Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kirppikset

Kirjoittanut: Usvatuuli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.12.2011 15:04
Olen niin onnellinen, Tampereen kaunottaresta ja kulkurista, on siis Second Hand Shop, löysin tänään demonian ihanat pitkävartiset saappaat puoleen siitä hinnasta mitä maksaisivat uutena ja ovat lähes käyttämättömät. en tarvitse enää mitään muita joululahjoja
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.12.2011 21:43
Jälleen mainostan hieman:
Keskiviikosta alkaen seuraavat kaksi viikkoa Töölössä sijaitsevalla kirpputori Domilla minun ja Ninnin pöytä, kaupan halvalla hyvää! Myydään siis ennen kaikkea vaatteita, joille ei ole enää käyttöä. Ainakin pari X-tra-xilta ostettua Sinisterin hametta, pari koristekorsettia, Lipparin vaatteita yms. tulossa. Ostakaa, ostakaa, kaappimme pursuavat ylitse ja vaatteet kaipaavat hyviä koteja! (ja minä olen köyhä opiskelija)
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.12.2011 22:14

Lainaus: TaruinenAave

kaupan halvalla hyvää!

Jaa siis varkkuja? Harmi että olette molemmat niin eri kokoisia, muuten kyllä käväisisin. Millainen kirppari tuo Dom muuten on? Netistä bongasin paikan jokunen päivä sitten, mutta palaute oli aika sekalaista.
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.12.2011 17:31
Kävin tänään Dom:ssa ja mukaan lähti korsettipaita ja QoD:n nyöririmpsupaita Kylläpä uudet ostokset piristivät tätä ankean sateista viikkoa
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.12.2011 22:04
Hyvä että löytyi käyttökelpoista, on ihan harmittanut, että lojuvat kaapissa tyhjänpanttina kauniit vaatteet!

Lainaus: Piiskansiima

Jaa siis varkkuja?

No, varkkua ei kyllä olla tuotu, mutta varkkuisassa hengessä mennään
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 11.01.2012 13:16
Mä oon käynyt läpi vaatekaappia ja muutakin romuvuorta aika ronskilla otteella, ja raahannut Oulun Paljekirppikselle 3 ikeakassillista goottirompetta, kannattaa mennä tekemään löytöjä! Löytyy niin paitaa, hametta, mekkoa, korsettia, kenkää ja vaikka mitä. Myös levyhylly lähti lähes kokonaan myyntiin, joka sisälsi jonkin verran goottimusiikkia, enimmäkseen raskaampaa metallia ja hard rockia. Sinne vaan tonkimaan!
Kirjoittanut: HirviöT (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.01.2012 17:55
Kirppari on ihana aarre aitta! Sieltä löytyy vaikka miten ihania juttuja!
Ja muuutenkin on mukava viedä tai myydä kirppareilla semmoisia asioita joita ei enää käytä.
Ainaki pysyy vaatekaappi järkestyksessä.
Usein miten itse löydän ihania koruja, takkeja, kengiä, liivejä, huppareita. Ja hinta laatu suhde on melko hyväkin.
Kerran löysin aivan sattumalta, goottimaiset korkokengät, jotka olivat todella hyvässä kunnossa. Ja hintaa vaan vaivaset 8e. Ja kaverit luulivat minun ostaneen uudet kalliit kengät x)
Ja kerran olin etsimässä itselleni nahkatakkia, kun oli vähän rahoista tiukkaa, menin kiertelemään kirppareita. Monta kauppa kyllä kävin läpi. Oli joko liian huonokuntaisia,tai hinta oli aivan älytön.
Mutta parin tunnin etsittyä sitä täydellistä takkia, löysin aivan ihanan ja pirun hyvässä kunnossa olevan nahkatakin. Jota ei oltu käytetty kun pari kertaa, oikeaa nahkaa, sopiva koko, vuori, ja hinta vain 10e!
Se kaunokainen lähti kyllä mukaan.
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.02.2012 14:18
Kuopion Citypörssistä löytyi kiva musta pidempi perusjakku. Tuollaista olenkin kaivannut.
Hintaa oli vain 3.50e
Kirjoittanut: eva (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.03.2012 08:05
kuopion citypörssistä välillä lyötyy vaatteita halvalla
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: momentumi
  • Lähetetty: 07.03.2012 11:52
Seinäjokisille vinkiksi: Ullakko, pöytä numero 59; siellä ainakin vielä ensi keskiviikkoon pienimuotoisesti goottivaatetta; hametta, laukkua, kenkiä ja tässä joku päivä kuskaan sinne myös levyjä + kirjoja hieman, että sinne penkomaan!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit