Gootti.net

Criminal Damage

Kirjoittanut: rumanaama (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.03.2008 18:21
Nytpä turvaudun jälleen teidän apuunne arvoisat yön kulkijat. Olen toki käynyt lävitte goottikauppa listauksia, mutta niitä on tullut aika paljon lisää lyhyen ajan sisällä ja tämä masiina on hidas. Eli nyt tietenkin yritän mennä sieltä, mistä aita on matalin kysymällä teiltä, mistä kyseisen merkkisiä vaatteita saa, vai saako mistään armaassa kotimaassamme?
Minulla on yksi kyseistä merkkiä oleva kolttu, mutta sen ostin festareilta. Olen myös käynyt katsastamassa firman sivut, jotka eivät toimineet ainakaan tällä koneella.
Tässäpä tätä.
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.03.2008 22:35
RockJetilta ainakin löytyy jotain Criminal Damagen mallistosta. URL
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 13.03.2008 22:56
Backstreetiltä löyttyy minusta jotakin. Suosittelen kuitenkin pysymään erossa ainakin niiden remmihousuista(en ole koskaan nähnyt semmosia yli 2kk vanhoja ehjinä) ja jostain vähän heikomman oloisista paidoista.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.03.2008 00:46
Ei tule mieleen muuta kuin Morticia.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.03.2008 07:56
Vähän ot, mutta tooosi hah-hah-hassunhauskaa tuolla RockJetin sivuilla pistää malli poseeraamaan samaan tapaan kuin Virginian sekopää kouluammuskelija. Että oikein sydäntä lämmitti...not.

Ei-ot: merkin vaatteet eivät todellakaan vaikuta siltä, että niihin viitsisi pistää rahansa. Kävin merkin omassa kaupassa Lontoossa, ja koko tarjonta vaikutti jotenkin kumman löperöltä. :/
Kirjoittanut: rumanaama (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.03.2008 16:02
Kiitoksia vinkeistä. Mulla ei ole kokemusta kyseisen merkin "rytkyistä" kuin yhden kipaleen verran, mutta minusta se on napakan oloista materiaalia, hinta kyllä oli sitä luokkaa, että sietää kestää enemmän kuin 2kk
Se jää nähtäväksi.
Kirjoittanut: Lenore (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.03.2008 16:26

Lainaus: HepZusi

Suosittelen kuitenkin pysymään erossa ainakin niiden remmihousuista(en ole koskaan nähnyt semmosia yli 2kk vanhoja ehjinä)

Multa löytyy. Ite oon ainankin ollut niihin hyvin tyytyväinen ja ne on ollut aika aktiivisessa käytössä n. vuoden. Kaipa sitten on vaan käynyt hyvä tuuri kun olen kuullut muualtakin aika negatiivista kommentia ko. merkin vaatteista.
Kirjoittanut: Antar (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.03.2008 13:25

Lainaus: HepZusi

Suosittelen kuitenkin pysymään erossa ainakin niiden remmihousuista(en ole koskaan nähnyt semmosia yli 2kk vanhoja ehjinä) ja jostain vähän heikomman oloisista paidoista.

Etenkin jos materiaali on yhtään joustavaa, niin eivät kestä pitkään. Käyttävät ohutta lankaa ompelussa ja siten saumoja saa olla uusaamassa. Lisäksi kangas ei ainakaan naisten housuissa ole ollut kovin laadukasta. Väri kulahtaa muutaman pesukerran jälkeen ja housut kuluvat muutenkin todella nopeasti.

Myöskään Mercyn naistenhousuissa eivät saumat kestä pitkään. Nyt kävi miesten Mercyn remmihousujen kanssa semmoinen juttu, että ekan pesun jälkeen oli vetskari puoliksi irti. Onneksi on ompelukone! Sinällään vaan tympeää, että saa olla vaatetta korjaamassa ennen kuin ehtii edes käyttöön ottaa.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • • Muokkasi: pikkumyy
  • Lähetetty: 15.03.2008 13:46
Minäkään en suosittele noita remmihousuja. Mulla on n. 1,5kk ollu yhet ja d-lenkit irtoilee minkä kerkiää muutenkaan eivät kovin kestäviä ole.
Kirjoittanut: koulrofobia (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.03.2008 21:54
CDn paita löytyy, väri kulahti mustasta harmaaksi parissa pesussa, ja paidassa olleet sirkat alkoivat putoilemaan jättäen reikiä paitaan. :s Millä niitä sitte korjaamaan?
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit