Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä ette KOSKAAN laittaisi päällenne, kun lähdette ulos kaupungille?

Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.06.2009 13:55

Lainaus: Myria

Kuka neropatti on keksinyt ne vähän farkkuja muistuttavat joustopöksyt

Niinpä. Mutta minä en laittaisi ikimaailmassa minkään laisia legginsejä jalkaani, varsinkaan niitä, joissa on pitsiä lahkeissa = naisten pitkät kalsarit. Järkyttävää. En kykene ymmärtämään tätä vallitsevaa "kalsarit katukuvassa" -muotia.
Kirjoittanut: AnnaAngel (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.06.2009 13:57
Vaaleanpunaisen "kristallein" koristellun mekon ja pinkit sandaalit
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.06.2009 14:01

Lainaus: Natassja

Mutta minä en laittaisi ikimaailmassa minkään laisia legginsejä jalkaani

Äläs nyt, nehän ovat oikein kätevät talvipakkasilla housjen alla. Näkyville en kuitenkaan niitä pukisi, eteenkään noita pitsikalsareita. Shortsit vielä niiden päälle, niin kamaluus alkaa olla täydellinen. En kykene ymmärtämään shortsien ja leggingsien yhdistelmää, se on vielä kamalampi kuin hame ja leggingsit.
Kirjoittanut: ForgottenOne (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.06.2009 19:14
Minulla on jotain pillifarkkuja vastaan, varsinkin kovin värikkäitä sellaisia. Olen kyllä huomannut että joitain ihmisiä ne pukevat kieltämättä, mutta itse en vain voisi käyttää niitä.

En kykene ymmärtämään tätä vallitsevaa "kalsarit katukuvassa" -muotia.

Tuo on niin totta! Oli niitten päällä sitten farkkuhame tai shortsit niin aina kyllä näyttää yhtä kamalalta. Ja värimaailmakaan ei niissä kyllä päätä huimaa. Joskus oli tilanteenpakosta laitettava sellaiset pitsilahkeiset leggingsit ja kyllä oksetti. Enkä kyllä mielellään pidä mitään verkkareita tai sellaisia haaremihousuja, jotka roikkuu nilkoissa. Tiukat minishortsitkaan ei kyllä oikeen miellytä.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 12.06.2009 21:23
Legginsejä en ole koskaan ymmärtänyt itsekään. Mielestäni näyttää varsin typerältä, kun legginsien ja kenkien väliin jää paljasta ihoa. Siitä tulee juurikin sellainen kalsariefekti. Varsinkin, jos edellämainitut vaatekappaleet ovat yhdistetty vaikka farkkuminihameeseen.
Lyhyt paita + legginssit ovat kerrassaan kamalaa katsottavaa, oli niitä kantava kroppa sitten kuinka hyvässä kunnossa tahansa.

Myöskin haaremihousut ovat mielestäni todella karun näköiset enkä itse laittaisi sellaisia päälleni vaikka maksettaisiin. Pillifarkut aiheuttavat lievän oksennusreaktion.
En myöskään ikinä käyttäisi sellaisia "korkokenkiä", joissa sitä korkoa on vain muutama vaivainen sentti. Myöskään Ugg-bootseja, gladiaattorisandaaleita tai Crockseja en laittaisi jalkaani ikinä.
Kirjoittanut: Abigail.. (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 13.06.2009 18:02
Ghmhh.. Mun kaverilla oli tollaset hirveet UGG-kengät talvella ;O Yööök... Ennen lomaa sillä oli semmoset kiiltävät mustat kengät missä oli semmonen kapea pää ja ei yhtään korkoo...hyih -.-
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.06.2009 18:29
Mä taas rakastan käyttää jonkun sorttisia legginssejä, tosin nämä ovat mallia sukkahousu ilman sukkaosaa ja niiden päällä on polvisukat. Jostain syystä en osaa käyttää umpinaisten kenkien kanssa perussukkiksia, hikoaa jalat liikaa. Toki ilman sukkia en noita jalkaani pistä, silloin eivät lievästi sanottuna hivele silmiä. Kaikista kamalin yhdistelmä on paksut sääret ja legginssit loppuvat juuri tuohon paksuimpaan kohtaan ja lopusta näkyy sitten iho.
Itseltä löytyy aika paljon kaikkea mitä en päälleni laittaisi, mutta päällimmäisenä on ehkäpä pillifarkut. Ne sopii ehkä 5:delle prosentille ihmisistä jotka niitä käyttävät, mutta muuten näyttävät aika karmaisevilta. Varsinkin vähän löystyneet ja kuluneet, niin että roikkuvat 'nätisti' takapuolen kohdalta
Haaremihousut, lappuhaalarit sekä useaan otteeseen mainitut lättäpohjaiset gladiaattorisandaalit ja uggit on löytäneet tiensä inhokkilistalleni.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.06.2009 14:17

Lainaus: blood

perussukkiksia

Ja tämä on toinen, mitä en suostu pukemaan ylleni paitsi äärimmäisessä hätätapauksessa. Inhoan sukkahousuja! Vyötärönauha kiristää aina ja ne hilautuu alaspäin haaroista. Raivostuttavaa! Lisäksi ne näyttää typeriltä jalassa ja olokin niissä on typerä. Naisille on olemassa paljon viehkeämpiäkin ratkaisuja, stay uppeja tai sukkanauhavirityksiä. Ja näitä viimeksi mainittuja käytän mielelläni! Sukkahousuista spesiaali-inhokkini on ehdottomasti "ihonväriset" sukkahousut, joissa on kiiltävä pinta. Hrrrr....tulee mieleen HK:n sinisen kuori. Brrrr!

pillifarkut. Ne sopii ehkä 5:delle prosentille ihmisistä jotka niitä käyttävät, mutta muuten näyttävät aika karmaisevilta.

Näin on näreet. Pillifarkut sopii varhaisteineille jotka ovat vielä varreltaan ohuita kuin anjovikset. Pillifarkut on kaamea näky, jos niiden käyttäjällä on lyhyet jalat, ballerinat jalassa, oikeasti leveä hanuri ja pieni paita / takki. Käytän mustia stretch-pillifarkkuja ainoastaan varreltaan polvipituisten maihareitteni kanssa. Pers´osasto on toistaiseksi pysynyt kuosissa, joten vielä uskallan ihonmyötäisiä housuja käyttää.

lappuhaalarit

Ei kai näitä nyt tosissaan katukuvassa näy. Mulla oli tokan luokan luokkakuvassa samettiset lappuhaalarit.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.06.2009 15:01

Ei kai näitä nyt tosissaan katukuvassa näy. Mulla oli tokan luokan luokkakuvassa samettiset lappuhaalarit.

Kyllä vaan meidän koulussa ainakin yhdellä on lappuhaalarit, joissa yläosa on liian iso ja roikkuva, lahkeet shortsimittaiset ja alla tietysti leggingsit. Ei kuulu ihan omiinkaan suosikkeihini.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.06.2009 16:51

Inhoan sukkahousuja! Vyötärönauha kiristää aina ja ne hilautuu alaspäin haaroista. Raivostuttavaa! Lisäksi ne näyttää typeriltä jalassa ja olokin niissä on typerä. Naisille on olemassa paljon viehkeämpiäkin ratkaisuja, stay uppeja tai sukkanauhavirityksiä. Ja näitä viimeksi mainittuja käytän mielelläni! Sukkahousuista spesiaali-inhokkini on ehdottomasti "ihonväriset" sukkahousut, joissa on kiiltävä pinta.

Teininä suhtauduin itsekin sukkahousuihin aikalailla samanmoisella varauksella, mutta näin "aikuisena" olen oppinut niitä käyttämään. No, minulla ei vyötärönauha ole koskaan kiristänyt, kiitos standardia kapeamman vyötärön, ja kun oppi tietämään oman kokonsa niin ei ole ollut tuota valumisongelmaakaan. Ja mitä tulee tuohon typerältä näyttämiseen, niin eihän sitä kukaan tiedä (tai ainakaan pitäisi tietää) onko päälläni stay upit vai sukkahousut. Stay uppien kanssa vain joillakin naisilla (niillä joilla reisissä on vähän pehmeämpääkin höystettä ja mukava muotoja nuoleva mekko/hame päällään) saattaa tulla sellainen viehko makkaraefekti, vähän sama meininki kuin rintaliivien selkäosan kanssa voi tulla. Siksi sukkahousut, varsinkin tuki- sellaiset, ovat oikein hieno asia.
Ja vaikka vielä jokin aika sitten en osannut kuvitella itselleni noita ihon värisiä sukkahousuja, niin onpahan tullut sekin huomattua että ne voivat olla niin paljon sirommat ja seksikkäämmät kuin mustat tai värilliset sukkahousut, mustien kanssa tulee usein aika tunkkainen fiilis jos asu muuten on suht kevyt. On itseasiassa nytkin ylläni 20den ihonväriset sukkahousut, sillä kiitos vauhdikkaan lapsuuteni, en ole valmis esittelemään arpisia sääriäni julkisesti.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit