Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Criminal Damage

Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 17.03.2008 23:06

Lainaus: koulrofobia

Millä niitä sitte korjaamaan?

Laitat uudet sirkat ? Ei se niin hankalaa tahi kallista ole
Kirjoittanut: koulrofobia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.03.2008 23:26

Lainaus: Chrystalis

Laitat uudet sirkat

Reiät on niin järjettömän isot, että uuden sirkan pitäisi olla tyyliin kolminkertainen vanhaan verrattuna. >< muuten ihan käyttökelpoinen idea.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 18.03.2008 11:09
Suurin sirkka minkä olen nähnyt ja käyttänyt on/oli 1½ senttimetriä halkaisijalta.. :E Ei olleet omat välineet käytössä, kun en niin isoja omista
Kirjoittanut: QueenOfWinter (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.03.2008 18:39
Minultakin löytyy tuollaiset housut, sirkat ovat niistä renksuista irronneet, mutta muuten ovat ihan ok. Tosin ne eivät ole minulla olleet vasta kuin muutaman kuukauden.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.03.2008 19:50
Mulla on kyseistä merkkiä olevat housut olleet muutaman kuukauden käytössä, ei muuta valitettavaa (ulkonäöltäänhän ne ovat taivaalliset), kuin että tällä hetkellä kolme D-lenkkiä on löytänyt tiensä vapauteen. Tosin yksi niistä katosi möyriessäni pilkkopimeässä, koulun alla Kyllä siinä vauhdissa olisi paremmankin merkin housut olleet koetuksella. Muut ovat kyllä ihan normikäytössä läheneet, ja ihan eri sarjaa ovat kuin myöskin omistamani Poizen Industriesin vastaavat. En nyt ole ihan lämpimästi siis suosittelemassa.
Kirjoittanut: Che (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.03.2008 03:50
itellä on yks d linkki häippässy housuista mäkeen ja vetoketju jäi käteen, mutta nekin melkeen voi laittaa kännin piikkiin mutta ei mitään niin vakavaa että ei saisi korjattua
Kirjoittanut: epidural (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.07.2008 22:51
Leather Heavenissa kai oli joskus ainakin jotakin hyvin minimaalisesti...
(http://www.leatherheaven.com/)

Sori jos on mainittu mutta tällä hetkellä keskittyminen nollassa
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.07.2008 09:40
Nitrobabesta olen ostanut muutaman kappaleen miesten criminal damage vaatteita ja ihan tyylikkäitä ovat olleet ja vielä kestäneet (jotain kauluspaita tyyppisiä).
Kirjoittanut: Morfoula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.07.2008 20:26
Itseltäni löytyy kyseisen merkkiset housut. Ostin Vaasan Big Bointista / V. Rintamäki shopista. Olen samaa mieltä kuin edelliset, niiden hinta-laatu suhde ei todellakaan täsmää! Hommasin omani vapun aikoihin ja ainakin kaksi metallirenksua kateissa ja kettingeissä olevat kangassiperrykset purkautuu. ne on pakko pestä käsin että kestäis edes vähän kauemmin kuosissa. Pesulapussa lukee dry cleaning only, mutta monikohan sitäkin noudattaa..?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit