Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kirppikset

Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Severana
  • Lähetetty: 12.08.2009 22:32
Käväisin tänään kirpparilla, josta tarttui mukaan kaikenlaista:

- hyväkuntoinen Goth Chic kovakantisena, vain 3,50 euroa
- käyttämätön punamusta "piru"t-paita 3e
- punavalkoinen keilapaita työvaatteeksi 2,50e
- pieni leopardihuivi ja -pinnit yht. 1,50e
- tytölle musta syksytakki 5,50e
- uusi valkoinen t-paita mustalla tatskakuvalla (myös töihin) 2e

Tällä kertaa ostokset olivat aika edullisia. Kesän aikana on monta kertaa meinannut mennä hermot, kun kirppareilla on ollut myytävänä lähinnä aivan käyttökelvotonta tavaraa, josta vielä pyydetään älyttömiä hintoja.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.08.2009 11:19

Lainaus: Severana

josta vielä pyydetään älyttömiä hintoja.

Out with the old, in with the overprized.
Kirppareilta on muuten nykyään vaikeaa löytää sitä hintalaatu suhdetta. Scheissea myydään kalliilla ja niin edelleen. Mutta toisaalta, eihän se ole urpo joka pyytää vaan se joka maksaa.
Kirjoittanut: Gothicroseprincess (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.08.2009 11:22
Mäkin kerran näin siellä ihanat kengät, mutta makso ihan hirveän paljon. Mutta kyllä mä sielt sit löysin kohtuun hintasii tarppeelisii tavaroita ja vaatteita. Käyn äitini kanssa yleensä kirparilla ku en ite jaksa lähtee mein lähi kirparille ku sieltä ei koskaan oikeen löydy mitään.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.08.2009 01:38
Menin serkkuni kanssa Kotkan kirppareita katsomaan jolloin ostin:
-mustan ja pinkin värinen kravatti 1e
-vanhaa eväslaukkua muistuttava musta kova olkalaukku 3e
-pikku-siskolle taikurin välineitä 1e
Kuopion matkalta löysin kirpparista pitkän mustan viitan, jossa on huppu ja noitamaiset hihat. Lapussa luki "goottiviitta" ja minua kiinnosti sen historia ja se miltä entinen omistaja näytti joten päätin ostaa sen. Maksoi vaivaiset 2 euroa ja kun kokeilin sitä ensimäistä kertaa (ostettuani jo vaatteen) niin huomasin sen olevan täydellisen kokoinen. Oli kiva löytö.
Haminan pienestä torihallista otin mukaani mustat saappaat joissa oli paksut pohjat. Maksoivat 5e.
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.08.2009 06:09
Itse ostan eniten vaatteita kirppareilta. Yhdessä vaiheessa kuitenkin huomasin, että kaappi oli täynnä sellaisia 'ihan kivoja' euron paitoja, tai jotain joita olin ottanut 'kun tästä tulee hyvä tuunaamalla', ja melko vähän sellaisia ihania lempivaatteita helposti yhdisteltävistä perusvaatteista puhumattakaan. Siksi olenkin yrittänyt ostaa vain sellaista, josta todella pidän, joka on hyvä sellaisenaan ja mille uskon käyttöä varmasti tulevan. Sillä kyllähän siinä rahaa menee jos tulee useampi hutiostos, vaikka ostaessa tuntuisi halvalta. Tosin huteja voi tulla myös sovituskoppien puutteen takia. Eilen kyllä ostin 4e mustat perussaappaat, jotka olivat vain ihan kivat eivätkä ihanat, mutta ne ovat laadukkaan oloiset ja suomalaista merkkiä, ja niin mukavat jalkaan, etten pystynyt niitä jättämään ostamatta.

Varsinkin syrjäisillä pikkukirppiksillä näkee nykyään tosi huonokuntoista tavaraa, sellaista mitä en itse kehtaisi ainakaan myydä, vaan pistäisin suoraan vaikka lattianpesurätiksi. Itse en ainakaan maksa euroakaan värinsä menettäneestä tai nukkaisesta paidasta, sellaisia likaisen työn olovaatteita syntyy kaappiin ihan itsestäänkin.
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.08.2009 20:28
Kirpputori on pääostospaikkani, rahoittajapuoli pitää kirppareista paljon enemmän, kuin kaupoista, vaikka täällä Jyväskylässä ne oatkin jotkut säälittävän pieniä...
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.08.2009 16:43

Lainaus: Chastel

Varsinkin syrjäisillä pikkukirppiksillä näkee nykyään tosi huonokuntoista tavaraa

Niin! Siis itse en älyä miten joku edes viitsii myydä jotain rikkinäistä vaikka maksaisikin vain 20 senttiä :/ Typerää, ne tavarat vie siellä vain turhaa tilaa niiltä joilta hyvälaatuista tavaraa olisi tarjolla.
Kirjoittanut: Horned (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.08.2009 18:39
Tänään olin kirpparilla joka täynnä kaikkea roskaa, sitten sieltä välistä löytyy Mercyn kuin uudet housut jotka maksavat backstreetillä jotai 70egee, nii siellä kokonaiset 5 euroo
ja juuri sopivat. Ihanaa kun kerranki löytää jotai hienoo halvalla. Nyt alan usammin käymään kirppiksil
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.08.2009 17:19
Tänään kävin taas kirpparilla ja mukaan tarttui yksi kiva lyhyt hihainen paita jossa suuri kaula-aukko ja rypytyksiä. Olisin ostanut toisenkin paidan, mutta joku oli vaihtanut sen hintalappua enkä sitten saanutkaan ostettua sitä Harmittaa suuresti koska paita olisi ollut ihana ja maksanut sen lapun mukaan vain euron. Mutta ehkä selviän tästä hampaita kiristellen..
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.08.2009 19:49

Lainaus: Amelia De Vlarie

vain turhaa tilaa niiltä joilta hyvälaatuista tavaraa

Minnuu ärsyttää myös sekin, että kirppikset tuppaavat olemaan nykyään pullolla tätä, että joku on toisesta paikasta ostanut halvalla ja myy sen seuraavassa paikassa kalliilla -.-' Ja uusi tavara kirppareilla on ärsyttävää, varsinkin jos ne ovat jtn hömpänpömppää, kuten kopio crocseja ylihinnoitelluin hinnoin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit