Gootti.net

Kirppikset

Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.11.2012 13:56

Lainaus: Giffirt

Tai en tiedä, ehkä foorumin nuoremmat voivat valaista vieläkö ala- ja yläasteella kirpputorivaatteet ovat asia jota ei saisi myöntää?

7.-luokkalainen sanoo, että ei se ainakaan meillä ole mikään kamala asia Ei sitä kukaan yleensä pahemmin kommentoi, jos on kirpparilta ostettu vaatekappale. Eikä sitä sen puoleen edes pitäisi. Miksi kaikki täytyisi ostaa uutena hirveän kalliilla, jos melkein uudenveroisen saa jostain paaaaaljon halvemmalla. Goottivaatteissa sen ainakin huomaa ja niin varmaan muutenkin.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.11.2012 14:41
Multa kysellään aina että "miten voit pukeutua tommosiin vaatteisiin siis joku muu on käyttäny niitä sua ennen hyi helvetti oikeesti"
Vaatteet yleensä pestään, se taitaa olla ihan vieras käsite niille isin pikku prinsessoille joilla on joka päivä uudet vaatteet.
Minä en oo kovin köyhä mutta mulla ei todellakaan ole varaa kuluttaa paljoa rahaa vaatteisiin ja ostamalla kirpparilta säästää tosi paljo rahaa ja lisäksi voi olla varma ettei kellään muulla ole samanlaisia vaatteita. Mua jostain syystä ärsyttää ihan suunnattomasti jos jollain on samanlaiset vaatteet kun mulla. Bändipaidat ymmärrän, tulen iloiseksi jos vastaantulijalla on mun lempibändin paita päällä.
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.11.2012 16:30
Löysin tänään Kuopion Citypörssistä pitkän mustan villakangastakin jossa rusehtavaa liituraitaa. Se maksoi vain 5e ja kun menin kassalle myyjä sanoi että tästä lähtee vielä 50% hinnasta pois!
Olen kyllä tyytyväinen ostokseen. Harkitsen vain sitä että ehkä lyhennän takin helmaa koska se saattaa olla hieman liian pitkä. Mutta jokatapauksessa loistava löytö ja vielä niin hyväkuntoinenkin
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.12.2012 23:31
Oon muuttanu koulun takia vähä isommalle paikkakunnalle Ja sielä on ainaki kaks kirppistä. Toisesa ruukaan käyä joka maanantai sillon ko kävelen tai pyöräilen koulusta asuntollaan. Toisesa en käy kovinkaan ussein koska ylleensä ei oo aikaa ja muutenki se on sitä toista kirppistä huonompi.
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.12.2012 03:46
Viimeksi kävin kirpputorilla joskus 10 vuotta sitten, mutta nyt syksyllä oli päivällä aika ja kävin Turussa kirpputorilla. Aivan uuden paidan olen ostanut, 7 euroa. Semmoinen oikein "gootti". Hyvä ostos oli.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.05.2013 14:16
On tullut taas käytyä välillä kirppiksillä kaverin kanssa ja on taas löytynyt niin halvalla kaikkea kivaa vaatetta ja tavaraa. Paras löytö oli kyllä viimeksi punainen t-paita, jossa luki edessä vasemmalla rinnuksella "Official trainer" ja alapuolella pokemon logo Selässä oli pokepalloja ja sielläkin taisi lukea vielä "Official pokemon trainer" mahtipaita, sai vappuna ainakin käyttöä
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.05.2013 12:29
Pääkaupunkiseudun kirpparit on ihan perseestä revittyjä. Tosi harvoin löydän mitään, ihmettelen miten joku kehtaa yrittää myydä sitä kaikkea paskaa mihin törmään?!
Kirjoittanut: eva (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.07.2013 13:35
Itekkun ostan kaikki vaatteeni kirpputoreilta,niin siitä tulee kivaa säästöä.Joskus kun on ostanut vaatteita ovat olleet niin kulutetut ettei ole kestänyt. Esim. ostin kerran remmihuosut kirpparilta kävi nolo juttu ne meni rikki haaroista...
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.08.2013 13:34
Onnistuin tässä sitten viikonloppuna tuhoamaan ihanan vihreän kaulahuivin pesemällä sen koneessa. Järki ei sitten ilmoittanut, että käsinpesu ois kova sana. No onneksi se oli kirpparilöytö eikä siis kovin kallis, pari euroa, mutta harmittaa silti.

Tänä vuonna on muuten noi kirpparit jääneet vähemmälle, mutta onhan tässä vielä aikaa. Vois tsekata noita paikakkunnan uusia, kun palkkapäivä koittaa.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.09.2013 16:41
Jotenkin on ollu tämän vuoden puolella tuo kirpparien kiertely normaalia vähäisempää, mutta kävinpä tossa viikonloppuna kaverin kanssa fidassa ja löysin aivan iihanan pehmosen kaulahuivin! Syksyssä on parasta ehkä just se kun voi pitää kaikenlaisia huiveja paistumatta.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit