Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kirppikset

Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.10.2011 18:11
Hiii! Vihdoinkin kunnon saalis kun jaksoi Helsinkiin lähteä. Mukaan tarttui pari neuletta, toppi, trikoopaitoja ja jopa vaaleanpunainen minulle sopiva paita! Luurankoprintillä tosin. Yllätyin kovasti kun moista sävyä ei ole kaapistani aikoihin löytynytkään : >
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Lycantrophia
  • Lähetetty: 13.10.2011 00:01
Tässä viime kuukausina on tullut kannettua paikalliselta kirpparilta kotiin jokusia kirjoja, joiden edullinen hinta-laatu -suhde on ollut mielestäni naurettavan otollinen. Nämä ovat saaneet luotani uuden kodin:

Hewlett & Martin: Tank Girl (0,50 e)
O. Preussler: Mustan myllyn mestari (0,50 e)
C. Dickens: David Copperfield 1 + 2 ( 0,20 e / kpl)
C. Dickens: Suuria odotuksia (1,00 e)
T. Pratchett: Mort (0,20 e)
T. Pratchett: The Carpet People (1,00 e)
The library of classic women's literature, sis. Pride and Prejudice, Jane Eyre, Wuthering Heights ja Collected Poems of Emily Dickinson, joista jälkimmäisen vuoksi kirjan hankin... (2,00 e)
E. Waugh: Mennyt maailma (1,00 e)

Lahjaksi olen jemmannut Andy Rileyn Pupujen itsemurhakirjan ja Janssonin Vaarallisen juhannuksen euron kappalehintaan.

Jonkin aikaa siellä on ollut tyrkyllä viitosella laatikollinen Alexandre Dumas'ta, joka suorastaan huutaa minua puoleensa, mutta surullinen fakta on, että minulla ei oikeastaan olisi tilaa moiselle määrälle kirjoja, kun lukemistostani (erityisesti sarjakuvapainotteinen) osa jo muutenkin lojuu epäjärjestyksessä sekaisissa pinoissa hyllyn reunoilla tai pahvilaatikoissa paremman säilytystilan puutteessa. Mutta ovat niin orvon näköisiä siellä, että ehkä minä vielä hellyn
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.10.2011 21:18
Käväisin tänään kirppiksillä, mutta löysin vain pari leffaa yhteensä 6eurolla:
Batman (se Tim Burtonin ohjaama)
Varjojen Valtakunt

Ihan ookoo, että nuo löysin, mutta, kun en vaatetta löytäny :/
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.10.2011 13:21
Osaisiko joku suositella hyviä kirppiksiä Helsingissä mistä löytyisi vaatteita? Valtterin ja UFF:t tiedän, mutta muita? Muutaman kirpparin olen kolunnut, mutta niillä oli aika olematon vaatetarjonta.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 30.10.2011 16:17
Osaan melkein vastata Muffinin kysymykseen: Kirppikset.infossa Helsingin kirppiksiä näyttää olevan useita kymmeniä. Tuosta linkistä avautuu luettelo paikkakunnan kirppiksistä. Firmojen esittelysivuilla on asiakkaiden (ja yrittäjien) jättämiä kommentteja. Niitä lukemalla voi saada selville mihin kannattaa mennä ja mitkä skipata.
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.11.2011 14:47
En ole käynyt pitkiin aikoihin kirppareilla. Ei ole vaan jaksanut/kiinnostanut/huvittanut.
Ja muutenkin oon vähentänyt shoppailemista aika lailla. Vaikka siitä pidänkin niin silti en tarvitse koko ajan jotain uutta. Mutta pitäisi kyllä kirpparilla tässä taas pitkästä aikaa käydä
Kirjoittanut: Demonita (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.11.2011 19:58
Pitäisi varmaan perehtyä ihan kunnolla Helsingin kirppisten valikoimaan. En ole käynyt muualla kun Valtterissa ja Kallion puistokirppiksellä. Kaikki ovat kovasti kehuneet tuota Valtteria, mutta itse en ole kyllä koskaan löytänyt sieltä mitään erityistä. Huono tuuri varmaan?
Tampereella oon käynyt Radiokirppiksellä ja Bonuskirppiksellä. Molemmat on kyllä ihan hyviä!
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.11.2011 20:44
Minä vahingossa topin, paidan, boleron ja nahkatakin kirpputorilta, onko tämä paha?

Tuo ruskea nahkatakki on kyllä kertakaikkisen ihana. Ruskea lyhyt nahkatakki, jossa on lämmin vuori. Aitoa nahkaa. 6,50e! Yhteensä kaikille ostoksille tuli hintaa 15e, joten satsin kokoon ja laatuun nähden olen tyytyväinen. Bolerossakin oli vielä alkuperäisen kaupan laput kiinni, ja hinta oli 3e.
Kirjoittanut: Usvatuuli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.11.2011 08:49
Eilen kun vein kirpparille omia tavaroitani myyntiin niin löysin samalla kaksi viinilasia joissa on raskaat metalliset lohikäärme jalat, ne oli ihan pakko saada baarikaapin koristukseksi
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.12.2011 14:40
Lauantaina Helsingissä liikkeellä olevat! Koulumme HEO järjestää joulukirppiksen klo 11-15 Kirstin keitaalla, osoitteessa Kirstinkatu 1. Osoite sijaitsee siis Kalliossa, lähestulkoon vastapäätä Helsinginkadun uimahallia ja Ryhmäteatteria. Paikalle pääse helposti esim. ratikoilla 3B, 8 ja 9. Tuon itse myytäväksi gootikkaita vaatteita, mm. Blacklistia.
Joten siellä päin liikkuvat, tervetuloa tekemään löytöjä ja tukemaan köyhiä opiskelijoita!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit