kyllä huomattavia summia.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 03.12.2013 15:49
Oon kyl iloinen et tähän mun kodin lähelle on joitaki viikkoja sitte avattu uus kirppis, ja hyviä löytöjä siellä on tullu tehtyäki Vaatteita aika paljon, ihan perus arkivaatetta lähinnä, ja jokunen koristejuttu. Tänään ei tosin ollut siellä mitään. Tien toisella puolella on joku pelastusarmeijan varastomyymälä tms. missä ois ollu aivan mielettömän ihanat, goottihenkiset kengät, mutta hitusen liian pienet omaan kinttuun. Voi surkujen surku. No, toppahousut sieltä lähti matkaan että pääsee pihalle möyrimään ja tekemään lumitöitä, uudessa asunnossakun on tämä oma pihakin niin täytyy pitää siistinä
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.12.2013 20:02
Hohoo!

Kolme Marvel-aiheista paitaa (Hulk, Iron Man ja Fantastic Four), kolme englanninkielistä vanhaa sarjakuvaa (X-Men, Guardians of the Galaxy ja Justice League), uusi suojakotelo kameralle, vihertävä jännä paita ja kaverille joululahjaksi älyttömän nätti vintage-laukku.

Erinomainen saalis. Hämmentävän paljon Marvelia myynnissä, kun nämä nörttikalleudet eivät edes olleet saman kirpparin samasta loosista, vaan kahdelta eri kirppikseltä ja kolmesta eri loosista.
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.04.2014 10:45
VAROITUS

Tälläkin hetkellä kymmenissä Turun ylioppilaskyläsäätiön (TYS) asunnoissa koetetaan päästä eroon lutikoista. Pahimmillaan lutikoita eli seinäluteita torjuttiin noin 50 asunnosta kerrallaan. Valtaosa lutikoista saapuu opiskelija-asuntoihin vaihto-opiskelijoiden mukana.

Metro-lehti uutisoi marraskuussa 2013 siirtolavasta, jonne kasattiin ludekämpästä poistettuja huonekaluja, myrkytettyinä ja kelmutettuina. Huonekaluja heitetään asunnoista pois vain silloin, kun lutikkaongelma on todella äitynyt pahaksi.

Kirpputori- ja jätelavalöytöjenkin kanssa pitää olla tarkkana. Lutikka voi elää kuukausia ravinnotta, ja huomaamattaan kotiinsa voi tuoda lutikan munia, tai lähes näkymättömän pieniä lutikan alkupään kehitysasteita.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Nocturne
  • Lähetetty: 24.04.2014 11:21
Mulla on tällä hetkellä sellainen viha-rakkaus suhde kirpputoreihin.
Monesti silmään on iskenyt kenkiä, myös TheSecretin mainitsemia

Lainaus: TheSecret

aivan mielettömän ihanat, goottihenkiset kengät, mutta hitusen liian pienet omaan kinttuun
... ja sama vika liian pieniä. Monesti kirpputorin rumimmat kengät olisivat just passelin kokoiset, ärsyttävää.

Mutta monesti olen löytänyt tuolia, pöytää, ihanan teekupin tasseineen jne. ihan kohtuu hintaan. En siis pettymyksistä huolimatta ole kirppiksiä hylkäämässä.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.05.2014 20:23
Iron Fistin kylkiluutoppi kolmella eurolla. Yeah!

Myös muita ihan kivoja peruskuteita, kuten musta villainen poncho-viitta-juttu-asia, ja army-henkinen nepparineule.
  • Lähetetty: 19.05.2014 13:49
Kävin taas viimeviikolla kirpputorilla ihan vain aikaa tappaakseni ja kas kumma, kun löytyikin ihana laukku parilla eurolla. Mustaa nahkaa tai siis paremminkin tekonahkaa, tilava ja sopivasti taskuja. En uskalla lähteä veikkailemaan onko se kauan etsitty "täydellinen" laukku nyt tämä tässä. Toistaiseksi siltä vaikuttaa.
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 05.06.2014 07:06
Minä en uskalla ostaa kirpputorilta vaatteita, jotenkin ne kaikki haisevat oudon likaiselle ja tunkkaiselle.
  • Lähetetty: 09.06.2014 17:45

Lainaus: Magnolia

Minä en uskalla ostaa kirpputorilta vaatteita, jotenkin ne kaikki haisevat oudon likaiselle ja tunkkaiselle.

On varmaan aikalailla kirpputorista kiinni. Itse olen löytänyt joitakin todella mukavia juttuja sieltä. Pienellä pesulla niistä saa niin sanotusti oman tuoksuisensa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit