Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kirppikset

Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.06.2008 11:21
Rakastan kirppareita!!! Viimeisin löytöni olivat kahdet housut,joita kyllä pikkaisen muokkailla aioin....
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 07.06.2008 11:35
Tietääkö kukaan onko tampereella kirppareita joista löytäisi hyviä vaatteita?
Kirjoittanut: SyntheticKittie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.06.2008 19:35
Tampereella ehdoton suosikkipaikkani on Itsenäisyydenkadulta löytyvä Bonuskirppis. Paikka on kuuluisampaa Radiokirppistä kolme kertaa pienempi, mutta sieltä löytää kaksi kertaa enemmän hyödyllistä härpäkettä. Radiossa en itse tykkää käydä kun paikan henkilökunta on niin ylimalkaisen törkeästi käyttäytyvää että se vaikuttaa jo ihan käyntikokemukseen.. Muista hyvistä kirppareista mulla ei olekaan kokemuksia, joten mielenkiinnolla otan kanssa kokemuksia vastaan..?
Pienenä mainoksena totean, että olen itse menossa myymään Bonukseen heti juhannuksen jälkeen, jolloin myynnissä on paljon ihan oikeasti kunnollista tummanpuhuvaa (ja hiukan cyberiäkin) vaatetusta sekä ehkä jotain gootahtavaa sisustuskrääsää (jos maltan luopua)
Kirjoittanut: Vulpecula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.06.2008 23:19
Löysin 3 eurolla lähes uuden, liituraitaisen kauluspaidan
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.06.2008 11:23
muistan joskus jossain missälie päin suomea oli sellanen mesta ku vahinkopalvelu ja sielt sai vaatteita melko halvalla, ostin sieltä yhet normaalisti satasen farkut kahellakymmenellä eurolla
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.06.2008 18:35
Ärsyttävää, kun en ole pitkiin aikoihin kirppiksiltä oikein mitään mahti-tavaraa löytynyt.. No kesällä noi sisäkirppikset ei kannata, joten sunnuntaita ja ulkokirppistä odotellessa..
Kirjoittanut: Luciferina (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.06.2008 23:22
kirppareilta tekee joskus tosi hyviä löytöjä ! rakastan kirpputoreja
Kirjoittanut: gsuiZ (Nimetön)
  • • Muokkasi: gsuiZ
  • Lähetetty: 10.06.2008 09:38
Kyllä kirppareilla tulee käytyä aina mahdollisuuksien mukaan. Täällä Hyvinkäällä on muutama kirpputori, mutta itse olen suosinut tuota isointa, se muistuttaa aika paljon Helsingin Vallilan kirpputoria (ainoa vain että se perinteisen kirpputorin puoli puuttuu, mutta samantapainen rakennus), jossa tulee kanssa aina kerran muutamassa kuukaudessa käytyä.

Yleensä menen kirppareille suht avoimin mielin, eli kaikki mitä löytyy on pelkkää plussaa. Yleensä sieltä lähtee mukaan CD-levyjä ja vaatteita. Esimerkiksi tuo minun "etsiväntakki" viime vuoden syksyltä maksoi ainoastaan 4 EUR. Jos sieltä "oikeasti" haluaa jotain löytää, niin kyllä etsiskelyyn vierähtää helposti tunteja. Pintapuolisella raapaisulla ei oikein saa mitään irti. Toisaalta kirpputoreilla on ehkä vähemmän itseä kiinnostavia juttuja, mutta hyvää ajanvietettä se on.
Kirjoittanut: SyntheticKittie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.06.2008 01:44
(No nyt on Bonuskirppiksen pöytä (29) pystyssä, jos kukaan Lumoukselta ehtii..)
Mutta sitä piti kysymäni, kun joku mainitsi ulkokirppikset että löytyykö sellaista toimintaa kesäisin Tampereelta? Tai joitain muita tre suunnan kirppareita jotka olisivat erityisen elossa kesäaikaan?
Kirjoittanut: teija75 (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 16.08.2008 20:31
Kouvolan kylähullu kirppis,älytön paikka.....paljon uutta tavaraa.Siis eikö kirpputori ole paikka jossa myydään vain vanhaa/käytettyä tavaraa kohtuu hinnoin.Nykyään ihmiset on niin ahneita et haluaa vanhasta enempi kuin mitä uusi maksaa,ei mitään järkeä.Itse käyn suht usein kirppiksillä kiertelemässä ja aina välillä laitan tavaraa myös myyntiin halvoin hinnoil,joskus tuntuu että liiankin halvalla menee,mutta pääasia että pääsee turhista tavaroista/vaatteista eroon.Hauskoja kirppis reissuja kaikille
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit