Gootti.net

Mitä ette KOSKAAN laittaisi päällenne, kun lähdette ulos kaupungille?

Kirjoittanut: Vampiric (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.04.2011 17:50

Lainaus: Ayuku

Tuon lisäksi minua ei tulla näkemään:
crocseissa, haaremihousuissa - siis ne typerät trikoopöksyt jotka roikuu haaroista,

Olen täysin samaa mieltä! Haaremihousuja en voisi laittaa päälleni, en ikinä! Toinen mitä itse vastustan suuresti on poolopaidat.. Ei vaan nappaa.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: Roudatar
  • Lähetetty: 14.04.2011 18:06

Lainaus: Vampiric

Olen täysin samaa mieltä! Haaremihousuja en voisi laittaa päälleni, en ikinä!

Sama. En kertakaikkiaa voi käsittää mitä hienoa sellasissa housuissa on. Ja eikö niillä muka sitten kompastu helpommin kun ei voi liikuttaa jalkojaan kunnolla? En ymmärrä.

Ja noista crocseistakin olin vielä vähän aikaa sitten sitä mieltä, että korkeintaan postin voin hakea laatikosta ja roskat viedä ulos, mutta ihmisten ilmoilla mulla ei niitä jalassa nähdä vaan kuinkas kävikään. En omista kumppareita ja normi kengät kastuu ja imee kuraa pohjan vierestä heti kun ulos astuu, niin oon nyt muutamana päivänä kuljeskellut pikkuveljen mustilla crocseilla. Pitää joko hankkia kumpparit, tai odotella maan kuivumista että ei tarttis enää noitakaan käyttää. Toisaalta en oo jaksanu hirveesti panostaa vaatetukseen tai edes meikkiinkään joten ehkä kukaan ei huomannut.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.04.2011 18:12
Haaremihousut on todellakin yksi megayök. Taikoo vartalosta kuin vartalosta epäsopusuhtaisen ja ruman, kuka ihme haluaa käyttää niitä?

Lainaus: Roudatar

En omista kumppareita ja normi kengät kastuu ja imee kuraa pohjan vierestä heti kun ulos astuu, niin oon nyt muutamana päivänä kuljeskellut pikkuveljen mustilla crocseilla.

Eikö Crocseissa ole reikiä, vai oonko ymmärtänyt väärin? Niiden vasta luulisi hörppäävän vettä. Toistaiseksi ei ole maihareita parempia kevätkenkiä löytynyt, eivät kastele varpaita ikinä ja pitävät loskaisemmillakin kohdilla jalat maassa.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.04.2011 22:43

Lainaus: Myria

Eikö Crocseissa ole reikiä, vai oonko ymmärtänyt väärin? Niiden vasta luulisi hörppäävän vettä.

Päällä kyllä, ja kyllä ne hörppäävätkin jos on lammikko. Mutta kun maa tuntuu vähän jokapuolella olevan vähän niinkuin märkä pesusieni. Silmämääräsesti vaan sen verta kosteaa ettei riitä kastelemiseen, mutta kun astuu, niin miun kengät imasee pohjan vierestä vettä (mulla ei oo nääs ihan mitään kaikkein ehjimpiä kenkiä). Crocsissa kuitenkin on paksuhko EHJÄ kumipohja ja kun välttelee lammikoita, niin jalat ei kastu.
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.04.2011 23:36
Mitään Morticiasta ostettua.

Poikkeuksena se yksi Alien Sex Fiend-paita minkä joskus sieltä löysin.
Kirjoittanut: Literatura (Nimetön)
  • • Muokkasi: Literatura
  • Lähetetty: 16.04.2011 12:04

Lainaus: Ratpick

Mitään Morticiasta ostettua.

Ja sitten minuun. En laittaisi tuollaista ihmeellistä potkupukua, en mielellään Crocseja, haaremihousuja tms. mitä täällä on lueteltu. Mutta en myöskään mitään loimusamettista, liukuvärjättyä, en juuri mitään missä on glitteriä, enkä enää nykyään platform-saappaitakaan.

Don't get me wrong, olen joskus pitänyt kovastikkin platformeista, mutta ei kiitos enää niitä. Tosin paha minun on sanoa, kuljen paljolti kukkamekoissa ja muissa vastaavissa nykyään...
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.04.2011 12:11
Crocseja, haaremihousuja, pitkä (tai sitten ei ) paita ja legginsit yhdistelmää, housuja, untuvatakkia enkä ballerina tai ugg mallisia kenkiä.
Niitä en ainakaan tunkisi päälleni, on niitä varmaan muitakin mutta ei nyt tule mieleen.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 16.04.2011 17:49
Itse inhosin ballerinoja ennen kuin löysin oikeasti kauniita tämän mallisia kenkiä Iron Fistiltä ja Demonialta. Nykyisin pidän niitä mukavana vaihteluna korkeille koroille ja platformeille.

Omia inhokkejani ovat älyttömän pöyheät tyllihameet, muoviluiset 'korsetit', tuulihousut/lökärit, legginssit + lyhyt paita yhdistelmä, samettivaatteet (muu kuin vakosametti), crocksit ja UGG - bootsit, tennarit, tunikamalliset vaatteet ja liialliset röyhelöt vaatteissa.

Minkäänmallisia housuja ei minun päälläni näy muualla kuin salilla tai lenkkipolulla. Minulle tulee housuissa hyvin ahdistunut olo enkä koe olonani mukavaksi ne päälläni. Olen täysin hame/mekko ihminen.

Myöskään piikkareita ei tulla meikäläisen yllä näkemään, mutta tämä johtuu siitä, etten yksinkertaisesti osaa kävellä sellaisilla kengillä. Onnistuisin vaan nyrjäyttämään nilkkani sijoiltaan piikkareissa. Täältä lähtee siis onnittelut kaikille teille, jotka näyttävät hyvältä piikkareissa ja osaavat niitä käyttää. Kadehdin.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Felicia
  • Lähetetty: 18.04.2011 13:36
En pukisi päälleni nykyään muodissa olevia housuja, joissa haara roikkuu jossain polvien paikkeilla ja malli on: leveät ylhäältä, kapeat alhaalta (haaremihousuja siis, mutta olen nähnyt myös sellaisia yököttäviä farkkuja). Sama juttu mainoksissa näkyville "muoti" haalareille. Ihan kamalan näköisiä releitä. Myös Azraelin mainitsema lyhyt paita + legginsit-yhdistelmä on naurettava, tulee mieleen että tyyppi on unohtanut housut kotiin kun sellaisia näkee ihmisten ilmoilla. Vihaan myös UGG:eja, koska ne on aina astuttu linttaan. Ei tee hyvää jalalle.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 18.04.2011 13:40

Lainaus: Felicia

En pukisi päälleni nykyään muodissa olevia housuja

Hupaisaahan on, että ne olivat muodikkaat catwalkeilla pari vuotta sitten, ja tulivat Suomeen viime vuonna. Nyt ne ovat korkeintaan enää "semi-trendikkäät", mikä ei tunnetusti estä jengiä pukeutumasta näihin kaameisiin vaippapöksyihin. "Works for Aladdin, but you look like a dumbass."
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit